2457
Sök

Behöver en japansk bil till Elmia

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 mars 2009
DusanMandick skrev:
snälla ta nåt annat än supra o skyline, vore kul o se en pulsar, lr en riktit rå crx, toyota chaser lr en soarer

Ja det vore mycket roligare att se typ en Corolla AE86 i rejält fint skick eller en Skyline GT-R från 70. big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

205 Inlägg
13 mars 2009
Om jag bosätter mig i Japan, och tar med mig bilen dit...

Är det en Japsbil då?

89 Inlägg
13 mars 2009
DusanMandick skrev:
snälla ta nåt annat än supra o skyline, vore kul o se en pulsar, lr en riktit rå crx, toyota chaser lr en soarer

Men lilla vän du kan ju inte på fullaste allvar mena att du hellre ser en crx än supra eller skyline!?

68 Inlägg
13 mars 2009
Vore kul !

/Marcus _PeeWee_ Jansson

TACS Medlem
457 Inlägg
13 mars 2009
J3lv4n skrev:
DusanMandick skrev:

Men lilla vän du kan ju inte på fullaste allvar mena att du hellre ser en crx än supra eller skyline!?

Känns som om det allmänna intresset för Supra och Skyline är mättat. Fina bilar, javisst! Men börjar bli ...gäsp!
Vill se andra flippade bilmodeller, se vad som går att göra med dom. Lite nytt annat än det gamla "självklara" som upphört förvåna publiken.

... så gärna annat än Supra, Skyline och 200SX!

7 100 Inlägg
13 mars 2009
KingWS6 skrev:
J3lv4n skrev:
DusanMandick skrev:

Känns som om det allmänna intresset för Supra och Skyline är mättat. Fina bilar, javisst! Men börjar bli ...gäsp!
Vill se andra flippade bilmodeller, se vad som går att göra med dom. Lite nytt annat än det gamla "självklara" som upphört förvåna publiken.

håller med er ja med!SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ uttjatat med skyline,supra mm!

så därför kan dom ta min mazda big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

iceman_21
13 mars 2009
Gärna Supra eller skyline.

smile

1 228 Inlägg
13 mars 2009
bmx skrev:
KingWS6 skrev:
J3lv4n skrev:

Personligen tycker jag att din Mazda är mer intressant än en Supra/skyline/200sx. Nu är det ju inte jag som delar ut ngt "pris" men jag hade så varit fallet hade du fått min röst!

49 Inlägg
Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 mars 2009
bmx skrev:
KingWS6 skrev:
J3lv4n skrev:

Kan inte göra nått annat än o hålla med.. Supra o skyline hade sin guldålder när första F&F filmen kom.. Skulle oxå häöllre se en Crx, Nsx, Acura, tillomed en Japanstylad Van skulle passa bättre i mina ögon.. Men men.. Smaken är som baken smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

181 Inlägg
13 mars 2009
Min finns också tillgänglig för tillfället

224 Inlägg
13 mars 2009
Pm skickat........... ... .... ..... ....

Ge fan i TexasBoB!

68 Inlägg
13 mars 2009
Då skulle ju min passa rätt fint! En Mr2:a är ju inte lika vanlig som supra eller skyline... smile

/Marcus _PeeWee_ Jansson

188 Inlägg
13 mars 2009
Bluepower skrev:
Söker efter en SNYGG japansk bil till vår monter på elmia vi kommer lämna ut en presentkort på 3000-5000kr beroende på bil.

Skicka meddelande om du är intresserad.

Ja det är ju synd att bilen inte är lite snyggare.. kunde jag ställt upp

3 650 Inlägg
13 mars 2009
supra e fan vanligare än volvo 740 nu tongue

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
13 mars 2009
ni kan få "köpa" min mazda mx-3

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

224 Inlägg
13 mars 2009
Tråkigt men sant supra har blivit lite tråkiga.
Det är längre nåt speciellt med en Widebody supra med singelturbokonvertat.

Missförstå mig dock inte, dom är fortfarande jävligt fina men inte längre nåt speciellt.

Frågan är dock vilken bil som kommer härnäst?
Vilka bilar kommer att ta över efter supra och skyline?

Ge fan i TexasBoB!

68 Inlägg
13 mars 2009
NSX kanske? Grymt cool bil sugen som fan på en sådan

/Marcus _PeeWee_ Jansson

Meister
6 763 Inlägg
13 mars 2009
Man får alltså max 5k i presentkort. Men då står ni för käk och hotelrum för hela helgen åxo utgår jag ifrån? Det kostar liksom en del att vara där

89 Inlägg
13 mars 2009
Supran är tidlös tycker jag.

Sök