-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Ralf skrev:
Jag köpte alla bilar som inte hade en bock vid sidan

körde race som jag fick 500-600k för.. körde 5st, gick ut och köpte bilar, ofta kunde jag köpa nästan alla men sen när jag började komma upp till 500-600 bilar så blir det ju mindre och mindre bilar man "kan" köpa utan bock, så jag kunde köpa alla bilar som dök upp typ.. men sen hade jag konstant runt 15-20 miljoner samtidigt :p till slut hade jag nästan alla bilar.. saknar ju 4 bilar just nu (varav 2st på begagnatmarknaden och 2st som är näst intill omöjliga att få) så det är bara att vänta till dom kommer upp

så det är ett tips, bara köp

och de gångerna jag hade 20 miljoner och inte kunde handla i begagnatmarknaden köpte jag bilar för 2,5 miljoner på nybilsmarknaden så man alltid hade pengar i rullning
Ska börja med det. Sitter och nöter "Seasonal event, STars och stripes" just nu. Man får 460000:- varje gång och en komplett körning tar ca 8 minuter. Bil: Toppad Challenger SRT-8 utan vingar på. Bra tips för nybörjren som vill ha lite cash. Jag har en sån bil över...
Jag tycker de börjar bli så tråkit att bara köra race hela tiden (driftar häldre

) så vad är de för race man kan få 5-600k för?

Som Ralf skrev. Man ska köra 5 lopp. Man kan starta och avbryta 5 lopp om man vill. Då har man bara nya bilar i Begbilar säljes sen...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!