3670
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Forummoderator
18 349 Inlägg
11 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Ralf skrev:
-BASmannen- skrev:
Jag tycker de börjar bli så tråkit att bara köra race hela tiden (driftar häldre tongue ) så vad är de för race man kan få 5-600k för? smile

skaffa 200% sen kör du events med 250k+ i vinst, då får du 500k+ när du vinner smile finns i seasonal

Okej smile Haha jag brukar mest vänta tills de dyker upp nya driftevents coolbig_smile Men ska kolla om de finns nått lätt seasionalevent som man kan vinna lite pengar på smile

Prova den jag nämnde. Du vinner även om du kör med ena handen upp i *****.

Seasonal - Stars & Stripes - Cape Ring. 460 lök varje gång på 200%.
US-made bil och max 600 pp.
Senast redigerat av Dieselsmurfen (11 juli 2012)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
Ralf skrev:

skaffa 200% sen kör du events med 250k+ i vinst, då får du 500k+ när du vinner smile finns i seasonal

Okej smile Haha jag brukar mest vänta tills de dyker upp nya driftevents coolbig_smile Men ska kolla om de finns nått lätt seasionalevent som man kan vinna lite pengar på smile

US-amde bil och max 600 pp.

Haha ja jag har kört den några gånger, men vad har du för toppfar på din Challenger? Min går 320km/h och ligger på varvstoppet på den tävlingen hela tiden tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Med lem
475 Inlägg
11 juli 2012
ph3w skrev:
Ralf skrev:
ph3w skrev:

föresten om du har alla bilar på gt5.. har du lust att byta, om du har den, en mazda 6 mps (4wd) mot något valfritt?

den bilen finns inte i GT5 :-) i alla fall inte i den benämningen du skriver..
finns bara dessa:
2003 Mazda
Mazda6 5-door '03
2001 Mazda
Mazda6 Concept '01
2002 Mazda
Mazda6 Touring Car

Googlade och fick fram detta ->Mazdaspeed atenza 05 or Mazda 6 mps  (namnet på bilen jag vill ha) den har awd, den finns på gt5.. på 4wd seasonal events mötte jag en sån wink

Ah den har jag, kan se om jag har 2...
Annars har ni denna listan:
http://gt5cars.net/used_car_searches/new

Skriv in de bilar ni har i dealershipen och sen välj den ni letar efter, så visar den hur många rotationer ni måste göra för att få fram eran bil ni letar smile mycket bra grej! big_smile

Forummoderator
18 349 Inlägg
11 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Haha ja jag har kört den några gånger, men vad har du för toppfar på din Challenger? Min går 320km/h och ligger på varvstoppet på den tävlingen hela tiden tongue

Jag kör bara Cape ring och har ställt toppen på 270 km/h. Traction på 1 och ABS på 3 och Steering på 0. Min bästa tid är 1.34.652 på ett varv.

EDIT: fel tid...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
smile
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Jag kör bara Cape ring och har ställt toppen på 270 km/h. Traction på 1 och ABS på 3 och Steering på 0. Min bästa tid är 1.34.652 på ett varv.

Jaha, hur många varv är de på då? Då jag körde stars n stripes körde jag på den runda höghastighetsbanan (glömt namnet smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
11 juli 2012
-BASmannen- skrev:
smile
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Jaha, hur många varv är de på då? Då jag körde stars n stripes körde jag på den runda höghastighetsbanan (glömt namnet smile

5 varv. lite osäker på toppfarten dock. Kör just nu den bottnar på 270. Kanske var det 320 som jag satte mitt rekord? Denna bana ger mest slantar i förhållande till tid vill jag minnas.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
smile
Dieselsmurfen skrev:

5 varv. lite osäker på toppfarten dock. Kör just nu den bottnar på 270. Kanske var det 320 som jag satte mitt rekord? Denna bana ger mest slantar i förhållande till tid vill jag minnas.

Okej, ska prova köra lite där sen då smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
11 juli 2012
http://i.imgur.com/Atl6C.jpg

Seasonal Event. Stars & Stripes. Cape Ring.

Utan lem
419 Inlägg
11 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:

kör du med suggest line? hmm

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:

5min är ju inte så farligt då de racet jag körde tog runt 8 smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
11 juli 2012
ph3w skrev:
Dieselsmurfen skrev:

kör du med suggest line? hmm

Då gjorde jag det. Nu har ungarna lärt sig :-)

Forummoderator
18 349 Inlägg
11 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Det gör denna med. 5 varv. Men du vinner mer.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Det gör denna med. 5 varv. Men du vinner mer.

Jaha okej smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
11 juli 2012
vill ni köra nascar ikväll? clean dårå smile

Baron
184 Inlägg
11 juli 2012
nascaR?

tråkigaste sopm finns tongue

alla kör lika snabbt och trycker varandra i röver till man kör om ledaren just innan målet med "drag"

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
ph3w skrev:

Enda jag kommer göra ikväll är drifta, ev nått långloppsrace (t,ex ringen) inga sånna korta banor som vi körde härromdan iaf tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
11 juli 2012
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

Enda jag kommer göra ikväll är drifta, ev nått långloppsrace (t,ex ringen) inga sånna korta banor som vi körde härromdan iaf tongue

Drifta? +1 Min BMW M5 sviker aldrig...

Utan lem
419 Inlägg
11 juli 2012
Nick666 skrev:
nascaR?

tråkigaste sopm finns tongue

alla kör lika snabbt och trycker varandra i röver till man kör om ledaren just innan målet med "drag"

nascar med minstr 20 varv är svinkul... man måste koncentrera sig och vara väldigt taktisk när man draftar sig förbi motståndarn:) riktigt kul äre:)

Utan lem
419 Inlägg
11 juli 2012
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

ringen kan vara kul:)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

Drifta? +1 Min BMW M5 sviker aldrig...

Har du testat Supran? Om inte så gör de ikväll smile Finns inget härligare på GT5 än att ligga på bredden på trean genom kurvorna och känna att man har kraften på mitten av registret och slipper ligga på varvstoppet coolbig_smile -Supra RZ med Middle RPM Turbo big_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Sök