Och jag är förbannad över attacken på Gische. Äckliga Helsingborgarkräk!
Helsingborg ÄGER! såg halva matchen fyfan va dålig den va o lagom till min födelsedag imorn
Ägde inte Malmö idag, inte någonsin! Matchen var riktigt bra, högt tempo och bra spelat av båda lagen.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Helsingborg ÄGER! såg halva matchen fyfan va dålig den va o lagom till min födelsedag imorn
Ägde inte Malmö idag, inte någonsin! Matchen var riktigt bra, högt tempo och bra spelat av båda lagen.
tyckte den var i värdelös man kan ej gemföra argentinsk o spansk fotboll med svensk fick ja lära mig idag
Jaja, årets största och viktigaste match som genomfördes fantastiskt bra tyckte du var värdelös. Men "gemför" du lite hit och dit som du vill.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Fått nya odugliga grannar ovanpå, alltid haft odugliga grannar under (3-4st på 4 års tid) som bedrivit oduglig aktivitet fram till nu i sommar. Men givetvis har det nyss flyttat in odugliga ovanpå.
Det jag syftar på är GuitarHero/Rockband/Singstar-verksamhet och annat som inte platsar i hyreslägenheter kvällstid, speciellt inte om man tror att man är Ozzy Osbourne eller någon form av operasångerska/sångare som jag tycker mig höra nu.
Juve - Lech Poznan 3-3. Djäkla pastalag, dax att skärpa sig!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE