En snabb fråga mäki, du har tidigare sagt att du endast får runt tusen lappen varje månad att leka för om jag ej minns fel... Hur kommer det sig då att du har råd till allt detta Har tomten kommit tidigt iår?
HAde bäst mäki, spana gärna in min projekt tråd som är uppdaterad
En snabb fråga mäki, du har tidigare sagt att du endast får runt tusen lappen varje månad att leka för om jag ej minns fel... Hur kommer det sig då att du har råd till allt detta Har tomten kommit tidigt iår?
HAde bäst mäki, spana gärna in min projekt tråd som är uppdaterad
Lånat pengar som ska jobbas av
Aha då kopplar jag Måste dock kännas lite jobbigt att se fram emot en massa slit sen
NU JÄVLAR! Är så in i HELVETE förbannad nu så ja kan brinna upp inifrån! Nån idiotjävel på bilspedition har snott mina fälgar och däck, jag skulle haft dom redan i tisdags. Det ska visst bli ett JÄVLA liv där nu, och jag hoppas för deras bästa att däcken inte ens är öppnade ur kartongerna. Mvh en riktigt förbannad Mäki!
NU JÄVLAR! Är så in i HELVETE förbannad nu så ja kan brinna upp inifrån! Nån idiotjävel på bilspedition har snott mina fälgar och däck, jag skulle haft dom redan i tisdags. Det ska visst bli ett JÄVLA liv där nu, och jag hoppas för deras bästa att däcken inte ens är öppnade ur kartongerna. Mvh en riktigt förbannad Mäki!
Fan det låter surt. Har dom ingen koll eller. Jag kan tänka mig att du är rasande. Hoppas det fixar sig.
Fy f*n vad suurt=( bara dra dit och fråga vart f*n de är....
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
nämen dra ändå åt helvete.. går d ha mer otur? ja som gått å väntat på bilder me fälgarna på
ersätter dom dig för fälgarna då?
bara se till att dom fixar nya fort som bara den.. kräv skadestånd!