alla höhö men niged brådska skulle vara kul och se vilekn som ger bäst effekt då jag redan har en ACR
har nästan trimmat alla sådeså de andra 2 har jag inte ännu, letar fortfarande på begagnatmarknaden men den andra Oreca bilen har väll samma effekt antar jag
Viper GTS '02 962hk Viper GTS R Concept '00 986hk Viper GTS-R Team Oreca Race Car #91 '00 883hk Viper SRT10 '03 992hk Viper SRT10 ACR '08 1000hk Viper SRT10 Coupe '06 996hk
men jag tror man klämmer ut några extra hästar genom att köra in bilarna som är nya också
info om vridet med? ( känner att jag verkar väldigt krävande^^)
Eftersom jag har mitt PS3 inställt på engelska så får jag inte fram nm utan Kgfm (för jag hatar att dom har svenskt tal i spel som jag spelar:P ) men om du vill ha dom siffrorna och konvertera på google eller något:
Viper GTS '02 962hk 131kgfm Viper GTS R Concept '00 986hk 139kgfm Viper GTS-R Team Oreca Race Car #91 '00 883hk 91kgfm Viper SRT10 '03 992hk 132kgfm Viper SRT10 ACR '08 1000hk 117kgfm Viper SRT10 Coupe '06 996hk 132kgfm
Ni som driftar mycket, var har ni för favoritbilar?
Jag diggar Corvette ZR1an med racingdäck, går att drifta riktigt fort, kul att drifta förbi alla noobs online som kör med comfort-däck
Annars tycker jag Supra RZan är grymt rolig också, det är favoriten just nu, synd att den inte finns som premium-bil det är ju faktiskt en av få bilar som låter bra i GT5 tycker jag
blir nog online imorrnkväll hehe, är inne runt 9. skulle vilja byta lite bilar så jag slänger upp en tråd på online-network "garaget.org" kan ju vara trevligt att ses där och racea lite kanske. elr? är nån på?
Ni som driftar mycket, var har ni för favoritbilar?
Jag diggar Corvette ZR1an med racingdäck, går att drifta riktigt fort, kul att drifta förbi alla noobs online som kör med comfort-däck
Annars tycker jag Supra RZan är grymt rolig också, det är favoriten just nu, synd att den inte finns som premium-bil det är ju faktiskt en av få bilar som låter bra i GT5 tycker jag
Favorit bilar ? Nja jag har bara Nissan modeller bland mina favoriter.