Fan va nice, Sony ger oss gratis Playstation PLUS, som plåster på såren. Hur länge vet jag dock inte.
30 dagar Plus för de som inte hade det innan. 30 dagar förlängning för de som hade Plus innan. Med detta får även alla något gratis spel alt. dlc från PS Store (vilket kommer att fungera även efter Plus-perioden). I min mening mer än tillräckligt med kompensation för den period gratistjänsten varit offline.
Fan va nice, Sony ger oss gratis Playstation PLUS, som plåster på såren. Hur länge vet jag dock inte.
30 dagar Plus för de som inte hade det innan. 30 dagar förlängning för de som hade Plus innan. Med detta får även alla något gratis spel alt. dlc från PS Store (vilket kommer att fungera även efter Plus-perioden). I min mening mer än tillräckligt med kompensation för den period gratistjänsten varit offline.
Vad är det för typ av spel man får ta hem gratis då?
“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Vad är det för typ av spel man får ta hem gratis då?
Det är inte avslöjat än, men det kommer att vara en lista om 5 PS3-spel nästan garanterat från Sonys egna utvecklare. Har man PSP får man dessutom 2 PSP-spel till ur en lista om 4 PSP-spel. Eftersom det handlar om goodwill så tror jag personligen inte att det handlar om dåliga titlar att välja mellan (hoppas på Gran Turismo till PSP), men vi får se.