4711
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Utan lem
419 Inlägg
16 juli 2012
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:

Lila skulle va grymt big_smile Fast grönt också hmm Men hälst lila big_smile

jag avskyr chrome så du kan få båda;)

Ojjojj tack big_smile Skulle du vilja bli av med nån annan chromefärg så ställer jag upp coolbig_smile

faan... eftersom det är färger från en dlc kan jag inte ge dom till dig hmm har inga andra chrome färger.. men om du verkligen vill ha en bil i lila chrome så kan du skicka den till mig så kan jag måla den och ge tillbaka?

Team Breehäng
1 623 Inlägg
16 juli 2012
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

jag avskyr chrome så du kan få båda;)

Ojjojj tack big_smile Skulle du vilja bli av med nån annan chromefärg så ställer jag upp coolbig_smile

faan... eftersom det är färger från en dlc kan jag inte ge dom till dig hmm har inga andra chrome färger.. men om du verkligen vill ha en bil i lila chrome så kan du skicka den till mig så kan jag måla den och ge tillbaka?

Jaha hmm Jo de skulle ju va trevligt att ha Supran i chrome, min du har inte ljusblå chrome? För jag tycker Supran passar i ljusblå så tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
16 juli 2012
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:

Jaha hmm Jo de skulle ju va trevligt att ha Supran i chrome, min du har inte ljusblå chrome? För jag tycker Supran passar i ljusblå så tongue

har en mörkblå och en grön/blå

Team Breehäng
1 623 Inlägg
16 juli 2012
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:

Okej, då vill jag häldre ha lila tongue Men jag skickar Supran om ett tag då så kanske den är klar ikväll? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Med lem
475 Inlägg
16 juli 2012
ph3w skrev:
föresten ralph, jag har inte klarat av historic racing car cup med min bspec förare (har en toyota 7 race car) skulle du kunna sätta den bästa bilen för det eventet online?

sätter några online smile så kan du testa och välja själv.. gör det om en stund när filmen är slut

1 801 Inlägg
16 juli 2012
Ingen som vill drifta lite nu? smile

Team Breehäng
1 623 Inlägg
16 juli 2012
BlauMes skrev:
Ingen som vill drifta lite nu? smile

Jorå, snart smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
16 juli 2012
-BASmannen- skrev:
ph3w skrev:
-BASmannen- skrev:

Okej, då vill jag häldre ha lila tongue Men jag skickar Supran om ett tag då så kanske den är klar ikväll? smile

haha okej, yep det blir bra:)

Utan lem
419 Inlägg
16 juli 2012
Ralf skrev:
ph3w skrev:
föresten ralph, jag har inte klarat av historic racing car cup med min bspec förare (har en toyota 7 race car) skulle du kunna sätta den bästa bilen för det eventet online?

sätter några online smile så kan du testa och välja själv.. gör det om en stund när filmen är slut

tack:Dbig_smile

btw kan du skriva här när du har satt dom online?
Senast redigerat av ph3w (16 juli 2012)

1 433 Inlägg
16 juli 2012
Fan jag jobbar hunden har ätit min ratt mitt internet suger... Får ta 740'n och drifta irl istället ikväll då sad

1 801 Inlägg
16 juli 2012
har startat en lobby nu smile 

PSN ID: BlauMes

Forummoderator
18 349 Inlägg
16 juli 2012
BlauMes skrev:

"This private room cannot be used due to obselete room information or a similar reason"

Wtf?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

1 801 Inlägg
16 juli 2012
Dieselsmurfen skrev:
BlauMes skrev:

"This private room cannot be used due to obselete room information or a similar reason"

Wtf?

okej? basmannen är inne iaf hmm

Forummoderator
18 349 Inlägg
16 juli 2012
BlauMes skrev:
Dieselsmurfen skrev:
BlauMes skrev:

Wtf?

okej? basmannen är inne iaf hmm

Kunde joina via basmannen.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
16 juli 2012
Vem fixar lobbyn ikväll? big_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
16 juli 2012
-BASmannen- skrev:

Eftersom ingen svarar så blir de väll jag som får fixa den igen då coolbig_smile
Eller är de nån som redan har en lobby uppe? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Team Breehäng
1 623 Inlägg
16 juli 2012
-BASmannen- skrev:
-BASmannen- skrev:

Eftersom ingen svarar så blir de väll jag som får fixa den igen då coolbig_smile
Eller är de nån som redan har en lobby uppe? smile

Fixar en lobby nu snart, så alla som vill va med, joina mig coolbig_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

597 Inlägg
16 juli 2012
Ingen förutom bazeman som är inne yikes

Team Breehäng
1 623 Inlägg
16 juli 2012
Va lite dåligt med folk ikväll yikes Hoppas på mer imorrn smile