Hehe, men tänkte mer på att man kanske inte kör en audimodell på fälgarna på en merca Jag tror t.ex inte att AMG-fälgar skulle passa på min Förstår du hur ja tänker nu?
Nu klarnar det upp:P ]
Det är alltid lika kul att diskutera saker me dig mäki;) haha Mvh kimpa
Höhö, dom hade ja inte sett förut Dom var iaf snygga! Dom var ganska lika, men när man jämförde bilderna brevid varandra var dom inte så lika Kör på dom du vetja
Höhö, dom hade ja inte sett förut Dom var iaf snygga! Dom var ganska lika, men när man jämförde bilderna brevid varandra var dom inte så lika Kör på dom du vetja
Jo de va inge fel på dem och de gick på 900 kr styck tror jag Aja.. nu ska jag hoppa i säng.. har skrivit novell hela jävla efter middan:( Hehe Hare gött\\ kimpa
Fan vilka heta fälgar! tycker att det där är nog en av dom hetast fälgarna man kan ha på en audi
får man fråga vad dom kosta? står säkert i tråden man har inte orkat läsa igenom allt:) Och hur du har råd med allt jobbar du helg? för du går väll i skola eller?
Ja är du säker på att du får dem i morrn? Jag vill att du ska få angel eysen snart.. jag vet hur snygga de är på bilen;) de kommerbli grymmt.. fotta lite bilder mäki när du fått fälgarna:) Va de me däck i köpet av fälgarna? mvh kimpa
Hejsan! Imorgon ska fälgar (å däck) komma! Men då ska jag fixa lite ytrost i underredet så de kommer inte några bilder på fälgar förren det är klart (eftersom bilen blir uppallad). Sen ska jag lacka bromsoken samtidigt! Det lät som om angeleyesen kunde komma i slutet av veckan eller början på nästa vecka. Låter ju inte helt fel Håll ut! (det försöker jag med)
En snabb fråga mäki, du har tidigare sagt att du endast får runt tusen lappen varje månad att leka för om jag ej minns fel... Hur kommer det sig då att du har råd till allt detta Har tomten kommit tidigt iår?
HAde bäst mäki, spana gärna in min projekt tråd som är uppdaterad