2033
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
19 oktober 2010
att: vindrutetorkare,generator och att växellådan på duetten ej funkar som de ska -.-*
o att jag har en spricka i rutan på den.......

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 oktober 2010
Tickande ventillyftare

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

RBejbi
20 oktober 2010
Trådstartare
Ännu en "man" som inte lyssnade från första början.

1 534 Inlägg
20 oktober 2010
Den intryckta bakskärmen, bortslitna stötfångaren, sönderslagna baklysena, trasiga bakrutan och den jävla ryggen som gör ont -.-

Svetsare
3 150 Inlägg
20 oktober 2010
Iam2fast4U skrev:
Den intryckta bakskärmen, bortslitna stötfångaren, sönderslagna baklysena, trasiga bakrutan och den jävla ryggen som gör ont -.-

Allvarlig krock?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

skogstokig
341 Inlägg
20 oktober 2010
att bilfan inte starta imorse när man skulle åka te jobbet

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
20 oktober 2010
att jag är sjukt sugen på pizza men för snål för att beställa hmmmad

1 534 Inlägg
20 oktober 2010
ZonaX skrev:
Iam2fast4U skrev:

Allvarlig krock?

aa skapligt, polaren körde på ett vägräcke i 80km/h + vid en bro så vi körde upp på två hjul, kom över i andra körfältet och körde rätt in i mötande bil -.-

Svetsare
3 150 Inlägg
20 oktober 2010
Iam2fast4U skrev:
ZonaX skrev:
Iam2fast4U skrev:

Allvarlig krock?

aa skapligt, polaren körde på ett vägräcke i 80km/h + vid en bro så vi körde upp på två hjul, kom över i andra körfältet och körde rätt in i mötande bil -.-

Fyfan  tongue   Skönt att det inte slutade värre då.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 534 Inlägg
20 oktober 2010
ZonaX skrev:
Iam2fast4U skrev:
ZonaX skrev:

Allvarlig krock?

Fyfan  tongue   Skönt att det inte slutade värre då.

word, det var full bil med, glad som fan att vi inte åkte ned i vattnet törs inte tänka på hur det hade slutat

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
20 oktober 2010
Min äkliga jäv*a duett! mad

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

1 468 Inlägg
20 oktober 2010
att det är så långt kvar til i morgon!!!

RBejbi
21 oktober 2010
Trådstartare
Det faktum att det ligger 3 cm snö på backen.. =/ Inte lovande, inte lovande alls.. Först förkylning delux, å nu snö..

Elakt.

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
MoffeGreven
21 oktober 2010
Trådstartare
Arbetsförmedlingen. Men tur dom inte snackar skit jämt och ständigt iaf!

Sen att det inte kom mer snö hmm. Mer snö åt folket!
Senast redigerat av MoffeGreven (21 oktober 2010)

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
21 oktober 2010
Ett företag vid namn Microsoft som har världens sämsta mailklient (Hotmail) och därtill världens absolut sämsta kundtjänst-avdelning. Kul när ens mail (där jag vet att jag har viktiga mail som jag måste komma åt i mitt arbete) inte har fungerat på 5 - 6 timmar nu.

Bland deras kundtjänstmaterial finns det information om att det aldrig ska ta mer än fyra timmar för dom att åtgärda problemet. Om det ändå har tagit längre tid kan man rapportera det via att klicka på en länk. Och vad händer när man klickar där? Jo, man får samma felmeddelande som när man ska logga in; att dom arbetar på att lösa problemet.

Det går även att få en lista med ämnen där man vill kontakta kundtjänst om. Vad händer när man klickar på sitt ämne? Jo, "vi arbetar fortfarande på att lösa problemet". Det finns även ett forum där man kan gå in och skriva för att få snabbare svar. Där får jag meddelandet att jag inte är inloggad - Men vad händer när jag ska logga in? Jo, "vi arbetar fortfarande på att lösa problemet".

Nu har jag, som tur är bytt mailleverantör och kommer aldrig någonsin att använda hotmail igen. Det enda är att jag vet att jag har nya viktiga mail i min hotmail-inkorg, samt att jag vill ställa in så att hotmail vidarebefodrar till min nya mail. Men det går ju såklart inte, eftersom att Microsoft aldrig håller vad dom lovar.

Jag är så jävla glad över att köra OSX hemma, med en fristående mailklient! Aldrig mer Windows.

Seg bôvel
322 Inlägg
21 oktober 2010
Nya Windows Live Messenger 2011.
Råkade installera skiten, riktigt jävla anusprogram. Har suttit hela eftermiddagen och försökt att nedgradera till förra årets version, men det går fan inte. Går inte ens att ändra visningsnamn i den nya versionen.

Pinsamt dåligt, Microsoft!

Sök