3056
Sök

Mäki´s A4 Projekt "MPT", Nu: Nytt!

3 Inlägg
13 augusti 2007
Bra jobbat, är inne varje dag och kollar..

Egenföretagare
2 496 Inlägg
13 augusti 2007
Länge sedan jag kollade, men det har ju hänt massor ! riktigt snyggt med "mätarhus stylingen" wink när kommer kjolarna och det då ?

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Uppdatering

Waow! Klockan halv 10 ringer mobilen, jag sover men hinner tänka jävla david att jävlas (davv3 alltså) men svarar och får veta att det står ett fraktbolag utanför med ett paket, yrvaken slängde jag på mig kläderna (vet inte om dom ens satt åt rätt håll).
När jag väl kommer upp blir jag helt överlycklig för där står ett paket som är större än mig på ALLA ledder (trodde inte det fanns sånna wink ) Så nu har jag lyckats fått hem mitt kjolpaket big_smile :p
Mvh en yrvaken och överlycklig Mäki
Senast redigerat av Mäki (14 augusti 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 augusti 2007
Mäki skrev:
Uppdatering

Waow! Klockan halv 10 ringer mobilen, jag sover men hinner tänka jävla david att jävlas (davv3 alltså) men svarar och får veta att det står ett fraktbolag utanför med ett paket, yrvaken slängde jag på mig kläderna (vet inte om dom ens satt åt rätt håll).
När jag väl kommer upp blir jag helt överlycklig för där står ett paket som är större än mig på ALLA ledder (trodde inte det fanns sånna wink ) Så nu har jag lyckats fått hem mitt kjolpaket big_smile :p

Fan vilken glädjande nyhet! åk till bilen nu och börja få dit det! Bilder vill vi se! big_smile
Lycka till nu mäki, riktigt roliga nyheter!
Mvh kimpa

vectra--power
14 augusti 2007
Mäki skrev:
Uppdatering

Jädrar va sköjj big_smile Bara att åka till bilen och smälla på de!big_smile Vill se bilder...

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
För en gångs skull är jag vid bilen, men jag har lovat davv3 att vi ska ha hans bil färdig i den här veckan, så ska det gå måste vi skynda, jag tar min när vi är färdiga med hans smile

*GULAN*
647 Inlägg
14 augusti 2007
AA äntligen... Nu får ni snabba er och fixa Davv3 bil..

Vill ju se kjolen på big_smile *weeeiiiee*

LillNaisarn
14 augusti 2007
mr_persiano skrev:
AA äntligen... Nu får ni snabba er och fixa Davv3 bil..

Vill ju se kjolen på big_smile *weeeiiiee*

Instämmer wink ska bli skojj att se det monterat.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Att någonting skulle gå problemfritt är ju överskattat...Som idag, tror ni jag fick en ända plastdetalj på kjolpaketet rätt? Njäää, men vi får väl se om jag kan fixa sakerna så dom ser okay ut, jag ska åtminstone försöka.

Ett paket, inte så jättelitet smile
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/133404_mtezxv.jpg

Så här såg min front ut, synd bara att den inte såg ut som den jag beställde.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/133405_hlgh28.jpg

Den här beställde jag.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/133407_ik5pk9.jpg

Här står fronter framför bilen. Vilket hästjobb att få den som jag vill ha den.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/133408_3vhxnn.jpg

Förövrigt så var inte heller sidokjolarna eller bakkjolen till rätt bil heller. Bygga bygga och lite bygga så kanske jag blir nöjd, jag har mailat företag nu så jag får se vad dom svarar.
Over and out!

3 627 Inlägg
14 augusti 2007
Jadu Marcus! Där har du dig en utmaning som heter duga wink

Lycka till tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

666 Inlägg
14 augusti 2007
ser bra ut mäki får kika för bi dig nån dag få se hur de blir smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

2 644 Inlägg
14 augusti 2007
Det blir jäligt bra smile härja lite med företaget om priset iaf att du ska ha tbx lite pengar när det inte är rätt grejer wink

när jag fick fronten det var ett jävla stort paket det med..
Hämtade det inne på konsum.. folk trodde nog inte jag var dumma i huvet..

Johan Lindgren

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 augusti 2007
Bara att skicka tillbaka dne där fronten var riktigt ful gemtemot den du ska ha.. ring fråga vad som hänt.. och om dom inte kan ge dig rätt front ska du ha ersättning

Bmw osv..

283 Inlägg
14 augusti 2007
Du har ju fått Phantom o inte Maximus som du skulle ha smile

SLK
610 Inlägg
14 augusti 2007
riktigt snyggt jobbat Mäki!!! just keep goin'

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Jadu Marcus! Där har du dig en utmaning som heter duga wink

Lycka till tongue

Haha, utmaning var det ja.

staffe_ skrev:
ser bra ut mäki får kika för bi dig nån dag få se hur de blir smile

Ja det får du göra, men tänker inte sätta igång med kjolarna riktigt än.

Lindgren_ skrev:
Det blir jäligt bra smile härja lite med företaget om priset iaf att du ska ha tbx lite pengar när det inte är rätt grejer wink

när jag fick fronten det var ett jävla stort paket det med..
Hämtade det inne på konsum.. folk trodde nog inte jag var dumma i huvet..

Jo jag ska försöka med det, annars kommer jag bara sprida ut lite hur dåliga dom är om dom inte ger med sig, dom kanske ger ersättning eller liknande. smile

UseDubbelTurbo skrev:
Bara att skicka tillbaka dne där fronten var riktigt ful gemtemot den du ska ha.. ring fråga vad som hänt.. och om dom inte kan ge dig rätt front ska du ha ersättning

Ja som sagt så skulle jag ju ändå bygga om, jag har redan smidigt planer för den här, den kommer inte vara sig lik precis, jag orkar inte sitta och dividera med dom just nu bara.

Paddee636 skrev:
Du har ju fått Phantom o inte Maximus som du skulle ha smile

Jag vet det smile Har kollat igenom grejerna redan, det går nog att få fint efter ett par timmar och ett par litrar glasfiber wink

alminjo skrev:
riktigt snyggt jobbat Mäki!!! just keep goin'

Ska jobba, men kika in i Davv3´s projekt, jag är med och bygger på sidokjolarna där smile

//Mäki
Senast redigerat av Mäki (14 augusti 2007)

Greetings, infidel.
91 Inlägg
15 augusti 2007
Bakgrunden i instrument panelen såg riktigt fin ut. Får man fråga var du fick tag på det? smile

Synd att det blev ett missförstånd och du fick fel front spoiler. Det ska dock bli kul att få se hur det blir när du satt tänderna i det. big_smile
Senast redigerat av n3rmin (15 augusti 2007)

The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
n3rmin skrev:
Bakgrunden i instrument panelen såg riktigt fin ut. Får man fråga var du fick tag på det? smile

Synd att det blev ett missförstånd och du fick fel front spoiler. Det ska dock bli kul att få se hur det blir när du satt tänderna i det. big_smile

Gå in på köp och sälj här på garaget så ligger annonsen uppe. smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
Har suttit och lekt i photoshop för att få fram någon idé om hur jag vill ha fronten, börjar få fram en grund, men kommer på nya saker hela tiden. smile

Den här hämska "saken" fick jag hem wink
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/133408_3vhxnn.jpg

Och här jag har modifierat lite i photoshop smile Som redan sagt så är det inte det färdiga resultatet, men en god bit på väg.
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/134125_6qjigh.jpg

Camel
15 augusti 2007
Snyggt som satan smile

Sök