Eftersnack: Bilträff runt Umeå/Skellefteå trakten?

tecman
20 mars 2009 · 1 741 Inlägg

Men i Maj måste väl alla vara klara?

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Victorduvet
20 mars 2009 · 395 Inlägg

I maj måste man ju vara klar wink  då MÅSTE ju sommarbilen vara framme.
men var brukar de vara träffar i Umeå ? smile

BMW 520 (1992)
Race_Chick Snäll liten biltjej
20 mars 2009 · 880 Inlägg

Vet inte tongue jag ahr aldrig varit på träff i Umeå,bara i Piteå tongue
tycker det låter som osäkert om det skulle vara i skeå eller inte? Jag vill ha nått i Umeå,dels för att jag är så less på Skellefteå och vill komma bort härifrån big_smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Jolle
20 mars 2009 · 95 Inlägg

Solbacken i skellefteå blir perfa big_smile

Race_Chick Snäll liten biltjej
20 mars 2009 · 880 Inlägg

haha okej tongue Men vi har inte sagt datum än,ska vi spika på 4-5 Maj nånting? Då måste väl alla summercars vara klara smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Blackdeath Chef
20 mars 2009 · 167 Inlägg

Jag håller med Jolle! big_smile

Over and out
NJ_
20 mars 2009 · 2 118 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
haha okej tongue Men vi har inte sagt datum än,ska vi spika på 4-5 Maj nånting? Då måste väl alla summercars vara klara smile

Får hoppas man inte jobbar då tongue roll

D.i.l.l.i.g.a.f
_Norrland_ Bilvårdstekniker
20 mars 2009 · 766 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Vet inte tongue jag ahr aldrig varit på träff i Umeå,bara i Piteå tongue
tycker det låter som osäkert om det skulle vara i skeå eller inte? Jag vill ha nått i Umeå,dels för att jag är så less på Skellefteå och vill komma bort härifrån big_smile

Går ju altid att ha 2 träffar, 1 i Skellefteå och en i Umeå smile Vid 2 olika tillfällen givetvis tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Race_Chick Snäll liten biltjej
20 mars 2009 · 880 Inlägg

det har du rätt i big_smile Det går ju det med tongue Hoppas ja blir klar med min bil nu bara wink Men vi säg 1 Maj då i skeå på solbacken?

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Tobbe_n
20 mars 2009 · 252 Inlägg

kan man komma med en bil på släp ? ;D sommar bilen min e ett evighetsprojekt så..

Gti-r
Race_Chick Snäll liten biltjej
20 mars 2009 · 880 Inlägg

du ändrade planer,det är ju vårträffen i Piteå den 2 Maj så det blir lite väl tajt om de ska vara den 1 maj tongue
tänkte mer på fredag den 15 Maj? smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
20 mars 2009 · 2 853 Inlägg

NJ_ skrev:

_Norrland_ skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
har inte Müllers eller vad det heter i umeå en stor parkering? Där det var bilträff i sommar men där får man nog inte vara nu på gräset tongue

Du tänker nog på Motorcentralen ?
Uphillträffen hålls brevid Motorcentralen , "gräsplätten" du tänker på är nog inte så uppskattat om man
åker och ställer sig där utan tillstånd. Tror att det är komunen som äger den biten.

Men stor parkering är ju aldrig något stort problem, det är ju bara att välja någon av dom större matkedjornas parkeringar, där brukar det finnas gott om plats smile

Annars finns ju Nolia här i piteå eller varför inte biltema i luleå?
Och vore inte Maj-Juni bättre? då har man ju fått på sommarsulor wink cool

biltema i luleå lät inte fel smile

Race_Chick Snäll liten biltjej
20 mars 2009 · 880 Inlägg

Okej nu måste alla skriva vart dom bor,det blir lättare att ta fram ett ställe då som vi ska vara på tongue
Jag är då Skeå bo som ni nog redan vet tongue
Vi ska rösta,om det blir flest Umeå bor så tar vi en plats i Umeå o.s.v smile Förstår ni min poäng? big_smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
20 mars 2009 · 2 853 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Okej nu måste alla skriva vart dom bor,det blir lättare att ta fram ett ställe då som vi ska vara på tongue
Jag är då Skeå bo som ni nog redan vet tongue
Vi ska rösta,om det blir flest Umeå bor så tar vi en plats i Umeå o.s.v smile Förstår ni min poäng? big_smile

tkr alla ume bor ska få röra lite på sig jag, typ till lule, elr ikea i haparanda:)

Race_Chick Snäll liten biltjej
20 mars 2009 · 880 Inlägg

Haparanda blir nog tyvärr lite för långt bort hmm Det skulle helst vara mellan Luleå,Piteå,Skellefteå eller Umeå. Alla kan inte köra långt tongue Men det verkar vara ett velande mellan ställerna tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
20 mars 2009 · 2 853 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Haparanda blir nog tyvärr lite för långt bort hmm Det skulle helst vara mellan Luleå,Piteå,Skellefteå eller Umeå. Alla kan inte köra långt tongue Men det verkar vara ett velande mellan ställerna tongue

det skadar ju inte me en stad som är trevlig, mot just sådant här. sen ska det väl finnas möjligheter för just grillande elr va de talades om i tråden.. sen är det ju alltid kul om nån dyker upp.. verkar va lite segt me sådant när man sett tidigare trådar..

röstar för lule/pite i såfall.

tecman
20 mars 2009 · 1 741 Inlägg

Själv bor jag i Övik, så...
1:a maj tyckte jag var en ovanligt dum dag... Folk super vanligtvis sista april... Inte så bra att köra 25-30 mil dagen efter.... (Tror inte farbror blå uppskattar det heller.)

Sen att det är Öviks enda bilutställning 1:a maj gör ju inte dagen bättre tongue

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
tecman
21 mars 2009 · 1 741 Inlägg

Genast mycke bättre, min röst ligger på skeå... Kan vi ta en samling och visa hur en redig pizza ska se ut åxå big_smile

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang