3220
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

251 Inlägg
7 februari 2010
Att helgen strax är slut och att det är hela 6 dagar kvar innan jag ska få kolla på svenska rallyt :-/

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

272 Inlägg
8 februari 2010
Matte D prov imorgon, och jag är inte sugen på det någonstans just nu!

1 697 Inlägg
8 februari 2010
Nicklas-med-ck skrev:

Haha, vänta till matte E då. Lycka till i varje fall smile

272 Inlägg
8 februari 2010
Juvakka skrev:
Nicklas-med-ck skrev:

Haha, vänta till matte E då. Lycka till i varje fall smile

Ja, jag ser verkligen fram emot E, not tongue man tackar smile

207 Inlägg
8 februari 2010
Jag blir förbannad / less på att det inte finns någon BMW E36 Coupé med skinninredning, okrockad fram och trasig motor att köpa för en billig peng runt västernorrland tongue Då jag behöver ny framskärm, huv och grill tongue

Och det är special för coupe >_<

IT-H.ra
131 Inlägg
9 februari 2010
Folk som backar in i ens bil och sedan inte har kurrage att sätta en lapp att de gjort så. Fy fan.. 2ggr på ett halvår.

Redline '04 - Nismo - AAM - Strup - Kinetix - Eibach - Unichip
Genuine Speedfreak

7 100 Inlägg
9 februari 2010
att jag är sjuk sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

152 Inlägg
9 februari 2010
Alla Jävla tiggar reklamer på radio och tv, att man ska smsa till BLALBA för att skänka '50kr osv GÖR MIG GALEN!!! (syftar mest på all hysteri kring Haiti)

Sen ensak till som jag blir as lack på är reklamerna på spotify speciellt Röda korset reklam och den otroligt jobbiga engelsksnubbe som hoppar fram då och då mellan låtarna när man har hög musik på...... Har hört han säkert 1 miljongånger nu.

86 Inlägg
9 februari 2010
jag är så jävla förbannad på ***-SECURITAS som bötfäller en för det minsta lilla...4 gånger fick jag böter i höstas. dom hittar på egna lagar allt eftersom,  när det inte ens finns skyltar med rätt information över platsen..

86 Inlägg
9 februari 2010
sen så är jag så enormt förbannad på datorn...datorer kan verkligen driva en till vansinne...

86 Inlägg
9 februari 2010
och sist men inte minst så är jag less på att vara arbetslös...och speciellt på folk som lovar saker men som sedan INTE HÖR AV SIG..
folk säger "jag hör av mig" eller "jag ringer imorrn" och sen gör dom inte det...såna saker kan reta en till vansinne..finns många idioter överallt

1 534 Inlägg
9 februari 2010
turbointercooler skrev:
och sist men inte minst så är jag less på att vara arbetslös...och speciellt på folk som lovar saker men som sedan INTE HÖR AV SIG..
folk säger "jag hör av mig" eller "jag ringer imorrn" och sen gör dom inte det...såna saker kan reta en till vansinne..finns många idioter överallt

känner precis likadant, när man uttalat en tid och personen uteblir fast man ber den att ringa ifall nåt händer men inte gör det

Allmänt envis
12 512 Inlägg
9 februari 2010
Gick upp och var på Bilprovningen strax innan klockan 9, gick ett varv runt bilen för att kolla att ingen lampa gått sönder sedan jag kikade igenom bilen i helgen, registrerar min ankomst och får reda på att det var klockan 12 det var beställt tid. Fasen...

Nåja, återvänder vid klockan 12. Slår ett varv runt bilen för att kolla att allt är ok (smått paranoid), registrerar ankomsten och sätter mig och väntar. Kör in, besiktningsmannen tar över bilen. Och när vi passerat bromstestet och kör in i nästa hall, så har naturligtvis en j*vla positionslampa gett upp.

Så, den enda anmärkningen jag fick var på denna lampa som jag tycker kunde lyst 10 minuter till.

Typiskt...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

458 Inlägg
9 februari 2010
1 Är fruktansvärt förbannad på spotifyreklamer
2 Pissed på mej själv för att jag inte orkar dra till garaget och slipa spackel ens.
3 Sur för att jag inte får mer jobb än vad jag får. Dock jobbar jag 100% för företaget, bara det att vi endast har öppet nätter på tors fre lör.
4 SKITLACK för att jag vart utan bil i snart 3 månader.
5 Snorig o jäklig i halsen
6 Tvättmedlet är slut och har knappt några rena kläder kvar
Tror jag sammanfattade min vardag ganska väl där  O.o

Ace Ventura
1 240 Inlägg
10 februari 2010
gött sur för att reläboxen brann på s70in igår... sad

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
10 februari 2010
sur för att inte burger king finns i skövde sad

VOLVO Lover !<3
26 Inlägg
10 februari 2010
Blir så sjukt förbannad på tv reklam och om den här jävla AbTronic X2 som går om och om igen på morgonen.

När du har läst klart detta medelande kommer du ha slösat bort tid i ditt liv som du har kunnat använt till andra saker

Fisketokig
2 997 Inlägg
10 februari 2010
Det är för långt kvar till premiärturen med båten...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
10 februari 2010
Är förbannad på att jag förlåra en hel del låssan pengar på poker på facebook sad.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 februari 2010
Forza_740 skrev:
Är förbannad på att jag förlåra en hel del låssan pengar på poker på facebook sad.

Varför lirar man poker på facebook? När man kan lira på pokerstars, även playmoney

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök