JonR skrev:
Hej på er! Kul att ni fortfarande är intresserade av bygget! (mer intresserade än mig för tillfället!

)
Nu har jag ingen gård att skylla på längre, den går inte att hålla på med nu med all snö ute! hehe Så nu håller jag på och ska installera lite gratisvärme i garaget så man slipper frysa! Sen är garaget färdigt för lite påhitt!
Synd bara att man råkade snubbla över 2st amazon kombis som det ska plockas ihop en bra av(båda är besiktade och används) men det är lite småprylar som ska flyttas fram och tillbaka bara sen ska den som ska behållas lackas och småfixas lite med, men det är ju snabbt avklarat och kanske blir mer framåt vårkanten då jag hade tänkt ta in fiaten först och greja lite med den! Den ska ju rivas helt och blästras överallt där ytrosten kommit krypande och sen ska den lackas invändigt plockas ihop igen, sen ska den utvändiga lacken tas hand om, bara det är ju nästan 3-4 veckors jobb, så det är sånt som tar emot lite, konstruera och greja är ju det roligaste!

Ungefär hälften av mina kompisar har hotat mig med stryk om jag säljer fiaten innan den är färdigbyggd så det är bara att bita ihop!

Mvh/Jon
goooood working jon, du skulle haft röda tårar i ögonen om du sålt racern. jobba på bilen när du känner lust och motivation, vi finns ju här ute....
mvh kenth
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....