3686
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
28 september 2009
att ja måste laga ett gäng trasiga tänder..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 september 2009
Mogel skrev:
baca skrev:
Mogel skrev:
Okej kul att vara förbannad på allt som är fult?? Jag lider med dig du kan inte ha de lätt.. Jag skickar en *Kram* hoppas det känns bättre och att du kan sova i natt...

Den kramen värmde så den tackar jag för tongue Jag sa inte att jag är förbannad på ALLT som är fult, utan bara sådana smaklösa saker som folk medvetet gjort för att få en reaktion från folk.

Ps. Skickar dig en kram också.

Får också tacka för kramen och hoppas du aldrig mött mig när jag körde bmw'en så du har blivit förbannad på mig.. wink 

Smaken är ju som baken så alla har ju rätt till sin åsikt dock tycker jag inte att det är något att vara förbannad över... smile

Jag kör med parkeringsljus och dimljus ibland i Bmw'n, dels för att jag tycker det är snyggare än orginal men mest för att det retar folk. Finns de som rent allmänt retar sig på att man kör Bmw, att man kör lite häftigt eller liknande. Dimljuset är en extra krydda på detta...

Tyvärr retar det även polisen, som stoppar en för felaktig belysning. Naturligtvis är park.+dimljus lagligt och det får de höra, men de slösar ändå lätt en kvart på att kolla upp bilen, låta en blåsa osv. Så jag börjar tycka att det inte är värt detta längre...

*Detta är Off-topic och inget jag är förbannad på, sorry för OT tongue *
Senast redigerat av Rquired (28 september 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 534 Inlägg
28 september 2009
*dimmljus  check
*Flippad taklucka  check
*Stålarmbåge  checkcheck

let´s roll

Säger det jämnt högt samtidigt som jag utför kontrollen innan varje bauhaus träff här i nkpg wink
lika kul varje gång

Os Difuntos
1 822 Inlägg
28 september 2009
Petra Mede (eller vad fan hon nu heter) som förstör hela roast på berns.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
28 september 2009
baca skrev:
Petra Mede (eller vad fan hon nu heter) som förstör hela roast på berns.

Ah fy fan va dålig hon är! mad

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Sanizz
28 september 2009
Trådstartare
Anna anka går mig på nerverna en del tongue

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
28 september 2009
Mogel skrev:
Grabber skrev:
Alla dessa amatörer som bara måste köra med halv- o dimljus på!

Är dom så blinda eller vill vara coola?

Jag körde med det på min bmw.. Klart mycket snyggare än med vanliga lyset.  Varför är det något att vara sur över?

Eftersom det bländar rätt bra på natten speciellt när asfalt är blött, på dag är det skitsamma men det gör inget...
Jag har hel- o extraljus istället... winkcool

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
28 september 2009
Sanizz skrev:

Welcome to the club!

Sanizz
28 september 2009
Trådstartare
Grabber skrev:
Sanizz skrev:

Welcome to the club!

Bugar och bockar för det smile Allt är så himla fint tills man ser/hör henne tongue

825 Inlägg
29 september 2009
Att TV8 helt plötsligt utan förvarning slutade visa Teknikens Värld på sin vanliga dag och tid. Någon som vet om det kommer tillbaka igen ?

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

158 Inlägg
29 september 2009
Att min telefon har gått i sönder...

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

DFFL
9 020 Inlägg
29 september 2009
Sanizz skrev:
Grabber skrev:
Sanizz skrev:

Welcome to the club!

Bugar och bockar för det smile Allt är så himla fint tills man ser/hör henne tongue

Ni låter alltså en okänd människa gå er på nerverna?
Låter sunt...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
29 september 2009
FireTraXX skrev:
Sanizz skrev:
Grabber skrev:

Welcome to the club!

Ni låter alltså en okänd människa gå er på nerverna?
Låter sunt...

Den bild medierna ger av henne irriterar mig, men framför allt irriterar det mig att någon golddigger på andra sidan Atlanten får så mycket uppmärksamhet i svensk media... wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

224 Inlägg
29 september 2009
fontheking5 skrev:
Att TV8 helt plötsligt utan förvarning slutade visa Teknikens Värld på sin vanliga dag och tid. Någon som vet om det kommer tillbaka igen ?

Går inte det på måndagar kl22.00 - 2300???

438 Inlägg
29 september 2009
Att jag fick skrapa rutan på bilen imorse sad
jävla survinter....

825 Inlägg
29 september 2009
tpdabster skrev:
fontheking5 skrev:

Går inte det på måndagar kl22.00 - 2300???

Jo normalt men inte i går men vad jag hörde idag under dagen så var det bara igår det inte gick , vi får hoppas att det kommer på måndag igen .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

TACS Medlem
457 Inlägg
30 september 2009
Blir jävligt förbannad på mig själv för att jag bad min kärlek dra åt helvete! >.<

erixon89
30 september 2009
Trådstartare
Alla jävla löv:(

331 Inlägg
30 september 2009
Grannar som ändå inte har jobb/sjukskriven, utan tycker det är en bra ide att leva rövare tidigt på morgonen. Även minusgraderna gör mig förbannad. Vart tog sommaren vägen?

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
30 september 2009
Folk som visat stort intresse när det gäller bilbyte och sen när man bestämt att träffas vägrar att höra av sig eller svara på mail!!!! Sånt gör mig redigt förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!madmadmadmadmad

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Sök