2168
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Slav
1 454 Inlägg
5 augusti 2010
folk som bangar i sista sekund..
Senast redigerat av Henka_ (5 augusti 2010)

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
5 augusti 2010
Att killen som skulle ordna med min donatorbil inte verkar förstå hur viktig den är i mina planer.

Och att ingen vill köpa min systemkamera, trots att den helt klart är mest för pengarna på blocket!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

945 Inlägg
5 augusti 2010
Hönsen. Fick bara två jävla ägg idag.

Pfffft
906 Inlägg
6 augusti 2010
Killar gör mig förbannad just nu. Att min "pojkvän" inte kommer ihåg att höra av sig. Att han efter att inte setts på över 14dgr inte bryr sig om fall jag är med honom i helgen eller ej för han ska göra tråkiga saker, wtf! Gör tråkiga saker med mig!? Eller så är det kanske att jag är en krävande gnällig jävla bitch, oavsett ska jag inte behöva påminna honom att han har flickvän, så FUCK THAT! Singeltråden, here I come *svär ofantligt*

Umadbro?

1 517 Inlägg
6 augusti 2010
Cizla skrev:
Killar gör mig förbannad just nu. Att min "pojkvän" inte kommer ihåg att höra av sig. Att han efter att inte setts på över 14dgr inte bryr sig om fall jag är med honom i helgen eller ej för han ska göra tråkiga saker, wtf! Gör tråkiga saker med mig!? Eller så är det kanske att jag är en krävande gnällig jävla bitch, oavsett ska jag inte behöva påminna honom att han har flickvän, så FUCK THAT! Singeltråden, here I come *svär ofantligt*

tråkigt när det är så.. hmm

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Pfffft
906 Inlägg
6 augusti 2010
Elda skrev:
Tubbex skrev:
Cizla skrev:

Människor sviker alltid.

Inte alltid men efter en del tjat och klagomål tycker man att han borde ha fattat att jag uppskattar att han hör av sig iaf en gång om dagen. Hans försvar: Jag har mkt att göra och glömmer. Fine om vi varit vänner eller till och med dejtat, men ett fast förhållande kräver mer tid än så! *sur*

Umadbro?

Pfffft
906 Inlägg
6 augusti 2010
Tubbex skrev:
Cizla skrev:

Som sagt, kanske får skylla mig själv. Har varit en gnällig bitch, men blir lite stingslig av att bli bortglömd av den man försöker vara tillsammans med *morr*

Umadbro?

Häst
1 099 Inlägg
6 augusti 2010
Gnälliga kvinnodjur gör mig förbannad just nu.  roll

Än är inte den sista idioten född..

Pfffft
906 Inlägg
6 augusti 2010
DoT skrev:
Gnälliga kvinnodjur gör mig förbannad just nu.  roll

Ska vi bråka med varann då kanske wink

Umadbro?

Häst
1 099 Inlägg
6 augusti 2010
Okej jag ångrar mig.
Övercyniska människor gör mig förbannad just nu. roll

Än är inte den sista idioten född..

945 Inlägg
6 augusti 2010
Mitt förbannade jävla avgasrör till ATVn. Behöver skiten imorgon 07:00 på en mässa.
Tro fan att avgasröret läcker och vrålar och smäller. jävla traktorljud.

Behöver för att vara exakt två stycken jävla svetsloppor och min pinnasvets duger inte.
Min bil är inte hemma. 2km till närmaste svets. Har exakt 20min på mig när bilen är hemma.
Att köra dit med avgasröret, få det svetsat med ynka två jävla loppor.

Sen ska ja hem med skiten och montera det UTAN några jävla lampor och det skymmer redan.
Dessutom regnar det. Iofs står jag under tak men gilla läget det regnar!!!

Kaffe med kakor väntar på den som bränner hit med valfri svets och kan ge mig två loppor.
FÖRST TILL KVARN!!!!!   neutral

112 Inlägg
6 augusti 2010
På alla klåfingriga idioter som inte kan skilja på mitt och ditt önskar jag bara ren och skär död!

Förbannade tjuvjävlar brinn i helvetet!

Please be patient, monkey learning to drive!

5 Inlägg
7 augusti 2010
Min "flickvän" som smeker en annan kille på ryggen när jag pratar med henne....

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
7 augusti 2010
Bjare skrev:
Mitt förbannade jävla avgasrör till ATVn. Behöver skiten imorgon 07:00 på en mässa.
Tro fan att avgasröret läcker och vrålar och smäller. jävla traktorljud.

Behöver för att vara exakt två stycken jävla svetsloppor och min pinnasvets duger inte.
Min bil är inte hemma. 2km till närmaste svets. Har exakt 20min på mig när bilen är hemma.
Att köra dit med avgasröret, få det svetsat med ynka två jävla loppor.

Sen ska ja hem med skiten och montera det UTAN några jävla lampor och det skymmer redan.
Dessutom regnar det. Iofs står jag under tak men gilla läget det regnar!!!

Kaffe med kakor väntar på den som bränner hit med valfri svets och kan ge mig två loppor.
FÖRST TILL KVARN!!!!!   neutral

hände mig samma sak i onsdags...
visst e den liten men ack så rolig den e smile

Senast redigerat av Drfrasse (7 augusti 2010)

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
7 augusti 2010
Att polarn ringde o väckte en halv 12 på natten för att han ville ha skjuss, somna om näe det gick då fan inte.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

434 Inlägg
7 augusti 2010
Denna jävla bakis morron. Utslängd från krogen och nu sitter man å e bakis. VAD FAN HÄNDE?

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

Girls go fast
893 Inlägg
7 augusti 2010
Att jag måste hitta ny stallplats åt hästen, ny sadel åt hästen samt att jag är trött och hungrig men ska snart iväg igen. Ingen rast och ingen ro =/

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

DFFL
9 020 Inlägg
7 augusti 2010
Att jag har 66 Norrlands i kylen och ingen som vill dricka upp de med mig. sad

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bärs!
3 456 Inlägg
8 augusti 2010
FireTraXX skrev:

Illa...
Men vafan, Det blir ju mer till dig då ju! smile

Garaget.org peakade 2008.

DFFL
9 020 Inlägg
8 augusti 2010
Aga_Diff skrev:
FireTraXX skrev:

Illa...
Men vafan, Det blir ju mer till dig då ju! smile

Nu har jag lastat in två nya flak, så det står 100st i kylen nu och väntar.
Men idag kommer två kompisar iallafall. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök