2274
Sök

Eftersnack: Malmöträff - P-huset Orkanen - Lördag 14 Mars

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
14 mars 2009
Jill skrev:
Tack ALLA som gjorde träffen så sjukt lyckad!!! big_smile

Bilder kommer...

Jill, alla väntar på ditt godis smile

hater
656 Inlägg
14 mars 2009
Eisenhut skrev:
Masaru skrev:
var du där med integran eis? synd man missa men way för tidigt o ta ut pärlan nu ^^

upp med pics nu mtfks!

Yes, visst var jag det... Såg ut som att någon knäppte nån bild på häcken också så den kanske dyker upp på bild snart. smile

aamen dåså, dåså. e den klar nurå? rims o allt på?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

1 827 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Masaru skrev:
Eisenhut skrev:
Masaru skrev:
var du där med integran eis? synd man missa men way för tidigt o ta ut pärlan nu ^^

upp med pics nu mtfks!

Yes, visst var jag det... Såg ut som att någon knäppte nån bild på häcken också så den kanske dyker upp på bild snart. smile

Rims och coils på... men du har ju inte lackat den än. wink Så helt klar är den icke.

Sen ska avgaset byggas om och stolarna ska i, men ja... den går att köra.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Fortkörare
1 101 Inlägg
14 mars 2009
Trevlig träff:) Synd att vissa stod med bilarna igång o spela musik.... blev rätt så tungt o andas där inne.. Mkt folk o många fotografer..smile Upp med bilder och Filmer från träffen och racet nu.

hater
656 Inlägg
14 mars 2009
Eisenhut skrev:
Masaru skrev:
Eisenhut skrev:

Rims och coils på... men du har ju inte lackat den än. wink Så helt klar är den icke.

Sen ska avgaset byggas om och stolarna ska i, men ja... den går att köra.

haha nee jag vet, vi ska ta det nu innan banracingen börjar tycker jag ^^ såg du elvis?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

26 Inlägg
14 mars 2009
hur kan man få tag på bilder och filmer från strippen???

Ingen himmel är så blå som min
2 981 Inlägg
14 mars 2009
Jag fotade inget i garaget, och fokuserade på Crazy_Mike´s Evo X utanför sen, men kan väl bjuda på en bild för att få igång folket:

https://www1.garaget.org/archive/58/57355/106028/106028-1280287.jpg

/Mattias

Sideways.nu
873 Inlägg
14 mars 2009
Rs_88 skrev:
FluGan skrev:
Sjukt bra träff big_smile synd att bylingen stod och tog en del folk sen bara sad

vaaaa? var stog dom? yikes

Rondellen tessinsväg och mariedalsvägen

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

44 Inlägg
14 mars 2009
finns en film från racet också som vi filmade, sjukt bra träff annars och bra med bilar på både träff och körning sen big_smile

we love the speed, we love the power.... we love the seconds near the death

400 Inlägg
14 mars 2009
synd man missa det sad

560 Inlägg
14 mars 2009
Masaru skrev:
Erkoo skrev:
Masaru skrev:
Soo?

ja du sa ju att d va för tidigt för att ta ut din pärla

Ja? Soo? Vad spelar det för roll om en stekare tar ut sin Porsche?

sluta böla nu

45 Inlägg
14 mars 2009
samin skrev:
finns en film från racet också som vi filmade, sjukt bra träff annars och bra med bilar på både träff och körning sen big_smile

ligger den filmen uppe nånstans eller ??

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
14 mars 2009
Tog lite bilder som ligger i mitt galleri
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=78679

jag kör igång Malmö träffarna på söndagar söndagen efter Elmia och Påskhelgen
kolla egen tråd.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=122563

och sen har ni väl inte missat
www.skanecrazytour.se (fuskar in lite reklam här för den touren wink )

Men Tack Jill & co för en skitkul träff, Polisen måste jag ha missat helt, såg en del ute men ingen som verkade stoppa bilar jaja får man väl räkna med när det är så många bilar inblandade!

Såg även en olycka med en av bilarna som jag senare såg på träffen mellan T-borg och Malmö, någon som vet mer?

737 Inlägg
14 mars 2009
Masaru skrev:
Erkoo skrev:
Masaru skrev:
Soo?

ja du sa ju att d va för tidigt för att ta ut din pärla

Ja? Soo? Vad spelar det för roll om en stekare tar ut sin Porsche?

håller med dej,

jäkla synd att polisen givetvis skulle visa sej också..men så e det när det är fint väder ju.

560 Inlägg
14 mars 2009
jag hade väntat mig 60 bilar men när jag märkte där va 5 platser kvar så va där visst en del endå smile
riktigt nice träff.

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
14 mars 2009
Mycket skoj träff, bra med bilar och människor, dock en jävla massa avgaser också...

Synd att det är så dunkelt där nere i garaget, bilderna jag tog blev inte alls bra, skyller på utrustningen smile

Fortkörare
1 101 Inlägg
14 mars 2009
rc_mysan skrev:
sjukt kul träff! upp med filmen! tongue

Det var en snabb liten rackare du har!! tongue

120 Inlägg
14 mars 2009
PointMan skrev:
Mycket skoj träff, bra med bilar och människor, dock en jävla massa avgaser också...

Synd att det är så dunkelt där nere i garaget, bilderna jag tog blev inte alls bra, skyller på utrustningen smile

Ahh kom igen skitsamma lägg ut dem ändå big_smilebig_smile

JDM y00000 !!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 mars 2009
Fett nice! Bilder kommer....

Garaget Video Crew
842 Inlägg
14 mars 2009
eX3Me skrev:
Såg även en olycka med en av bilarna som jag senare såg på träffen mellan T-borg och Malmö, någon som vet mer?

Jo, men med respekt för inblandade vill jag inte prata om det här i tråden.

Sök