En tanke, vi är ju några stycken från Trelleborg med omnejd varför inte träffas upp på lämpligt ställe i trelleborg i god tid och glida tillsammans in till Cruisen i malmö!
det finns ju en samåkning från tygelsjö det är ju på vägen. . . finns ett forum om det
du får ha typ ha en ROSA skrikande tröja så att alla vet att det e du? så man kan fråga dig saker! ;D
står ju annars vid min röda pärla!!! men ska nog fixa så att ni ser mig!!!!
Haha annars är det bara att gå fram till den röde bilen med öppen trunk där det dunkar musik haha Så har du ju stått på alla träffar jag har vart med på iaf.... inte så svårt att missa eller höra för den delen heller
Och sen är bilen på samdigt ? ;D hahah.. Men har hört med Biggi innan, så får se om man följer med er eller om man kör upp till hbg!
Kan nog inte dra så många med Sierran ;D .. å den har lite rost att fixas ;D .. Men jag TROR att jag kan dra Saandraah ( :
HAHAHAHAHAHAHA du tror??? HAHAHAHAHA mannen en snigel piskar mig i starten hahaha tar fan flera minuter för att komma upp i hundra ens jag känner mig som en kärring tills jag kommit ut till motorvägen haha för sen går det undan har man väl fått upp farten är det synd att sakta in vettu för man vet att man kommer få kämpa som en gnu tills den kommer upp igen hahaha
AHAAHAHAHAHAA!!!!! Fett synd.. Men klaaaga, den har starkare motor än vad min förra ford hade 1.3liter motor, tog ca 18-20 sek innan du va uppe i 100 !!!
Men Sandraaah du kan få börja halvägs? .. För min bil kan lixom enbart tävla emot bilar som ligger under 1.6? Tror jag ..
AHAAHAHAHAHAA!!!!! Fett synd.. Men klaaaga, den har starkare motor än vad min förra ford hade 1.3liter motor, tog ca 18-20 sek innan du va uppe i 100 !!!
Men Sandraaah du kan få börja halvägs? .. För min bil kan lixom enbart tävla emot bilar som ligger under 1.6? Tror jag ..
Hahaha funny Väldigt snällt av dig dock haha...
Om du nu bara kan tävla mot 1.6 minst så är väl min perfekt haha 1,4 klenare än så blir det inte haha fett seg i början men får ja en flygande start då är du rökt hahahaha Ne skämt o' sido nu ska ja inte vara sån...
Jag kommer inte köra med min bil heller... jag åker ju med Biggi så du får hitta nån annan klenis och leka med
HAha du säger d? Vilken bil kör du me? Risken finns ju att du blir piskad... biggi e inte att leka med haha iaf vad jag har sett ... han är ju inte så nådig med gasen om jag säger så...
HAha du säger d? Vilken bil kör du me? Risken finns ju att du blir piskad... biggi e inte att leka med haha iaf vad jag har sett ... han är ju inte så nådig med gasen om jag säger så...
Hahahah nej säg inte så Sandra, han blir kanske rädd. Biggi e värdelös på att köra bil
"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"