4103
Sök

Tips o styling råd.

705 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
#1
Tja
Jag ska styla min Lancer med Rödtoning där bak, Sidor o bakrutan. Ska även lacka min sommar fälgar blank svarta med Mellan stora röda flakes, 18" med simpla 8 ekrar.
Vad tycker du? e de Nått jag ska göra? finns de något dåligt med att göra nått va dom sakerna? Nått annat som skulle passa bättre?

M.V.H Shalle

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
28 mars 2009
#2
Jag tror de blir snyggt smile Kanske mörk svart toning bak skulle bli snyggare? Nä, vid en andra eftertanke tror ja de blir snyggare med röd toning. Men försök hitta nån toning som är ganska ´lik färgen på bilen så de inte sticker ut för mkt smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
28 mars 2009
#3
Du har redan starta ett tråd om det, varför en till?
Ta upp din första istället! mycket smidigare. wink
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=126964

§2 Innan du postar (gäller forumet)
• Använd sökfunktionen. Din fråga kan mycket väl redan vara ställd och besvarad av någon annan
Senast redigerat av alain (28 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

705 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
#4
sorry alain Ska tack för att du på minnde mig.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination


Sök