Härligt att sidokjolarna passade iaf, och snygga var dom oxå får hoppas de går bra nu med fronten och bakkjolen så du slipper mer problem. ska bli riktigt intressant att se resultatet senare ;D
Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
Ja det var som sagt ganska skönt Japp, hoppas på svar strax från dom så jag får veta hur jag ska göra med baken. Vet inte om jag kommer göra något idag med bilen, det visar sig hehe.
Har följt denna tråden ett tag nu, och är mäkta imponerad av det du gjort såhär långt. blir ju bara bättre o bättre, önskar ja hade din energi o motivation så ja själv hade gett mig på något sådant här ..
men lycka till med fronten o allt annat på bilen mäki, mycket rolig läsning .. //Marcus
så jävla nice den kommer bli blev fan sugen på en audi när jag ser din fast vill ha bakhjulsdrivet så där försvann det
Hehe Låter skitfint det. Testa quattro en snöig vinterdag så ska vi se ifall du vill ha bakhjulsdrift
hehe har kört en gammal quattro på vintern men understyrd så jag vet inte vad :S då tyckte jag våran gamla sunkigt slöa 300d merca var roligare dock håller jag mig till bmw än så länge
hehe har kört en gammal quattro på vintern men understyrd så jag vet inte vad :S då tyckte jag våran gamla sunkigt slöa 300d merca var roligare dock håller jag mig till bmw än så länge
Bara att gasa mer då vetdu Nä men Bmw är fina dom också Mycket bil för pengarna på dom äldre.
Wangstedt skrev:
Grymt fin bil, kommer det hända nåt med motorn?
Tack så mycket Nej jag tycker inte det är värt att göra något åt den så kallade motorn i den här bilen
Tog ut ådin på vädring idag. Skulle kolla så att höjden på fronten å sidokjolen matchade varandra, och jag blev väldigt nöjd.
Dom ser ut att matcha varandra väldigt bra i höjden. Fronten ska kapas efter den röda linjen och sen ska underdelen komma på igen. Så det blir lite stil på grejerna
En bild från sidan också
allt för nu, ska kapa lite mer men hoppas börja hinna plasta på lördag.
Jag har plastat igen det här lite lätt bara, blir nog ett par lager till har jag på känn men jag tror det kommer gå bra, det känns som så nu i alla fall. Men tyvärr hade plasten dragit sig lite under härdningen på ena sidan då den är bredare, det måste jag kapa upp och göra om.
Men jag slipade ner allting ganska mycket nu, försöker få det så plant som möjligt. Den blev som tur var väldigt tunn på den sidan som ska kapas, så det kanske inte gör någonting ändå att jag måste kapa upp det!