Jag har haft biltemas batteri på min 200:a i snart tre år.. Startade bilen i söndags efter att den har varit avställd sen november.. Laddade inte batteriet och har heller inte haft det på laddning under avställningen.. Det tycker jag är bra efter drygt fyra månader..
Jag köpte ett vanligt 55Ah-batteri på OKQ8 som kostade runt 700kr för över tre år sedan och det har fungerat jättebra, trots att jag nästan bara kör korta sträckor (under en mil) har jag aldrig behövt ladda det.
Vet att rusta säljer batterier ett snäpp billigare än biltema, dock ser dessa B-iga ut men samtidigt, hur många tillverkare av bilbatterier finns det i världen då? Säkert same shit different name på många olika batterier...
Garanti får man juh också! Det är bara gasa till det rasar
//Soderqvist
Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
Vet att rusta säljer batterier ett snäpp billigare än biltema, dock ser dessa B-iga ut men samtidigt, hur många tillverkare av bilbatterier finns det i världen då? Säkert same shit different name på många olika batterier...
Garanti får man juh också! Det är bara gasa till det rasar
//Soderqvist
Är det inte som datorvärlden där det finns ett litet antal stora tillverkare som säljer till mindre som säljer udner sina egna namn med adnra garantier? (spekulerar vilt)
till TS: köp ett bra batteri o slipp huvudvärken, Biltema verkar ju ändå ok (har ingen erfarenhet av just de dock)
har ett biltema batteri i 745an, bilen har vart i familjens ägo ca 6år och batteriet satt i när bilen köptes, har funkat klockrent, har dragit ur strömmen flera ggr men det har bara vart och ladda så har det funkat bra igen, så det rekommenderar jag iaf