Hej på er! Kul att ni inte glömt bort mig! Jo här rullar allt på med kärleken och med huset, håller på och bygger vedbod och när den är klar så blir det en carport och en massa markarbete som väntar! Ser ut som kriget här på gården efter dumpers o grävmaskiner som bökat runt efter husbygget! Fiaten får sig nästan en daglig tillsyn iaf där han står o ser ledsen ut, så han är inte bortglömd! Husse har bara för mycket annat att göra just nu! Vore ju kul att få provköra den innan snön men i värsta fall har jag ju en hel vinter på mig att finjustera och framförallt färdigställa allt noggrant, det lilla som är kvar!
Ta dig en sväg till gatebil så får du inspiration det lovar jag. Går fan inte å ha en ball bil som man inte kan använda eftre man har sett alla andra döna runt på banan
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 584 Inlägg
2 juli 2010
JonR skrev:
Hej på er! Kul att ni inte glömt bort mig! Jo här rullar allt på med kärleken och med huset, håller på och bygger vedbod och när den är klar så blir det en carport och en massa markarbete som väntar! Ser ut som kriget här på gården efter dumpers o grävmaskiner som bökat runt efter husbygget! Fiaten får sig nästan en daglig tillsyn iaf där han står o ser ledsen ut, så han är inte bortglömd! Husse har bara för mycket annat att göra just nu! Vore ju kul att få provköra den innan snön men i värsta fall har jag ju en hel vinter på mig att finjustera och framförallt färdigställa allt noggrant, det lilla som är kvar!
Bozze: Så rodden din får också vila nu i sommar?
MVH/Jon
Jajjemensan det byggs vedbod, sen ska veden klyvas & staplas in, just nu dräneras det runt huset & grävs ner ny avlopps brunn... så vi har nog ungefär lika mycke tid till bilarna du&jag spana in min blogg här på garaget så får du se några bilder på projekten.
Synd att du inte har tid eller ork att göra klart bilen i sommar. Kom du fram till nån bra lösning för backväxel? Jag minns att du behövde råd angående det.
Precis sträckläst 42 sidor såhär på kvällskvisten Måste säga att det var en underbar projekttråd du har, hoppas verkligen på en update snart! Lycka till med allt! / Rickard
Tack för visat intresse allihop! Kan meddela att suget har kommit smygandes tillbaka, är riktigt sugen på att börja greja med fiaten men jag måste få färdigt allt med huset och gården först så när det är färdigt hoppas jag på att motivationen är på topp!
roligt att höra att suget börjar komma till baka. för jag kan säga att jag väntar med späning på att se det färdiga resultatet och jag tror jag inte är ensam