10/04/07 Har precis lagt på sista lagret klarlack på den nu! Så den ska torka tills imorgon nu bara Det är inte världens bästa finish på den för att den ändå inte kommer synas så mycket
Ser bra ut mäki! Kolla gärna in min lösning.. lite latare än dig är man nog:P Ja gick till skolan och sa att jag ville ha en luftburksadapter från en volvo b230 motor.. och då fick jag det och den passa pefa;) Starta den sen och säg va du märker för skillnad.. jag märkte inte så mycket men det bli lite annorlunda ljud.. Får väl bli ett dyrare filter mot sommarn sen för mig.. dig med? mvh kimpa
Ser bra ut mäki! Kolla gärna in min lösning.. lite latare än dig är man nog:P Ja gick till skolan och sa att jag ville ha en luftburksadapter från en volvo b230 motor.. och då fick jag det och den passa pefa;) Starta den sen och säg va du märker för skillnad.. jag märkte inte så mycket men det bli lite annorlunda ljud.. Får väl bli ett dyrare filter mot sommarn sen för mig.. dig med? mvh kimpa
Startar min imorgon Men det är ljudet jag är ute efter bara Filtret får duga, det är inte nå supertrim på G heller Men som sagt, ska testa den lite imorgon! *host* latmask *host*
Startar min imorgon Men det är ljudet jag är ute efter bara Filtret får duga, det är inte nå supertrim på G heller Men som sagt, ska testa den lite imorgon! *host* latmask *host*
Hehe.. min bil ska helle rinte trimmas.. tror det inte finns nå trim till min äns.. haha Men mitt filter är ett 299kronersfilter.. brorsan känner någon som ägde nåt filter företag som skulle kunna fixa ett spec till min bil.. så jag får se va som händer:) Okej! filma;) hehe
Närå jag är bara lite kräsen:P haha Hare gött.\\ kimpa
Tack alla! Och jag var ute och körde en stund nu, den gick mycket jämnare i gången, tomgången hoppar inte och den lät ruskigt mycket bättre när jag körde