2550
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

297 Inlägg
23 november 2010
Tubbex skrev:
Detta vädret.. regn regn regn...............

hellre det än snö smile

förbannad e väl fel ord men börjar bli smått orolig för att ja troligen inomkort har 2 jobb... 13h arbetsdag varje dag, å endast söndag hel ledigt...

huh?
10 427 Inlägg
23 november 2010
FireTraXX skrev:
EmilHammarlund skrev:
FireTraXX skrev:
Att folk inte kan köra när det snöar lite så imorgon kommer andra trafikanter göra kaos med mig... smile

Och klippa din toung?

Mmm, jag tror jag kommer död. sad

Speciellt om du har fullt med "mobilen i grejor" och inte har "sövit" wink

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
23 november 2010
Fredag: Tankade bilen fullt!

Lördag: Tanken ramlar ner kl 02:30! Skruvar ner och lägger den i bagaget och bogserar bilen till en kompis!

Söndag: Upp med tanken igen, numera 70l fattigare, bilen STINKER bensin

Måndag: Sjuk som fan pga att ha legat ute och skruvat i minusgrader 2dagar i rad.

Tisdag: Orkar inte åka in till arbetsförmedlingen pga sjukdom, Men tänkte hämta tjejen för att va snäll. Lämnade båda rutorna lite öppna för att bli av med bensinlukten. Har såklart snöat in ca 1ton snö, och efter jag skottat ut det mesta så hoppar jag in i bilen, vrider om nyckeln, och det finns inget ström....

Den här veckan kommer suga..

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

412 Inlägg
23 november 2010
Streethawk skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Att vara arbetslös!

Håller helt klart med. Varit arbetslös i snart 3 år tror ja de är. Visst man får saker gjorda hemma men inga pengar för att kunna ha kul.

3 år?! Åh herregud, lider verkligen med dig. Jag hoppas verkligen att du inte litar på att Arbetsförnedringen ska hitta jobb åt dig och att du försöker hitta jobb på egen hand, det är det enda rätta.

Lycka till

135
├┼┼
24 R

111 Inlägg
23 november 2010
att inte folk kan köra bil i vinterväglag

315 Inlägg
23 november 2010
Att jag tänker alldelles för mycket

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
23 november 2010
KennethL skrev:
Streethawk skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Att vara arbetslös!

Håller helt klart med. Varit arbetslös i snart 3 år tror ja de är. Visst man får saker gjorda hemma men inga pengar för att kunna ha kul.

3 år?! Åh herregud, lider verkligen med dig. Jag hoppas verkligen att du inte litar på att Arbetsförnedringen ska hitta jobb åt dig och att du försöker hitta jobb på egen hand, det är det enda rätta.

Lycka till

Ams är jag inte inskriven på längre pgra att handläggaren gick på semester, 2-3 veckor efter ringer dom och gör en undersökning om hur ams varit mot en medans man sökte jobb och genom där fick jag reda på att jag var utskriven :s

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Kung
603 Inlägg
23 november 2010
Folk som har sommardäck och ligger i 30 på en 70 sträcka bara för att det kommit ytterst lite snö. och övriga idioter som inte kan köra i vinterunderlag, ställ bilen och gå istället, blir färre olyckor då wink

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

412 Inlägg
23 november 2010
Uttelito skrev:
Folk som har sommardäck och ligger i 30 på en 70 sträcka bara för att det kommit ytterst lite snö. och övriga idioter som inte kan köra i vinterunderlag, ställ bilen och gå istället, blir färre olyckor då wink

Precis, kan inte hålla med mer. Blir så otroligt trött på att det går 55-60 på 80 vägen jag åker till/från jobbet varje dag. Jag tror det är aftonbladet som skrämmer upp alla bilister och får dom att köra otroligt sakta för att dom är rädd. Om man är så rädd för att det är halt borde man ta bussen istället.. Oftast så är det ju en dåre som ligger och kör så sakta så att det blir kö på ett tiotal bilar.

135
├┼┼
24 R

1 517 Inlägg
24 november 2010
Nu har snön kommet.. bara dra på vintersulorna -.-

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
24 november 2010
att det har kommit snö och att jag kör saab O_o

3 650 Inlägg
24 november 2010
LeafBox skrev:
Fredag: Tankade bilen fullt!

Lördag: Tanken ramlar ner kl 02:30! Skruvar ner och lägger den i bagaget och bogserar bilen till en kompis!

Söndag: Upp med tanken igen, numera 70l fattigare, bilen STINKER bensin

Måndag: Sjuk som fan pga att ha legat ute och skruvat i minusgrader 2dagar i rad.

Tisdag: Orkar inte åka in till arbetsförmedlingen pga sjukdom, Men tänkte hämta tjejen för att va snäll. Lämnade båda rutorna lite öppna för att bli av med bensinlukten. Har såklart snöat in ca 1ton snö, och efter jag skottat ut det mesta så hoppar jag in i bilen, vrider om nyckeln, och det finns inget ström....

Den här veckan kommer suga..

hah fyfan, fyfan snacka om allt på en gång tongue

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
24 november 2010
LeafBox skrev:
...Tisdag: Orkar inte åka in till arbetsförmedlingen pga sjukdom...

Det heter väl arbetsförnedringen? lol De gör ju inget skit.

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

3 650 Inlägg
24 november 2010
FordRSC skrev:
LeafBox skrev:

Haha håller med, helt värdelösa ! lol

4 637 Inlägg
24 november 2010
Kesler skrev:
FordRSC skrev:
LeafBox skrev:

Haha håller med, helt värdelösa ! lol

Meningslös verksamhet som kostar extrema summor. Lägg pengarna på att hjälpa de som har det svårt i skolan istället, för dåliga betyg och mycket frånvaro ger inga jobb. Däremot skapar det dyr kriminalitet.

Evildan
24 november 2010
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Evildan skrev:
FireTraXX skrev:

Finns ett ordspråk som lyder "Stora ord är för små människor". tongue

Nulla regula sine exceptione

Må så vara men att dra till med latin är ju elakt mot folk som inte kan addressen till Google. wink

Nej för helvete, jag har en uppsjö med gamla Asterixseriealbum, all latin du någonsin kan behöva står i dom big_smile
Alea iacta est.

297 Inlägg
24 november 2010
Less på vinterbilen. Startar bilen kör fram 2 meter. Byter till vinterdäck. Startar bilen. Går bara på 3 burkar. Stängar av och byter lite tändkablar. Går fortfarande på 3. Helt plöttsligt dör bilen och den tänder bara på 1 cylinder.

RM-operatör
667 Inlägg
25 november 2010
http://www.expressen.se/nyheter/1.22266 … ag-antagen

Och det faktum att det har inte vart något debatt om det hela, gör mig sjukligt förbannad.
Och det faktum att Expressen inte nämner att såväl mångkultur som EU-medlemskapet numera står i grundlagen, gör mig förbannad.

Sök