4441
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
Ointresserad.
936 Inlägg
5 maj 2011
Sony kan dra åt h*lvete.

Teabag appreciation club.

597 Inlägg
5 maj 2011
s12 skrev:
the_lion skrev:
ingen som har en TVR Cerebra Speed 12? kan byta vad ni vill mot en sån, men då efter att dem fått igång PSN

* TVR Cerebra Speed 12 * skulle jag vilja ha och prov köra

Den har jag i garaget, föreslå ett byte så kan vi ev byta.

MVH

the_lion
5 maj 2011
PlatinumRacing skrev:
s12 skrev:
the_lion skrev:
ingen som har en TVR Cerebra Speed 12? kan byta vad ni vill mot en sån, men då efter att dem fått igång PSN

* TVR Cerebra Speed 12 * skulle jag vilja ha och prov köra

Den har jag i garaget, föreslå ett byte så kan vi ev byta.

MVH

har du inga önskemål?

Ointresserad.
936 Inlägg
5 maj 2011
Nu vill jag minsann sladda.

2 182 Inlägg
5 maj 2011
Går ju bra att börna med Golf wink
http://forumbilder.se/images/b92011110015P91da.jpg

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Ointresserad.
936 Inlägg
5 maj 2011
Fan va nice, Sony ger oss gratis Playstation PLUS, som plåster på såren. Hur länge vet jag dock inte.

Aldrig nöjd
804 Inlägg
5 maj 2011
Snitch skrev:
Fan va nice, Sony ger oss gratis Playstation PLUS, som plåster på såren. Hur länge vet jag dock inte.

30 dagar Plus för de som inte hade det innan. 30 dagar förlängning för de som hade Plus innan. Med detta får även alla något gratis spel alt. dlc från PS Store (vilket kommer att fungera även efter Plus-perioden). I min mening mer än tillräckligt med kompensation för den period gratistjänsten varit offline.
Senast redigerat av Masquerade (5 maj 2011)

Livet är för kort för att äga Volvo.

the_lion
6 maj 2011
funkar psn nu?

102 Inlägg
8 maj 2011
Masquerade skrev:
Snitch skrev:

30 dagar Plus för de som inte hade det innan. 30 dagar förlängning för de som hade Plus innan. Med detta får även alla något gratis spel alt. dlc från PS Store (vilket kommer att fungera även efter Plus-perioden). I min mening mer än tillräckligt med kompensation för den period gratistjänsten varit offline.

Vad är det för typ av spel man får ta hem gratis då? smile

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

Aldrig nöjd
804 Inlägg
8 maj 2011
Boijee skrev:
Masquerade skrev:
Snitch skrev:

Det är inte avslöjat än, men det kommer att vara en lista om 5 PS3-spel nästan garanterat från Sonys egna utvecklare. Har man PSP får man dessutom 2 PSP-spel till ur en lista om 4 PSP-spel. Eftersom det handlar om goodwill så tror jag personligen inte att det handlar om dåliga titlar att välja mellan (hoppas på Gran Turismo till PSP), men vi får se.

Livet är för kort för att äga Volvo.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
26 maj 2011
Känns så bra att man har köpt sig sitt andra Gran Turismo 4 i går roll Skrev en bra blogg om de desutom tongue

Nissan Silvia

106 Inlägg
26 maj 2011
Boijee skrev:

LittleBigPlanet
Infamous
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation

För folk med PSP-konton kan man ladda ner två av dessa spel:
LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation

68 Inlägg
26 maj 2011
Hjälp oss att fylla på till max http://www.gt5.se/tournaments/details/15-dtm-turnering
Ju fler ju roligare!!!!

NordiskaX40Klubben
För er som kör Volvo S40, V40, S40N, V50 och C30 med eller utan turbo!

Crusty69
26 maj 2011
Om någon här vill ha lite folk att lira med så är jag och några polare inne i princip varje kväll och rejsar av oss lite tongue psn ---> Wallefelt

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
28 maj 2011
Crusty69 skrev:
Om någon här vill ha lite folk att lira med så är jag och några polare inne i princip varje kväll och rejsar av oss lite tongue psn ---> Wallefelt

Får lira ikväll om jag är inne smile

Crusty69
28 maj 2011
Ja för dom som är sugna så borde vi styra upp lite race senare ikväll!

Jag kommer väll kunna lira från runt kl 10 eller något, men det vore kul ifall vi blev ett gäng tongue

Gå med i facebook gruppen GT 5 Adrenaline, så kan man lätt styra upp en chatt där så alla vet vem man ska joina osv smile

106 Inlägg
28 maj 2011
Ikväll är det CL-final som gäller!!!

Crusty69
28 maj 2011
För dom som vill lira lite online med svenskar, adda wallefelt och joina ba! =P

Ointresserad.
936 Inlägg
29 maj 2011
Nån som är på ikväll eller?

Psn- hansen188