var ett tag sedan jag var online, kommer nog ta 1h att uppdatera ps3 och spelet
men för mig man gick in där man letade efter en server och skapade där inne, eller?
Vad jag vet kan man inte ha lösen Aja, går ju att kicka dom man vill iaf så Btw lägg till mig: BazemaN_
49% på update av ps3
men visst när jag kommer in ? Då lägger du till mig ja?
btw är du säker? vet att polare och jag kört rätt mycket online innan Säker på att man inte kan ha lösenord? Nej de är jag inte, men har aldrig sett de iaf.
Visste inte riktigt vad du menade så skrev efter vad jag trodde
lol pallar du vänta så visst kan vi köra lite, använder iofs assits , hade version XX.07 vilken version är det nu ligger på 2% och tankar 475 mb från deras 32k modem
lol pallar du vänta så visst kan vi köra lite, använder iofs assits , hade version XX.07 vilken version är det nu ligger på 2% och tankar 475 mb från deras 32k modem
japp, den är på 65% nu, sony eller vem fan som har servrarna borde lämna 32 modemen bakom sig, lönt att sitta på 1000mbit upp/ner när de skicka med sådan värdelös hastighet
japp, den är på 65% nu, sony eller vem fan som har servrarna borde lämna 32 modemen bakom sig, lönt att sitta på 1000mbit upp/ner när de skicka med sådan värdelös hastighet