3065
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
2 november 2009
Att handbromsvajern på 960in va jobbig att byta..

Gréve
497 Inlägg
2 november 2009
pukan2 skrev:
Att jag köpte laxpytt i stället för oxpytt och att min privat bil drar ca 1,7l/mil när jag laddar 1,2.

ooh  laxpytten var lätt hårdast idag, kan tänka mig hur vreden byggs upp i kroppen när man kommer hem och ser det big_smile

4 637 Inlägg
3 november 2009
Jag trodde någon jävlats med mig när jag fick se en helbild på min bil på Blocket men det var bara någon som "lånat" bilden. Dock inte snott bilden från Garaget.
Senast redigerat av EmilHammarlund (4 november 2009)

290 Inlägg
3 november 2009
när varenda jävla a-traktor jag ringt på är sålda mad

17 Inlägg
3 november 2009
Min brorsa har slagit fel pinkod på min mobil för många gånger så att nu måste jag slå någon jävla PUK-kod som jag slängt för 3000000 år sen så måste fixa ett nytt men är så jävla förbannad:mad:

45 Inlägg
3 november 2009
att det regnar ist för att snöa

403 Inlägg
4 november 2009
Att minn nyblivna ex redan har skaffat sig en dejt  just nu i skrivande srund på bara 1,5 vecka  sad

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456

DFFL
9 020 Inlägg
4 november 2009
LartiC skrev:
Att minn nyblivna ex redan har skaffat sig en dejt  just nu i skrivande srund på bara 1,5 vecka  sad

Hon hade den innan det tog slut, du fick reda på det först nu bara.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

945 Inlägg
4 november 2009
LartiC skrev:

Tyder det inte på att hon kan klassas som billig och lätt? Är väll ändå inget att sörja, vakna! roll

945 Inlägg
4 november 2009
FireTraXX skrev:
LartiC skrev:

Ja har också hört ryktet.

DFFL
9 020 Inlägg
4 november 2009
Bjare skrev:
FireTraXX skrev:
LartiC skrev:

Ja har också hört ryktet.

Det är iallafall vad min erfarenhet har lärt mig. tongue

Samma erfarenhet har också lärt mig att "Out of sight, out of mind" är det tveklöst bästa sättet att gå vidare på.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
4 november 2009
LartiC skrev:

då ligger du relativt bra till endå, min gjorde det samma kväll sad och som bjare skrev; tyder endast på att hon e billig  så inget att sörja wink du får göra likadant så ska du se att de känns bra mycket bättre big_smile

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
4 november 2009
Bullet--- skrev:
zombies som står och stirrar på mig när jag försöker jobba  madmad

fått en trött pracktikant efter dig?
Senast redigerat av Superdtm (4 november 2009)

1 903 Inlägg
4 november 2009
1. Att jag har historialektion och verkligen borde hänga med men är för trött.

2. Att körläraren bad mig göra 2 prov tills imon, men det som jag skulle plugga på var inte alls samma som det på proven så blev underkänd på fas b.

3. Att det snöar och är så förbannad kallt och jag som ska köra till danmark och en vecka och hade hoppats slippa byta till vinterdäck.

4. och att fruntimmer är fullkomligt omöjliga att förstå sig på.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
4 november 2009
Att jag inte kan uppdatera en Windows update!!! Service Pack 2, har hållt på hela dagen fattar itne!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

7 100 Inlägg
4 november 2009
att farsan lurade mej att äta köttfärssås med svamp i,utan att säga de!

OCH JAG HATAR SVAMP!!!!!:MAD:

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 380 Inlägg
4 november 2009
att comviqs nät inte funkar som det ska sad blir vansinnig och känner mig gravt handikappad utan att kunna ringa tongue

Pekabow i can see u
644 Inlägg
4 november 2009
Comviq S*ger sad

Pekabow i can see u
644 Inlägg
4 november 2009
Memme skrev:
Att jag inte kan uppdatera en Windows update!!! Service Pack 2, har hållt på hela dagen fattar itne!

du kanske inte ha äkta vara tongue

1 903 Inlägg
4 november 2009
joelimmo skrev:
att comviqs nät inte funkar som det ska sad blir vansinnig och känner mig gravt handikappad utan att kunna ringa tongue

comviq är storstadsnät tongue fullkomligt värdelöst för oss som inte bor i fjollträsk tongue

Sök