Först betalar jag räkningar, sen mat och div onyttigheter När det är klart går resten till bilen.. Typ minst 20% iaf. Den här månaden blev det typ 12000 pga lack och nya smådelar i samband med det..
Annars så kan jag säga att jag spenderar det jag tycker jag har råd med.. Alla extrapengar går till bilen iaf
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Suger att gå i skola och ha bilar som hobby/intresse.
WORD! Om jag inte hade gått i skolan nu och hade jobbat istället, så skulle jag ha fyllt hela min fritid och min ekonomi. Skulle nog till och med offra tjejen om så krävdes Men nu måste man ju leva fram till studenten i alla fall.
Mellan 50-80% av lönen hamnar på bilen, i form av bensin och annat extra Allt är ju helt och hållet beroende på vad man har för andra utgifter var månad
Nå har ut en ca 15-17 i handen efter skatt... ca 204000kr i handen på ett år. Lagt ner närmare 60000kr på bilen sen ja köpte den. Då har ja inte räknat med fälgarna eller däcken (19"sommardäck, Och 19" vinterdäck..) Har haft bilen snart ett år.. Så har väl lagt ner 20-25% procent av lönen på ett år på bilen. Dock mycke mindre vissa månader, å betydligt mer andra..
Å ser man vad bilen kostat mig per mil, så har den kostat mig ca 1000+kr milen då jag bara hunnit köra 45mil med den.. Då har ja inte räknat med inköp eller försäkring eller bränsle. bara vad ja lagt ner på den.
jag lägger 10-15%,orka bränna hela sin lön på bilarna då.
Du tjänar bra mkt mer än dom flesta här, dessutom har jag nog aldrig sätt någon direkt modifikation på dina bilar? Du byter ju bil hela tiden, det kan ju i princip gå ut +/- 0 om man är bra på att förhandla.
jag lägger 10-15%,orka bränna hela sin lön på bilarna då.
Du tjänar bra mkt mer än dom flesta här, dessutom har jag nog aldrig sätt någon direkt modifikation på dina bilar? Du byter ju bil hela tiden, det kan ju i princip gå ut +/- 0 om man är bra på att förhandla.
jag har ju bytt fälgar och nummerskylthålare på flera av mina bilar:lol:
vissa bilar går det bra andra går det sämre med... men köper man flera fabriksnya bilar varje år så kan det tyvär inte gå ihop sig
jag sitter just nu och väntar på min sista beställda nya bil , bara 3 veckor kvar nu:D