Yupp fortfarande nere, och ingen info om när det kommer upp igen..
Läste nånstans att dom ska försöka utveckla nåt säkerhetssystem som inte "anonymous" grabbarna tar sig igenom, känns som att det blir nere ett bra tag innan nåt sånt är klart iaf
Yupp fortfarande nere, och ingen info om när det kommer upp igen..
Läste nånstans att dom ska försöka utveckla nåt säkerhetssystem som inte "anonymous" grabbarna tar sig igenom, känns som att det blir nere ett bra tag innan nåt sånt är klart iaf
Japp dom utvecklar ett helt nytt säkerhetsystem Och när allt funkar igen så kommer PSN japan komma online först o sedan US o sist EU (om de stämmer men antar de för de var så när ps3 släpptes) men de är bara för att de inte ska bli överbelastat
Men 1 stort online stopp för PS3 efter 4 år inte dåligt Xbox hade ett stort online stopp redan vid realse i Usa
Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
Xbox hade även ett 2 veckors stopp..julen 2009 tror jag det var.
De kanske dom hade
Jaja tänkte köra lite Race med mina B-spec idag men kom ju på att alla är online så kunde ju inte köra med dom Så fick köra 4 Timmars på Ringen för 3e gången
Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
Xbox hade även ett 2 veckors stopp..julen 2009 tror jag det var.
Ja, men det är lite skillnad på 2 veckor stopp och ett säkerhetshål som gett hackeridioterna tillgång till alla användares kontouppgifter, lösenord och kortinformation (för de som inte kör med e-kort). Så jo, ett sådant stopp på 4 år är jävligt illa.
Jag trodde först att de va nått fel på mitt PSN. Såg att alla har samma problem med PSN som jag har. Man får hoppas att dom lyckas få ordning på PSN fram över.
Jag har sett att en del av er har tagit foton på era bilar när ni har kört ute på en bana som t.e.x Nürburgring. Hur gjorde ni det? Jag vet bara att man kan ta bilder i det som kallas för Photo-travel, men är kan man väll endast ta bilder i olika städer?
När man kollar på reprisen så trycker man på start så ska det komma upp en knapp där det står "photo mode"
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo