har en bunt me svenskar som vänner på ps3an, brukar fråga vart dom e på gt5? vilket rum, elr tråd på onlinekörningen, men roligt att spela ihop me sånna som ej svarar. orka
Vi borde kanske ordna någon garaget träff/race samt trade på gt5
har försökt med det men inga vill komma till det rummet. yea112 is my name, ska in på gt5 på lörkväll igen. garaget.org heter rummet
Ska se om man tittar in där, men kommer jag in där och alla driftar omkring med volvo 240 så hoppar jag ut fort som fan
Ja kanske oxå tittar in en sväng o sladder lite med en hör o häpna en liten Bubbla Har nämligen suttit o justerat(stavas???) inställningar på den ett bra tag nu så den går att åka ganska brett med
Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
kör några race och byt olja så får du nog upp den över 1000
Äsch orka.
Min GT40 sparkar skiten ur den ändå, med 200hp mindre.
Vipern är ingen bra bil...
min 240 sparkar skiten ur din GT40
Jag brukar använda ACR vipern till daytona-banan i american championship på expert då man får typ 70 000 för några minuters race, har inte orkat spara ihop till en vettig racebil än och då är vipern perfekt, har iofs inte testat med GT40n på den banan, men det känns som att den inte riktigt skulle hänga på i just det racet
men ja i vanliga race är vipern inte mycket att ha
Äsch orka.
Jag brukar använda ACR vipern till daytona-banan i american championship på expert då man får typ 70 000 för några minuters race, har inte orkat spara ihop till en vettig racebil än och då är vipern perfekt, har iofs inte testat med GT40n på den banan, men det känns som att den inte riktigt skulle hänga på i just det racet
Original låda på GT:n så gör den 340 i 5:an... om jag inte minns fel.
Äsch orka.
Inte upptäckt "season events" ? där får du ju allt från 200 000 till 530 000 för 4-8 minuters racing .. kan rekommendera det bra mycket mer