5515
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 september 2011
Ralf : Jag glömde helt bort Stealth modelerna i från Signature Edition.

Nissan Silvia

Med lem
475 Inlägg
30 september 2011
s12 skrev:

Och Chrome Line från Collectors wink

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 september 2011
Ralf skrev:
s12 skrev:

Mmm jag såg dom med. Hur går de för dig med Gran Turismo spelen ? Jag menar Gran Turismo 1 till 5 ? tongue

Nissan Silvia

Med lem
475 Inlägg
30 september 2011
s12 skrev:
Ralf skrev:
s12 skrev:

Mmm jag såg dom med. Hur går de för dig med Gran Turismo spelen ? Jag menar Gran Turismo 1 till 5 ? tongue

har bara haft 1an när jag var ung och det spelade jag bara lite..
sedan skaffade jag aldrig PS2 så jag har bara haft 5an och spelat seriöst smile
Men 5an har jag kommit en bit på, här är min progress:
http://www.mygranturismo.net/25325

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 september 2011
Ralf skrev:
s12 skrev:
Ralf skrev:

Jag kollade in din sida. Kan man se var på din sida hur du ligger till på A-Spec och B-Spec på Gran Turismo 5 ?  wink

Nissan Silvia

Baron
184 Inlägg
30 september 2011
Ralf skrev:
s12 skrev:
Ralf skrev:

doesn't own any model in his mygranturismo.net garage. He's known on PlayStation Network as

wtf....

must i add each car, one by one ?

I thought it linked up and got the info sad

Med lem
475 Inlägg
30 september 2011
s12 skrev:
Ralf skrev:
s12 skrev:

Jag kollade in din sida. Kan man se var på din sida hur du ligger till på A-Spec och B-Spec på Gran Turismo 5 ?  wink

Tyvärr inte, jag väntar på uppdateringen av GT5 som gör att man kan spara mitt i ett långlopp :-) annars är B-spec lvl 40 och guld i allt.. A-spec Level 39 (mindre än halva kvar), allt förutom de 3 sista racen klara med allt annat i guld, alla Licenser har jag guld i och Special eventsen har jag jag lite blandat i :-) Go-kart, Nascar och GT Rally har jag i alla fall guld i wink

Med lem
475 Inlägg
30 september 2011
Nick666 skrev:
Ralf skrev:
s12 skrev:

doesn't own any model in his mygranturismo.net garage. He's known on PlayStation Network as

wtf....

must i add each car, one by one ?

I thought it linked up and got the info sad

Nope, you have to add all the cars yourself, that's what I have done wink it's easy but takes a while, and then when you buy new cars you just update it at the same time

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 september 2011
Nick666 : How it is going about your driving in Gran Turismo 5 ?  smile

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 september 2011
Ralf : Har * PSN * Playstation Network och Mygranturismo.net nått samanberte med varandra ? Eller är dom två helt oberonde av varandra ? Är dom inte två helt olika saker ?  smile

Jag har klarat de mesta. Jag har bara kvar att göra Nascar och Gran Turismo * Forumala GT bilen eventen på A-Spec och på B-Spec.   tongue

Nissan Silvia

Med lem
475 Inlägg
30 september 2011
s12 skrev:
Ralf : Har * PSN * Playstation Network och Mygranturismo.net nått samanberte med varandra ? Eller är dom två helt oberonde av varandra ? Är dom inte två helt olika saker ?  smile

Jag har klarat de mesta. Jag har bara kvar att göra Nascar och Gran Turismo * Forumala GT bilen eventen på A-Spec och på B-Spec.   tongue

Gjort alla licenser och special-event också? smile eller har du dom kvar med?

har du även låst upp Endurance-loppen? smile

Baron
184 Inlägg
30 september 2011
lol

kopierade in testen från sidan och sen trodde jag att jag var på ett engelspråkigt forum tongue

medlem på rätt många utländska och bara ett fåtal svenska....

tongue

men fy fan sicket jobb att lägga till en och en, pallar inte

Med lem
475 Inlägg
30 september 2011
Nu tog jag och fotograferade alla event S12, så kan du se hur långt jag kommit smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=15755

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 september 2011
Ralf skrev:
s12 skrev:

De va inte så dum ide. Jag ska ta bild på hur långt jag har kommit. Och lägga ut den på min Gran Turismo blogg som jag har. En fråga ? Vad har du för kamera när du har tagit alla dessa bilder som du har ? Helt utmärkt bildkvalite som man ser på bilderna ! Är de från nån mobil kamera ? Eller är de en Digetal kamera ? tongue

Som rakt på hand så här : Jag har gjort hälften ut av Special-Event. Och när de gäller Endurance loppen så har jag gjort två stycken på A-Spec. Vet inte hur jag ligger på B-Spec när de gäller Endurance.

Licenser : Jag har gjort alla. Men är blandat med guld silver och broms.

Mina level är : 31 på A-spec , 31 på B-Spec , Snart 32 på bägge.  cool

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 september 2011
Ralf skrev:
Nu tog jag och fotograferade alla event S12, så kan du se hur långt jag kommit smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=15755

Såg att du hade Gran Turismo 5 Signature Edition på din gallery bland dina foto album.

Gran Turismo 5 Signature Edition har jag med. big_smile

Nissan Silvia

Med lem
475 Inlägg
1 oktober 2011
s12 skrev:
Ralf skrev:
s12 skrev:

De va inte så dum ide. Jag ska ta bild på hur långt jag har kommit. Och lägga ut den på min Gran Turismo blogg som jag har. En fråga ? Vad har du för kamera när du har tagit alla dessa bilder som du har ? Helt utmärkt bildkvalite som man ser på bilderna ! Är de från nån mobil kamera ? Eller är de en Digetal kamera ? tongue

Som rakt på hand så här : Jag har gjort hälften ut av Special-Event. Och när de gäller Endurance loppen så har jag gjort två stycken på A-Spec. Vet inte hur jag ligger på B-Spec när de gäller Endurance.

Licenser : Jag har gjort alla. Men är blandat med guld silver och broms.

Mina level är : 31 på A-spec , 31 på B-Spec , Snart 32 på bägge.  cool

Det är med systemkameran jag tagit bilderna, satt med kameran i ena handen och kontrollen i andra smile klickade av allt snabbt

ta och kör upp din B-spec till 35 innan du fortsätter med din A-spec då wink så ska du få se på roliga saker :-)
Guld i allt är ju ett måste wink jag försöker minst 20 gånger per event om jag inte får det :p
bara att köra på!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
1 oktober 2011
Vi får hoppas att Vettel vinner 9 Oktober.

http://www.gtplanet.net/red-bull-x2010s … mpionship/

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 oktober 2011
Ralf : Minns du på ungefär hur långt du på Gran Turismo 1 ? Jag vet man inte veta allt. Jag är bara nyfiken hur mycket du minns ut av Gran Turismo 1 ?  smile

När de gäller mig själv så har jag Gran Turismo 1 hemma. Men inget Playstation 1 * Tyvärr * Men de ska jag köpa framöver.  tongue

Nissan Silvia

Med lem
475 Inlägg
1 oktober 2011
Rspeter skrev:
Vi får hoppas att Vettel vinner 9 Oktober.

http://www.gtplanet.net/red-bull-x2010s … mpionship/

ääh, den bilen är ju sjukt lätt att få tag i smile har den redan och kommer möjligtvis få den igen snart... däremot X2010 Prototype! då snackar vi big_smile

S12: Nej jag kom inte långt på det spelet, jag spelade bara lite, tyckte det var skoj med racing men inte ett spel jag spelade så värst mycket... jag var 10 bast vid den tiden så man spelade inte seriöst smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 oktober 2011
Det som jag kommer ihåg av Gran Turismo 1 är att. De va snyggare bild på repalyen än vad de är när man kör under själva racet.   lol

Nissan Silvia

Sök