Ralf : Jag glömde helt bort Stealth modelerna i från Signature Edition.
Och Chrome Line från Collectors
Mmm jag såg dom med. Hur går de för dig med Gran Turismo spelen ? Jag menar Gran Turismo 1 till 5 ?
har bara haft 1an när jag var ung och det spelade jag bara lite.. sedan skaffade jag aldrig PS2 så jag har bara haft 5an och spelat seriöst Men 5an har jag kommit en bit på, här är min progress: http://www.mygranturismo.net/25325
Mmm jag såg dom med. Hur går de för dig med Gran Turismo spelen ? Jag menar Gran Turismo 1 till 5 ?
har bara haft 1an när jag var ung och det spelade jag bara lite.. sedan skaffade jag aldrig PS2 så jag har bara haft 5an och spelat seriöst Men 5an har jag kommit en bit på, här är min progress: http://www.mygranturismo.net/25325
Jag kollade in din sida. Kan man se var på din sida hur du ligger till på A-Spec och B-Spec på Gran Turismo 5 ?
doesn't own any model in his mygranturismo.net garage. He's known on PlayStation Network as
Jag kollade in din sida. Kan man se var på din sida hur du ligger till på A-Spec och B-Spec på Gran Turismo 5 ?
Tyvärr inte, jag väntar på uppdateringen av GT5 som gör att man kan spara mitt i ett långlopp :-) annars är B-spec lvl 40 och guld i allt.. A-spec Level 39 (mindre än halva kvar), allt förutom de 3 sista racen klara med allt annat i guld, alla Licenser har jag guld i och Special eventsen har jag jag lite blandat i :-) Go-kart, Nascar och GT Rally har jag i alla fall guld i
doesn't own any model in his mygranturismo.net garage. He's known on PlayStation Network as
wtf....
must i add each car, one by one ?
I thought it linked up and got the info
Nope, you have to add all the cars yourself, that's what I have done it's easy but takes a while, and then when you buy new cars you just update it at the same time
Ralf : Har * PSN * Playstation Network och Mygranturismo.net nått samanberte med varandra ? Eller är dom två helt oberonde av varandra ? Är dom inte två helt olika saker ?
Jag har klarat de mesta. Jag har bara kvar att göra Nascar och Gran Turismo * Forumala GT bilen eventen på A-Spec och på B-Spec.
Ralf : Har * PSN * Playstation Network och Mygranturismo.net nått samanberte med varandra ? Eller är dom två helt oberonde av varandra ? Är dom inte två helt olika saker ?
Jag har klarat de mesta. Jag har bara kvar att göra Nascar och Gran Turismo * Forumala GT bilen eventen på A-Spec och på B-Spec.
Gjort alla licenser och special-event också? eller har du dom kvar med?
har du även låst upp Endurance-loppen?
De va inte så dum ide. Jag ska ta bild på hur långt jag har kommit. Och lägga ut den på min Gran Turismo blogg som jag har. En fråga ? Vad har du för kamera när du har tagit alla dessa bilder som du har ? Helt utmärkt bildkvalite som man ser på bilderna ! Är de från nån mobil kamera ? Eller är de en Digetal kamera ?
Som rakt på hand så här : Jag har gjort hälften ut av Special-Event. Och när de gäller Endurance loppen så har jag gjort två stycken på A-Spec. Vet inte hur jag ligger på B-Spec när de gäller Endurance.
Licenser : Jag har gjort alla. Men är blandat med guld silver och broms.
Mina level är : 31 på A-spec , 31 på B-Spec , Snart 32 på bägge.
har du även låst upp Endurance-loppen?
De va inte så dum ide. Jag ska ta bild på hur långt jag har kommit. Och lägga ut den på min Gran Turismo blogg som jag har. En fråga ? Vad har du för kamera när du har tagit alla dessa bilder som du har ? Helt utmärkt bildkvalite som man ser på bilderna ! Är de från nån mobil kamera ? Eller är de en Digetal kamera ?
Som rakt på hand så här : Jag har gjort hälften ut av Special-Event. Och när de gäller Endurance loppen så har jag gjort två stycken på A-Spec. Vet inte hur jag ligger på B-Spec när de gäller Endurance.
Licenser : Jag har gjort alla. Men är blandat med guld silver och broms.
Mina level är : 31 på A-spec , 31 på B-Spec , Snart 32 på bägge.
Det är med systemkameran jag tagit bilderna, satt med kameran i ena handen och kontrollen i andra klickade av allt snabbt
ta och kör upp din B-spec till 35 innan du fortsätter med din A-spec då så ska du få se på roliga saker :-) Guld i allt är ju ett måste jag försöker minst 20 gånger per event om jag inte får det :p bara att köra på!
ääh, den bilen är ju sjukt lätt att få tag i har den redan och kommer möjligtvis få den igen snart... däremot X2010 Prototype! då snackar vi
S12: Nej jag kom inte långt på det spelet, jag spelade bara lite, tyckte det var skoj med racing men inte ett spel jag spelade så värst mycket... jag var 10 bast vid den tiden så man spelade inte seriöst