1987
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

41 Inlägg
12 november 2010
Elda skrev:
FordRSC skrev:
Nordic_viper skrev:
Att Bilprovningen inte skickat/glömde att skicka kallelse, av ren slump kollade jag och har haft kör förbud i 14dagar. Party!
Sen när man lyckas boka upp en tid så är det datastrul hos dem så min tid fanns inte.
Sen sova 3 timmar för att sedan jobba 13 timmar.. Underbar natt det blev.

14 dagar är väl inget! En av mina vänner körde 2 år med körförbud! De hade betalt skatten, fick jag veta, men besiktningen glömde de lol Kan tillägga att de knappt använde Volvon, men ändå! roll

SBP har inte monopol längre, mao skickar dom inga kallelser.

Dem kallar en om man har lagt in sin bil i "mina fordon" på deras webtjänst... och detta hade jag gjort, tom. valt vilken månad jag helst ville bli kallad.

Annars så ska det komma ett brev eller en info-folder ifrån trafikstyrelsen (?) eller någon annan sk. myndighet om att man måste fixa kontrollbesiktning själv.

Sen finns det bara bilprovningen att utföra dessa kontroller på vad jag vet, förutom 1 (!) privatstation till i Sverige.

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
12 november 2010
Elda skrev:
FordRSC skrev:
Nordic_viper skrev:
Att Bilprovningen inte skickat/glömde att skicka kallelse, av ren slump kollade jag och har haft kör förbud i 14dagar. Party!
Sen när man lyckas boka upp en tid så är det datastrul hos dem så min tid fanns inte.
Sen sova 3 timmar för att sedan jobba 13 timmar.. Underbar natt det blev.

14 dagar är väl inget! En av mina vänner körde 2 år med körförbud! De hade betalt skatten, fick jag veta, men besiktningen glömde de lol Kan tillägga att de knappt använde Volvon, men ändå! roll

SBP har inte monopol längre, mao skickar dom inga kallelser.

Glömde skriva att detta var för cirka 2 år sedan!
Senast redigerat av FordRSC (12 november 2010)

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

Forummoderator
26 471 Inlägg
12 november 2010
Folk som fan inte skottar framför sina brevlådor. Man tycker ju att tex läkare som är högutbildade, även skall ha kunskaperna att tänka till lite, och hjälpa sina medmänniskor men dom är nog tamefan värst. MEN TIDNING SKA DOM HA...

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

DFFL
9 020 Inlägg
13 november 2010
AirOne skrev:
Folk som fan inte skottar framför sina brevlådor. Man tycker ju att tex läkare som är högutbildade, även skall ha kunskaperna att tänka till lite, och hjälpa sina medmänniskor men dom är nog tamefan värst. MEN TIDNING SKA DOM HA...

Deja Vu!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Forummoderator
26 471 Inlägg
13 november 2010
FireTraXX skrev:
AirOne skrev:

Deja Vu!

Jaså? Du får onda minnesblixtar? tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

RBejbi
13 november 2010
Trådstartare
Att det är 4 timmar kvar på jobbet innan jag får gå hem å jag är tröttare än tröttast.. =/

297 Inlägg
13 november 2010
AirOne skrev:

jaså det finns fler tidningspojkar på garaget? smile trevligt big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
13 november 2010
Smått förbannad på Netgear som inte kan bygga bra grejor längre.

Senast idag som jag fick ge upp med en 3G-router som gick bra till början. Hängde sig när jag la in lösenord och blev sig aldrig lik. Omöjlig att reseta. Resetar men allt gammalt finns kvar. Tar inte emot ny mjukvara heller. Bara hänger sig.

Nu blir det inget mer netgear efter sista tidens strul med dessa...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Supraman
2 300 Inlägg
14 november 2010
Att de finns dom som tror att man skiter pengar.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

111 Inlägg
14 november 2010
jag är så jävla trött på att alla saker just går sönder då man ska använda dom!

825 Inlägg
14 november 2010
Att Farmingtoys vill skicka ett paket till grannbyn en mil bort istället för att skicka det till byn där jag bor . Har mailat dom så vi får se vad som händer .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Supraman
2 300 Inlägg
14 november 2010
fontheking5 skrev:
Att Farmingtoys vill skicka ett paket till grannbyn en mil bort istället för att skicka det till byn där jag bor . Har mailat dom så vi får se vad som händer .

De e väl posten som jäklas.

Som när jag beställde däck, jag ville ha hem dom till mig men bara för jag missa ett samtal så skickades dom till grannkommunen där jag fick hämta dom. Grr

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

2 624 Inlägg
14 november 2010
det förbannade slasket på vägarna..  sad

111 Inlägg
14 november 2010
det gör mig också arg att det inte kan komma någon snö

234 Inlägg
16 november 2010
att jag ramlade om kull med cykeln i morse som resulterade i en mega svullen tumme som gör skit ont och ett ömmande båtben, hur ska ja nu kunna jobba idag??
bajs äre!!

Motorcyklar <3

485 Inlägg
16 november 2010
att dom har ändrat blocket.se

igen....

Sleeper
3 084 Inlägg
16 november 2010
Sam1r skrev:

igen....

Ja man undrar varför inte snyggt.
Visst har dem haft den där layouten förr?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

485 Inlägg
16 november 2010
Sushikocken skrev:
Sam1r skrev:

igen....

Ja man undrar varför inte snyggt.
Visst har dem haft den där layouten förr?

jo men nu har dom förminskat den helt.

230 Inlägg
16 november 2010
Att nya bilen är såååå jävla låååg

Sök