Eftersnack: Malmöträff - P-huset Orkanen - Lördag 14 Mars

Biiatchen
16 mars 2009 · 367 Inlägg

nä blir nästa träff i parkeringshuset orkanen?? får ju komma minst en gg till big_smile då bor man åtminstonde i skåne igen wink

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
16 mars 2009 · 581 Inlägg

Biiatchen skrev:
nä blir nästa träff i parkeringshuset orkanen?? får ju komma minst en gg till big_smile då bor man åtminstonde i skåne igen wink

Skulle gissa på att det blir utomhus nästa gång, var fullpackat i garaget och en dimma med avgaser. Blev ju "lite" torr i halsen smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Ajungbeck
16 mars 2009 · 21 Inlägg

Var det inte den 200:an som låg på taket i diket på ringvägen? Kan ladda upp bild om någon vill. Var iallafall en 200:a sad

Volkswagen Golf III "Tyskstuk" (1993)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
16 mars 2009 · 4 418 Inlägg

supersupra87 skrev:

Biiatchen skrev:
nä blir nästa träff i parkeringshuset orkanen?? får ju komma minst en gg till big_smile då bor man åtminstonde i skåne igen wink

Skulle gissa på att det blir utomhus nästa gång, var fullpackat i garaget och en dimma med avgaser. Blev ju "lite" torr i halsen smile

Håller med .. Nu satsar vi på utomhus! big_smile

Ajungbeck skrev:
Var det inte den 200:an som låg på taket i diket på ringvägen? Kan ladda upp bild om någon vill. Var iallafall en 200:a sad

Är du säker? Illa isf... =/

Memme I'am AWESOME..
16 mars 2009 · 2 783 Inlägg

Ajungbeck, lägg upp bilden.

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Ajungbeck
16 mars 2009 · 21 Inlägg

emijl skrev:
Ajungbeck, lägg upp bilden.

Har kollat lite mer noggrannt nu och det är inte bilen från träffen. Utan denna http://www.blocket.se/vi/20036862.htm?ca=23_9_s
Vill inte lägga upp några bilder eftersom jag inte tagit några själv.
Ni kan dock gå in på Bilddagboken och söka på putte-press och kolla bilderna från den 15:e.
Hoppas att ägaren till bilen inte fick några allvarliga skador!

Volkswagen Golf III "Tyskstuk" (1993)
more_power Biltokig
16 mars 2009 · 161 Inlägg

Ajungbeck lägg upp bilden ja. fan va galet om det är den bilen

MvH Pierre Cardoso
--Mercedes c350 coupé
Rs_88 Street legend
16 mars 2009 · 191 Inlägg

det såg inte vidare roligt ut! hoppas dom klarar sig utan större skador!

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)
Saab 9-3 aero cab "Rs" (2002)
Kajlie Garaget Video Crew
16 mars 2009 · 842 Inlägg

Ajungbeck skrev:

emijl skrev:
Ajungbeck, lägg upp bilden.

Har kollat lite mer noggrannt nu och det är inte bilen från träffen. Utan denna http://www.blocket.se/vi/20036862.htm?ca=23_9_s
Vill inte lägga upp några bilder eftersom jag inte tagit några själv.
Ni kan dock gå in på Bilddagboken och söka på putte-press och kolla bilderna från den 15:e.
Hoppas att ägaren till bilen inte fick några allvarliga skador!

Fy fan det såg inte roligt ut =/ Hoppas dom klara sig utan nått allvarligt!

Eisenhut
16 mars 2009 · 1 827 Inlägg

Der var en Civic type R som också gick i räcket den dagen 10 min innan träffen. Någon som vet vem det är och om dom skulle dit?

http://www.pppress.se/bilder/main.php?g … tId=237907

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Kajlie Garaget Video Crew
16 mars 2009 · 842 Inlägg

Eisenhut skrev:
Der var en Civic type R som också gick i räcket den dagen 10 min innan träffen. Någon som vet vem det är och om dom skulle dit?

http://www.pppress.se/bilder/main.php?g … tId=237907

Vet ej om han skulle dit tror det, vi körd framför han. Den golfen gick ut framför han när han skulle köra om så han small den i röven och slirade rakt ner i diket.
Golfen körde rakt in i mitträcket och pajjade bilen.
Mycket mysko att dom åkte till sjukhus för båda 2 stod utanför bilarna och snackade precis efter, vet inte om det kanske var chocken som gjorde att dom inte kände nått.
Civicen var iafall ute och slajdade på vallen i diken SJUK tur hade killen att han inte börja volta.
Men jag tror inte killen finns på gorg iafall.

Ajungbeck
16 mars 2009 · 21 Inlägg

Kajlie skrev:

Eisenhut skrev:
Der var en Civic type R som också gick i räcket den dagen 10 min innan träffen. Någon som vet vem det är och om dom skulle dit?

http://www.pppress.se/bilder/main.php?g … tId=237907

Vet ej om han skulle dit tror det, vi körd framför han. Den golfen gick ut framför han när han skulle köra om så han small den i röven och slirade rakt ner i diket.
Golfen körde rakt in i mitträcket och pajjade bilen.
Mycket mysko att dom åkte till sjukhus för båda 2 stod utanför bilarna och snackade precis efter, vet inte om det kanske var chocken som gjorde att dom inte kände nått.
Civicen var iafall ute och slajdade på vallen i diken SJUK tur hade killen att han inte börja volta.
Men jag tror inte killen finns på gorg iafall.

Brukar vara så att man "ska" åka till sjukhuset för att kunna få ut något på försäkring osv om man känner av skadan senare. Brukar också vara det bästa att åka in, är man chockad så kan det vara svårt att känna efter... Men riktigt trist för alla 3! =/

Volkswagen Golf III "Tyskstuk" (1993)
EPHAS Det du inte vet, har du ingen aning om...
16 mars 2009 · 42 Inlägg

Var goda: http://www.garaget.org/?car=114693

Där har ni bilen som inte körde dit vägen gjorde...
(länken till blocket är nämligen inte aktuell längre)

Härligt träff för övrigt... kan nog bli såhär seriös uppslutning fler gånger
om man inte försöker ha träff varje dag eller varje helg och en cruising
innan varje träff och en fika innan varje cruising etc.... *lol* roll

Ha de superbäst alla!

MVH Robert

Masaru hater
16 mars 2009 · 656 Inlägg

fi fan EPHAtraktor, hoppas allt e bra med snubben, synd på s14

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
haagi
17 mars 2009 · 905 Inlägg

men om vi ska flytta träffarna  till utomhus så får ni hålla koll så att vi inte krockar med träffarna på biltema. De ska ha på söndagar.

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 mars 2009 · 4 418 Inlägg

haagi skrev:
men om vi ska flytta träffarna  till utomhus så får ni hålla koll så att vi inte krockar med träffarna på biltema. De ska ha på söndagar.

Man kanske kan ha en större träff typ var 3:e lördag?

Söndagar fattar jag inte varför man skall ha träff på, då kan ju inte jag hahaha tongue

Kajlie Garaget Video Crew
17 mars 2009 · 842 Inlägg

Jill skrev:

haagi skrev:
men om vi ska flytta träffarna  till utomhus så får ni hålla koll så att vi inte krockar med träffarna på biltema. De ska ha på söndagar.

Man kanske kan ha en större träff typ var 3:e lördag?

Söndagar fattar jag inte varför man skall ha träff på, då kan ju inte jag hahaha tongue

Nä jag hänger inte riktigt med på det heller >_< bättre o ha en stor träff kanske varannan vecka lr nått istället för varje söndag.
Sen e det ju lödde på torsdagar och helsingborg på lördagar. Palla söndag med liksom smile

matteeee Ingen himmel är så blå som min
17 mars 2009 · 2 972 Inlägg

Söndagar e ju perfa, när man inte orkar nåt annat efter en tung helg e de skönt o dra dit, träffa lite bilfolk, kolla lite, snacka skit o allmänt ta de soft. Varje träff behöver ju inte va en tävling i biljud, avgasljus, blinkande lampor-ljud och race.. Jag saknar söndagarna och ser fram emot dom i år igen smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
The__Saint
17 mars 2009 · 560 Inlägg

Måndag va händer då?
tisdag. vikingabyn i kävlinge
onsdag. meca
torsdag. lödde
fredag. hbg
lördag. hbg.
söndag. biltema

Chevrolet C10 "Longbed" (1972)
Volvo V60 "D4" (2014)
Chevrolet Camaro X11 "PolarBear69" (1969)
WeDo
17 mars 2009 · 3 390 Inlägg

Disskutera gärna nya träffar men då i en nya tråd smile

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang