Ja nu är det såhär att jag kanske ska köpa ut pappas saab Och skulle vilja göra den lite mer personlig för en billig peng...
Så har ni några bra tips? vita blinkers ska jag fixa vet jag, men vad mer kan man göra som inte kostar så mycket? Kom ihåg måste ha pengar till 200an med Kommer max ha saaben i 2-3 mån tror jag,sen sätter jag den på försäljning..
Men jag vill inte den ska va en gubb bil hela tiden ^^ haha jag vet vissa tycker det e onödigt, och som sagt det beror på med.. E inte ens säkert jag gör nåt med den...
Varför lägga ut pengar på en bil som man bara ska ha i 2-3 månader, pengarna i sjön enligt mig.
Behöver ju inte bli några summor. Kan för den blivande försäljningen en mer attraktiv bil att sälja om den sticker ut lite, tror dessutom att 9-5an kommer ta över efter 9000 som en populär Saab bland yngre förstabilsköpare.
Ang. fälgar så kan du kika lite närmare på Mega Panthera, Svft Solgen (enkla 5-ekrade som är snygga) eller ev. orignalhjul från 9-3/9-5
Behåll den orginal tills du säljer den!! Om det nu är två tre månader tills dess så lägg inte ut pengar på den! Sedan blir den antagligen lättare och sälja till "gamlingar" om du inte har stylat den för mkt!
You haven't lived until you found something worth dying for!
antagligen är jag väldigt trött (högst troligt) och läser väldigt fel men står det inte att han ska köpa den av sin pappa köra den i 2-3 mån och sen sälja den??:S..............eller??
You haven't lived until you found something worth dying for!
Köp en Wunder Baum så är det inte så mycket "gubbe" över bilen..
Men att slänga ut 5-10 000 för ett par månader och få tillbaka 2 ....nja då skulle jag hellre avstå
Läser ni ens?
HAN ska köpa ut den av sin PAPPA, inte sälja den..
Jo vi läser, gör du? Han skriver Citat:"Kommer max ha saaben i 2-3 mån tror jag,sen sätter jag den på försäljning"
Det tolkar jag som att han ska sälja.
Jojo fast vem vet? Ja tkr man kan lägga en liten slant på bilen, men fälgar är väl ingen prio då, men lite färg till nerlackning. Sen kan man ju ägna en dag åt att putsa upp den..