7618
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

7 100 Inlägg
24 september 2009
HATA FLUGOR!!!!!!!är 3 st här vid datorn som drygar sej som fan mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
24 september 2009
Att Xboxen har Red ring of death precis när jag fått GH5. får hålla tummarna för att det funkar att skicka in den trots jag har öppnat den smile

Saab

Sanizz
24 september 2009
Trådstartare
Folk som pratar shit sad

Försöker iaf
12 819 Inlägg
24 september 2009
Att vevaxelbulten sitter så förbannat hårt att jag spräckt 3 hylsor när jag skulle loss med den. Bara för att byta packboxen där! Sen är jag lite förbannad på mig själv att jag inte samtidigt köpte packboxen till mellandrevet som jag annars brukar byta för säkerhets skull, självklart läker den även därifrån hmm

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Norrlänning
1 453 Inlägg
24 september 2009
Att min arbetsgivare ändrat mitt anställningsavtal utan att ja skrivit på, eller till och med blivit underrättad om det...  Det skjuts för lite folk i sverige!

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

1 321 Inlägg
25 september 2009
Att jag har en granne som är så in i helvete störd i hjärnan så den är fan inte sant!!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.

1 436 Inlägg
25 september 2009
Volvofarfar skrev:
Att jag har en granne som är så in i helvete störd i hjärnan så den är fan inte sant!!!

Varför då då? (nyfiken...) tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

213 Inlägg
25 september 2009
Robban98422 skrev:
Att Xboxen har Red ring of death precis när jag fått GH5. får hålla tummarna för att det funkar att skicka in den trots jag har öppnat den smile

går att laga dem kostar 300 riksdaler vad jag vet har också en sådan men köpte en ny för pang pris istället

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!

453 Inlägg
25 september 2009
att min förkylning inte kan gå över sad

1 814 Inlägg
26 september 2009
Prov i skolan! Ough!

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
28 september 2009
Alla dessa amatörer som bara måste köra med halv- o dimljus på!

Är dom så blinda eller vill vara coola?

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
28 september 2009
...att det är så långt till nästa semester. Suck.

224 Inlägg
28 september 2009
Att jag måste vänta hela 4 veckor på att planet till Thailand lyfter smilesmilesmile

Studerande
727 Inlägg
28 september 2009
tpdabster skrev:
Att jag måste vänta hela 4 veckor på att planet till Thailand lyfter smilesmilesmile

Akta dig för svininfluensan, Thailand är hårt drabbad >.>

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

KUNG
441 Inlägg
28 september 2009
Grabber skrev:

Jag körde med det på min bmw.. Klart mycket snyggare än med vanliga lyset.  Varför är det något att vara sur över?

Avstängd
424 Inlägg
28 september 2009
Allt går så satans segt. Skänk mig mek plats.

team Svineri. Volvos under construction.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
28 september 2009
Mogel skrev:
Grabber skrev:

Jag körde med det på min bmw.. Klart mycket snyggare än med vanliga lyset.  Varför är det något att vara sur över?

För det ser förjävla fult ut.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

KUNG
441 Inlägg
28 september 2009
baca skrev:
Mogel skrev:
Grabber skrev:

Okej kul att vara förbannad på allt som är fult?? Jag lider med dig du kan inte ha de lätt.. Jag skickar en *Kram* hoppas det känns bättre och att du kan sova i natt...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
28 september 2009
Mogel skrev:
baca skrev:
Mogel skrev:

Okej kul att vara förbannad på allt som är fult?? Jag lider med dig du kan inte ha de lätt.. Jag skickar en *Kram* hoppas det känns bättre och att du kan sova i natt...

Den kramen värmde så den tackar jag för tongue Jag sa inte att jag är förbannad på ALLT som är fult, utan bara sådana smaklösa saker som folk medvetet gjort för att få en reaktion från folk.

Ps. Skickar dig en kram också.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

KUNG
441 Inlägg
28 september 2009
baca skrev:
Mogel skrev:
baca skrev:

Den kramen värmde så den tackar jag för tongue Jag sa inte att jag är förbannad på ALLT som är fult, utan bara sådana smaklösa saker som folk medvetet gjort för att få en reaktion från folk.

Ps. Skickar dig en kram också.

Får också tacka för kramen och hoppas du aldrig mött mig när jag körde bmw'en så du har blivit förbannad på mig.. wink 

Smaken är ju som baken så alla har ju rätt till sin åsikt dock tycker jag inte att det är något att vara förbannad över... smile

Sök