4597
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Ungdoms Räser
425 Inlägg
15 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:
De finns ju i Nissans hörna på cardealers tongue

Haha okej, ska köpa en sen då tongue Håller på att ladda ner gt academy nu och man kan inte spela medans hmm

3 gig tog 40min för mig att ladda ner det. dock laddade jag ner det då det inte gick att spela det. Kändes lagom kul tongue

Team Breehäng
1 623 Inlägg
15 juli 2012
Isaksson5 skrev:
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:
De finns ju i Nissans hörna på cardealers tongue

Haha okej, ska köpa en sen då tongue Håller på att ladda ner gt academy nu och man kan inte spela medans hmm

3 gig tog 40min för mig att ladda ner det. dock laddade jag ner det då det inte gick att spela det. Kändes lagom kul tongue

Haha nu har de laddat ner i ca 50min och bara kommit till 25% tongue Hej vad snabbt de går lol Tur man kan surfa på Garaget sålänge big_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
15 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:
-BASmannen- skrev:

Haha nu har de laddat ner i ca 50min och bara kommit till 25% tongue Hej vad snabbt de går lol Tur man kan surfa på Garaget sålänge big_smile

kan alla dra ner det och vad är det?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Ungdoms Räser
425 Inlägg
15 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:

Jupp. på playstation store. Har faktiskt ingen aning!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
15 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
Isaksson5 skrev:

Ja, sök på gt academy på playstation store smile Vet inte riktigt, men man kan tydligen få speciella bilar som är "gt academy stylade" smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
15 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Ja, sök på gt academy på playstation store smile Vet inte riktigt, men man kan tydligen få speciella bilar som är "gt academy stylade" smile

det är typ som license sakerna fast i bilar med gt academy loggan.. inte värt och otroligt tråkigt

Team Breehäng
1 623 Inlägg
15 juli 2012
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

det är typ som license sakerna fast i bilar med gt academy loggan.. inte värt och otroligt tråkigt

Jaha, men jag har ju kommit till en tredjedel av nerladdningen nu, så de blir att fortsätta endå wink Kan ju va kul att ha dom bilarna endå wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

502 Inlägg
15 juli 2012
ja det va sjukt tråkigt faktiskt

Forummoderator
18 349 Inlägg
15 juli 2012
JoeyJ skrev:

Inget för mig alltså.

PS: Håll kollen på blocket. Golfen till salu snart! Betalat & klart. Film finns...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Ungdoms Räser
425 Inlägg
15 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
JoeyJ skrev:

Inget för mig alltså.

PS: Håll kollen på blocket. Golfen till salu snart! Betalat & klart. Film finns...

Pörfekt! Då kommer jag ner till södra sverige och hämtar den!

Med lem
475 Inlägg
15 juli 2012
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:

Jaha, men jag har ju kommit till en tredjedel av nerladdningen nu, så de blir att fortsätta endå wink Kan ju va kul att ha dom bilarna endå wink

Det är ingen idé att ladda ner då GT Academy är avslutat och du inte kan spela det, så du får varken ett spel eller bilar smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
15 juli 2012
Ralf skrev:
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

Det är ingen idé att ladda ner då GT Academy är avslutat och du inte kan spela det, så du får varken ett spel eller bilar smile

MEN!!! sadsadsadsadsad

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
15 juli 2012
Skulle nån va schysst och vilja byta en GT academy Silvia mot nånting? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
15 juli 2012
-BASmannen- skrev:

Fiat Panda -90? Moahahaha!!!!

Baron
184 Inlägg
15 juli 2012
tänke lira SWTOR nu i många timmar men undrade om ni körde nu ?

Ungdoms Räser
425 Inlägg
15 juli 2012
Nick666 skrev:
tänke lira SWTOR nu i många timmar men undrade om ni körde nu ?

Klockan 19 varje dag kör vi! smile

Baron
184 Inlägg
15 juli 2012
tråkigt tid, då har man bara några timmar kvar ju, och 1900 är ju mat tid och när man käkar tittar man ju på dagens nerladdade matrial av filmer/tv serier sad sad

Team Breehäng
1 623 Inlägg
15 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Tänkte om nån hade en sån Silvia och skulle vilja skicka den till mig så får den nått av mig wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Forummoderator
18 349 Inlägg
15 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:

Tänkte om nån hade en sån Silvia och skulle vilja skicka den till mig så får den nått av mig wink

Jag har en Silvia S13 -88. Om du vill ha... Även en 240SX S14 -96.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
15 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
-BASmannen- skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Jag har en Silvia S13 -88. Om du vill ha... Även en 240SX S14 -96.

Jaa de har jag med, men de är den speciella GT academy Silvian jag vill åt wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Sök