Angående: RR-festivalen, Anderstorp Motorbana

AKKI-MRFUN
6 mars 2009 · 686 Inlägg

Som ni alla vet du har vi haft en RR-festival på motorbanan i anderstorp förra året och det var en lyckad dag....

Så att alla vet kommer RR-festivalen vara i år med och då kommer de gälla 402 m med tidsmätning, bankörning,bilutställning, bournout show m.m (en hel dag på anderstorps motorbana)

Men så fort vi vet ett säckert datum så kommer vi komma upp med en ny tråd om de......än så länge så lutar de åt 30 maj men inget är spikat ännu.

skriv gärna vad ni vill att vi ska förbättre från förra året så vi kan bli ännu bättre på de vi gör och att ni får en sjukt rolig dag på Anderstorps motorbana med RR-CREW

MVH RR-CREW

Besök oss på elmia i RR-montern för mer info

Senast redigerat av WeDo (6 mars 2009)

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
gravityone Fixare
6 mars 2009 · 321 Inlägg

Det som kunde varit bättre förra gången va insläppet och tvätten. Tog lång tid och va lång kö. Jag vet inte om det går att lösa fler tvätt platser på nått sett men det vore guld värt om det gick.

Sen hur blir det med klubbplatser på utställningen? Om man för anmäler ett visst antal bilar går det att få en uppmärkt plats då?

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
AKKI-MRFUN
6 mars 2009 · 686 Inlägg

gravityone skrev:
Det som kunde varit bättre förra gången va insläppet och tvätten. Tog lång tid och va lång kö. Jag vet inte om det går att lösa fler tvätt platser på nått sett men det vore guld värt om det gick.

Sen hur blir det med klubbplatser på utställningen? Om man för anmäler ett visst antal bilar går det att få en uppmärkt plats då?

de e bra att ni skriver såna saker vad ni önskar med....sj klart har vi haft upp den frågan om klubbar m.m och de kommer komma upp nu vid nästa möte......men de är nästan 98% säckert att klubbar ska ochså få en plats där dom kan visa sina medlemmar med.

tvätten och insläppet kommer vara annurlunda detta året det har vi diskuterat för vi själva tyckte inte om de men de kommer att ändras.....

MVH RR-CREW

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
WeDo
6 mars 2009 · 3 390 Inlägg

Läs Rubrikanvisningarna nästa gång. Ändrar denna.

Sen kan ni använda denna tråden när datum är bestämt. bara uppdatera rubriken samt första inlägget.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
FLindgren
6 mars 2009 · 5 089 Inlägg

blir det banköring så kommer jag absolut och kör big_smile

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
staveen trucker bejb
6 mars 2009 · 35 Inlägg

kommer bli riktigt najz!!! förra året var ju hur bra som helst.. det som skulle kunna göras bättre e isåfall tvätten var ju lite segt så jag sket i o tvätta hehe..  men som sagt kommer bli hur fett som helst

// stavén
Rensvinf
7 mars 2009 · 528 Inlägg

Förra året var hur kul som helst, även om jag körde uruselt på 402m, haha. smile


Förslagsvis:
Klara besked om kostnader, regler och ev. priser, samt tider. I god tid så man kan ha framförhållning.
Differentierad kostnad beroende på vad man tänkt göra: Inträde, utställning,  402m,  bana.

Även att det är rushracing som håller i det, så kanske  det vore en bra idé med en egen hemsida på internet helt ämnat åt detta event, med bilder från förra året etc. Det känns mer proffsigt.

För att dra in mer pengar skulle ni kanske ta på er att ordna en mer seriös filmning av bankörningen och ev. sälja filmen till förarna.  Jag var med X40-klubben på Kinnekulle förra året och det var riktigt riktigt riktigt roligt.  Att ha den dagen på film hade jag lätt betalat för.   Förslagsvis hör RR med mediaprogramet på Gärdeskolan om inte någon där vill ta på sig att som projekt filma och redigera?  En galen idé, men
någon kanske nappar. Om inte annat så kanske de kan låna ut utrustning?  Så mycket pengar som många lägger ner på bilhobbyn så tror jag  iaf några skulle betala för att få en film på bankörningen. Ta betalt och skicka i efterhand.  Det finns ju alltid någon som filmar och lägger ut på internet, men samtidigt är det ju oftast av sämre kvalitét.  Det är dumt att inte låta göra det *rätt* från början.

A_Amby
7 mars 2009 · 165 Inlägg

Riktigt nice med bankörning..

Toyota Celica GT4 ST185 "Anti-Prius" (1991)
Hyundai Genesis Coupe "Blue" (2011)
AKKI-MRFUN
8 mars 2009 · 686 Inlägg

Rensvinf skrev:
Förra året var hur kul som helst, även om jag körde uruselt på 402m, haha. smile


Förslagsvis:
Klara besked om kostnader, regler och ev. priser, samt tider. I god tid så man kan ha framförhållning.
Differentierad kostnad beroende på vad man tänkt göra: Inträde, utställning,  402m,  bana.

Även att det är rushracing som håller i det, så kanske  det vore en bra idé med en egen hemsida på internet helt ämnat åt detta event, med bilder från förra året etc. Det känns mer proffsigt.

För att dra in mer pengar skulle ni kanske ta på er att ordna en mer seriös filmning av bankörningen och ev. sälja filmen till förarna.  Jag var med X40-klubben på Kinnekulle förra året och det var riktigt riktigt riktigt roligt.  Att ha den dagen på film hade jag lätt betalat för.   Förslagsvis hör RR med mediaprogramet på Gärdeskolan om inte någon där vill ta på sig att som projekt filma och redigera?  En galen idé, men
någon kanske nappar. Om inte annat så kanske de kan låna ut utrustning?  Så mycket pengar som många lägger ner på bilhobbyn så tror jag  iaf några skulle betala för att få en film på bankörningen. Ta betalt och skicka i efterhand.  Det finns ju alltid någon som filmar och lägger ut på internet, men samtidigt är det ju oftast av sämre kvalitét.  Det är dumt att inte låta göra det *rätt* från början.

låter mkt interssant de gör de ....allt de där har vi tänkt på mer o mer men de gäller bara att få de gjort men vi lovar att vi kommer göra de bättre än förra året....

vist finns de tabbar man gör men man lär sig av sina misstag men det är bra att ni lägger upp sånna förslag så att vi kan göra de bättre......MVH

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
GurraG INGET ANNAT!!
11 mars 2009 · 1 725 Inlägg

Som sagt förra året va första gången men tyckte ändå det blev riktigt bra.. finns alltid grejer att putsa på och ser fram emot och är säker på att det blir bättre detta året

AKKI-MRFUN
11 mars 2009 · 686 Inlägg

ska ha möte med vd på motorbanan nu på fre så får vi se hur de kommer att bli

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
volvofidde
11 mars 2009 · 77 Inlägg

Jag kommer lätt om det blir av i år igen! big_smile Var bra med 402m förra året, att man fick köra mot dem som har lika många hästkrafter. Så man kanske skulle ha olika klasser typ 200-300hk, 300-400hk etc... fler priser så tror jag att många kommer. Men ni skötte det väldigt bra förra året måste jag säga.

Volvo 940 Turbo "S90R" (1995)
badass_cossie
11 mars 2009 · 19 Inlägg

kommer nog i år me...men i år blir det att köra me...hann inte det förra året

In it, 2 win it...
weian Concordia res parvae crescent
11 mars 2009 · 924 Inlägg

några har nämt tvätten.
jag blev ansvarig fö den, å förra året så kunde inte tvätten vara mer än de som var.

vi fick bara två slangar, därav att två bilar delade på en slang. å ni som tvättade era bilar märkte ju att trycket inte var det bästa, kranen var helt öppen så de va inte särskilt mycke ja kunde göra där heller.

men ja hoppas att alla sånna småsaker kommer ordnas å vara bättre i år.

å så var de nån som nämde att vi skulle fixa en sida om bara RR-festival.
vi har redan en sida(www.rushracing.se) å om ni går in där å fixar en användare så kan ni klicka på fotogalleri i vänsterspalten fö att kolla på alla bilder.

//weian RR-crew

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
påsen If your not out of control, your not in control
11 mars 2009 · 686 Inlägg

Om det blir bankörning så kommer jag absolut, gör nog det ändå föressten, missade det ju förra året.

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
gravityone Fixare
11 mars 2009 · 321 Inlägg

Ablazed skrev:
några har nämt tvätten.
jag blev ansvarig fö den, å förra året så kunde inte tvätten vara mer än de som var.

vi fick bara två slangar, därav att två bilar delade på en slang. å ni som tvättade era bilar märkte ju att trycket inte var det bästa, kranen var helt öppen så de va inte särskilt mycke ja kunde göra där heller.

men ja hoppas att alla sånna småsaker kommer ordnas å vara bättre i år.

å så var de nån som nämde att vi skulle fixa en sida om bara RR-festival.
vi har redan en sida(www.rushracing.se) å om ni går in där å fixar en användare så kan ni klicka på fotogalleri i vänsterspalten fö att kolla på alla bilder.

//weian RR-crew

Nä det är nog ingen som skyller tvätten på varken dig eller nån i RR. Det är ju motorbanan som tillhandahåller sånt vid event. Vi bara framför våra åsikter så ni kan före dessa vidare och förhandla med motorbanan smile

Lone Star Garage
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Sanel
11 mars 2009 · 133 Inlägg

badass_cossie skrev:
kommer nog i år me...men i år blir det att köra me...hann inte det förra året

Hann inte?? din slöa jävel!! Jag sa ju till dig i köra tidigare. smile

Audi TT-Q (2000)
AKKI-MRFUN
12 mars 2009 · 686 Inlägg

gravityone skrev:

Ablazed skrev:
några har nämt tvätten.
jag blev ansvarig fö den, å förra året så kunde inte tvätten vara mer än de som var.

vi fick bara två slangar, därav att två bilar delade på en slang. å ni som tvättade era bilar märkte ju att trycket inte var det bästa, kranen var helt öppen så de va inte särskilt mycke ja kunde göra där heller.

men ja hoppas att alla sånna småsaker kommer ordnas å vara bättre i år.

å så var de nån som nämde att vi skulle fixa en sida om bara RR-festival.
vi har redan en sida(www.rushracing.se) å om ni går in där å fixar en användare så kan ni klicka på fotogalleri i vänsterspalten fö att kolla på alla bilder.

//weian RR-crew

Nä det är nog ingen som skyller tvätten på varken dig eller nån i RR. Det är ju motorbanan som tillhandahåller sånt vid event. Vi bara framför våra åsikter så ni kan före dessa vidare och förhandla med motorbanan smile

nee vi tar åt oss all kritik med för att vi ska kunna få de bättre gjort så måste vi ju snacka med den ansvarige på mtorbanan.....

men som sagt allt bra o dåligt får ni gärna skriva här så att vi kan göra de bästa av saken om vi inte kan göra alla saker rätt men de finns ju alltid nått man kan förbättra
MVH

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
weian Concordia res parvae crescent
12 mars 2009 · 924 Inlägg

gravityone skrev:

Ablazed skrev:
några har nämt tvätten.
jag blev ansvarig fö den, å förra året så kunde inte tvätten vara mer än de som var.

vi fick bara två slangar, därav att två bilar delade på en slang. å ni som tvättade era bilar märkte ju att trycket inte var det bästa, kranen var helt öppen så de va inte särskilt mycke ja kunde göra där heller.

men ja hoppas att alla sånna småsaker kommer ordnas å vara bättre i år.

å så var de nån som nämde att vi skulle fixa en sida om bara RR-festival.
vi har redan en sida(www.rushracing.se) å om ni går in där å fixar en användare så kan ni klicka på fotogalleri i vänsterspalten fö att kolla på alla bilder.

//weian RR-crew

Nä det är nog ingen som skyller tvätten på varken dig eller nån i RR. Det är ju motorbanan som tillhandahåller sånt vid event. Vi bara framför våra åsikter så ni kan före dessa vidare och förhandla med motorbanan smile

ja vet att ni inte lägger de på mig/oss, ja skrev de bara fö att ge er en
förklaring till varför de va som de va.

men som white--rr skrev så tar vi till oss av de ni skriver så vi kan
försöka göra ett bättre event detta året.

see ya

Senast redigerat av Ablazed (12 mars 2009)

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
påsen If your not out of control, your not in control
17 mars 2009 · 686 Inlägg

Har nu köpt mig en bil som kanske funkar på bana.
Så det blir nog att jag kommer och kör bana om ni har det big_smile

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang