3410
Sök

Inför: Cruising i Malmö 4 april (91 anmälda!) Några få timmar kvar! Antal bilar beräknat 150st+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

905 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
eX3Me skrev:
En tanke, vi är ju några stycken från Trelleborg med omnejd
varför inte träffas upp på lämpligt ställe i trelleborg i god tid och glida tillsammans in till Cruisen i malmö!

det finns ju en samåkning från tygelsjö det är ju på vägen. . . finns ett forum om det

905 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
Sandraah skrev:
haagi skrev:
Sandraah skrev:

Hahaha come on maan!

De kallar mig inte Einstein för inget ^^

hehe. . det säger du

haha joho d säger jag smile Men vid just sådana tillfällen säger man i just had a blond moment hahaha

haha den var bra smile

905 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
eksten skrev:
verkar vara stor chans att min bil är körbar tills det är tid, men tyvär är den inte komplett ifråns om 2 - 4 mån pga leverastider på vissa saker =/

vad skönt att höra!!!!

119 Inlägg
25 mars 2009
eksten skrev:
verkar vara stor chans att min bil är körbar tills det är tid, men tyvär är den inte komplett ifråns om 2 - 4 mån pga leverastider på vissa saker =/

va roligt att det är framsteg... håller tummerna, verkligen.... smile

True love never ends!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 mars 2009
Haagi,

du får ha typ ha en ROSA skrikande tröja så att alla vet att det e du? tongue så man kan fråga dig saker! ;D
Senast redigerat av emijl (25 mars 2009)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 mars 2009
Sandraah skrev:
haagi skrev:
Sandraah skrev:

Hahaha come on maan!

De kallar mig inte Einstein för inget ^^

hehe. . det säger du

haha joho d säger jag smile Men vid just sådana tillfällen säger man i just had a blond moment hahaha

Haha, låter ju heeelt okej ;P

905 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
emijl skrev:
Haagi,

du får ha typ ha en ROSA skrikande tröja så att alla vet att det e du? tongue så man kan fråga dig saker! ;D

står ju annars vid min röda pärla!!! men ska nog fixa så att ni ser mig!!!!

CNC-Operatör
90 Inlägg
25 mars 2009
haagi skrev:
emijl skrev:
Haagi,

står ju annars vid min röda pärla!!! men ska nog fixa så att ni ser mig!!!!

Haha annars är det bara att gå fram till den röde bilen med öppen trunk där det dunkar musik haha smile
Så har du ju stått på alla träffar jag har vart med på iaf.... inte så svårt att missa eller höra för den delen heller smile

//Sandraah

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 mars 2009
Och sen är bilen på samdigt ? ;D hahah.. tongue Men har hört med Biggi innan, så får se om man följer med er eller om man kör upp till hbg!tongue

Kan nog inte dra så många med Sierran ;D .. å den har lite rost att fixas ;D .. Men jag TROR att jag kan dra Saandraah ( :

CNC-Operatör
90 Inlägg
25 mars 2009
emijl skrev:
Och sen är bilen på samdigt ? ;D hahah.. tongue Men har hört med Biggi innan, så får se om man följer med er eller om man kör upp till hbg!tongue

Kan nog inte dra så många med Sierran ;D .. å den har lite rost att fixas ;D .. Men jag TROR att jag kan dra Saandraah ( :

HAHAHAHAHAHAHA du tror??? HAHAHAHAHA mannen en snigel piskar mig i starten hahaha tar fan flera minuter för att komma upp i hundra ens jag känner mig som en kärring tills jag kommit ut till motorvägen haha för sen går det undan har man väl fått upp farten är det synd att sakta in vettu för man vet att man kommer få kämpa som en gnu tills den kommer upp igen hahaha

//Sandraah

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 mars 2009
AHAAHAHAHAHAA!!!!! tongue Fett synd.. Men klaaaga, den har starkare motor än vad min förra ford hade sad tongue 1.3liter motor, tog ca 18-20 sek innan du va uppe i 100 tongue!!!

Men Sandraaah du kan få börja halvägs? big_smile.. För min bil kan lixom enbart tävla emot bilar som ligger under 1.6? big_smile tongue Tror jag tongue..

CNC-Operatör
90 Inlägg
25 mars 2009
emijl skrev:
AHAAHAHAHAHAA!!!!! tongue Fett synd.. Men klaaaga, den har starkare motor än vad min förra ford hade sad tongue 1.3liter motor, tog ca 18-20 sek innan du va uppe i 100 tongue!!!

Men Sandraaah du kan få börja halvägs? big_smile.. För min bil kan lixom enbart tävla emot bilar som ligger under 1.6? big_smile tongue Tror jag tongue..

Hahaha funny lol
Väldigt snällt av dig dock haha...

Om du nu bara kan tävla mot 1.6 minst så är väl min perfekt haha 1,4 klenare än så blir det inte haha fett seg i början men får ja en flygande start då är du rökt hahahaha
Ne skämt o' sido nu ska ja inte vara sån...

Jag kommer inte köra med min bil heller... jag åker ju med Biggi smile
så du får hitta nån annan klenis och leka med big_smile

//Sandraah

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 mars 2009
Jaaag vet vem jag ska tävla emot!

Biiiiigggiiii å Haaagi helt klart >.<

CNC-Operatör
90 Inlägg
25 mars 2009
emijl skrev:

HAha du säger d?
Vilken bil kör du me?
Risken finns ju att du blir piskad... biggi e inte att leka med haha iaf vad jag har sett ... han är ju inte så nådig med gasen om jag säger så...

//Sandraah

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 mars 2009
Hahaha tongue Han lär piska mig ändå? tongue För han har väl runt 200 hästar i sin ;P så kan jag komma med min på 120 >.< tongue?

CNC-Operatör
90 Inlägg
25 mars 2009
emijl skrev:
Hahaha tongue Han lär piska mig ändå? tongue För han har väl runt 200 hästar i sin ;P så kan jag komma med min på 120 >.< tongue?

Hahaa jaja officiellt piskad *wotiisssst ^-^
Men sen vet man ju aldrig... mirakel kan ju faktiskt ske haha lol

//Sandraah

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 mars 2009
Just de!tongue

Biggi å Haagi, jag utmanar er om jag följer med er! big_smile

CNC-Operatör
90 Inlägg
25 mars 2009
emijl skrev:
Just de!tongue

Haha du verkar gilla piskan du smile

Äre inget som händer på fredan me? förrutom biopremiären?

//Sandraah

352 Inlägg
25 mars 2009
emijl skrev:
Just de!tongue

Haha viisst, ska jag starta i treans växel? tongue

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

352 Inlägg
25 mars 2009
Sandraah skrev:
emijl skrev:

HAha du säger d?
Vilken bil kör du me?
Risken finns ju att du blir piskad... biggi e inte att leka med haha iaf vad jag har sett ... han är ju inte så nådig med gasen om jag säger så...

Hahahah nej säg inte så Sandra, han blir kanske rädd. Biggi e värdelös på att köra bil rollroll

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

Sök