7445
Sök

Spolarmunstycke efterlyses!

5 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
Jag har "tappat" mitt ena spolarmunstycke. Tänkte om någon kanske skulle råka hitta en sådan någonstans så kan jag gärna betala en slant för den... smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/94985/604089_2c7l8p.jpg

Kombi-Nation
289 Inlägg
25 mars 2009
Är väl inte så dyrt och köpa nytt ? kan väl kosta ungefär lika mycket som att du ska köpa ett begagnat och sedan få det skickat till dig tongue
Eller så finns här en trevlig människa som skänker bort sitt för att få se dig le big_smile

Med.lem
3 759 Inlägg
25 mars 2009
Har du inte glömt nått nu?

(syftar på bilden big_smile)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Med.lem
3 759 Inlägg
25 mars 2009
För att svara på din fråga.
Åk in hos nån Peugeot återförsälgare, dom hjälper dig ta hem en ny.
Kan inte kosta så mycket.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

5 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
Det är ju det att det kostar 600 spänn att köpa nytt, de säljs bara i tvåpack... =/

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 mars 2009
Får nog hålla med Emcom där, du verkar sakna något =P Men det kanske bara är en arrangerad bild för att visa fälgen eller nåt..

Kolla på skroten, fråga ifall du får "gå och rota" så kanske du själv kan rycka/montera loss ett sådant spolarmunstycke, ifall du hittar en 206.

"When innovation meets passion!"

5 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
Jag har blivit rätt mobbad för den bilden ja =P Såhär ligger det till. Jag skulle kolla om bulthålen passade med nya fälgarna (så nej, jag har inte glömt gummit). Förövrigt är det den bilden som visar spolarmunstycket bäst.. eller ja, den lyser med sin frånvaro =P

Jao, skroten får det nog bli..

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 mars 2009
2-fast-4-you skrev:
Jag har blivit rätt mobbad för den bilden ja =P Såhär ligger det till. Jag skulle kolla om bulthålen passade med nya fälgarna (så nej, jag har inte glömt gummit). Förövrigt är det den bilden som visar spolarmunstycket bäst.. eller ja, den lyser med sin frånvaro =P

Jao, skroten får det nog bli..

man ska alltid köra med Gummi... ialalfall de första gångerna.. sen när man lärt känna varandra.. då kan man köra utan.. Dumt o köra på Fälgen de första man gör wink
Senast redigerat av HyperSonica (25 mars 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

396 Inlägg
25 mars 2009
åk till skroten och fråga där, kostar nog inte mycket mer än typ 100 kr eller om du ler lite snällt får du det nog gratis. smile

Sök