Bilen på asfalt,,fälgar stulen falkenberg

Lidborn VD
9 april 2009 · 643 Inlägg

Riktigt surt.. jag vet hur det känns att bli av med sina grejer.. lider med dig... Har du några andra fälgar att sätta dit? annars har jag en uppsättning 1000 milla 18" med däck i källaren du kan låna eller köpa billigt.. skicka pm vid intresse.. Lycka till

Roll4Life
10 april 2009 · 11 Inlägg

Va fan är det med folk? Håller ögon o öron öppna.

demk
15 april 2009 · 680 Inlägg

Lidborn skrev:
Riktigt surt.. jag vet hur det känns att bli av med sina grejer.. lider med dig... Har du några andra fälgar att sätta dit? annars har jag en uppsättning 1000 milla 18" med däck i källaren du kan låna eller köpa billigt.. skicka pm vid intresse.. Lycka till

tackar men får inte bilen förren om 1-2 veckor till å jag får nya 18 tummare på försäkringen,,annars har jag 17 org me,,men tack ändå

mvh dennis

BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
demk
15 april 2009 · 680 Inlägg

idag fick man domen på bilen,får ut nya 18 tummare på försäkring ,,vet ej vad jag skall välja,sen till vad som gick sönder,,båda kjolarna,sköldarna,inget under sa han men de lär ju märkas,sen var han tvungen å rikta ena trösklen,,låter inget vidare men får se när jag får bilen slutet nästa vecka

BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
Faniskogen Skogsfan
15 april 2009 · 649 Inlägg

Åfasen, du får ersättning för allt då iaf? skönt att det löste sig såpass bra iaf

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Johankocken
15 april 2009 · 529 Inlägg

Hade du låsmuttrar på då ?

Volvo fore life :)
Volvo v40 (2014)
Volvo c30 (2008)
demk
26 april 2009 · 680 Inlägg

kommer på nya 19 tummare på onsdag=)

BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
hedley Saaboholic
26 april 2009 · 3 129 Inlägg

lonewolf-holm skrev:
mad Tänk om man fick ta å doppa dom i frätande syra ... eller e det djurplågeri må tro.

Förnedra inte de stackars djuren med att jämföra dom med rötägg som dessa.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
26 april 2009 · 3 129 Inlägg

demk skrev:
kommer på nya 19 tummare på onsdag=)

Se till att ha brutalt bra låsbultar då..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
demk
27 april 2009 · 680 Inlägg

japp skall ha dubbla sen har jag garage nu me

BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
27 april 2009 · 6 170 Inlägg

demk skrev:
japp skall ha dubbla sen har jag garage nu me

Du ska inte vara lika paranoid som jag då ??

Jag har fem låssatser på bilen så ska dom plocka dom behöver dom knacka på tjugo hylsor i lämplig storlek och det borde ju avskräcka dom tycker man tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
demk
6 maj 2009 · 680 Inlägg

satt på dom nya fälgarna nu


https://www1.garaget.org/gallery/archive/10179/648519_8hktnw.jpg
nya 19 tum

BMW 525ia "bowlingbilen" (2001)
BMW 320 cab "bimmer cab" (2000)
Misterman
6 maj 2009 · 81 Inlägg
Power is nothing without control, I have none of it!
Ford Galaxie 500 XL "GEAR JAMMER" (1965)
Volvo 240 GLT -87 "Rosten" (1987)
KiWmasTer
6 maj 2009 · 149 Inlägg

fan lider med dig :S inte kul när sådant händer. men skönt att du fick ut allt på försäkringen.

Volvo V70 "Bsr" (2000)
THE_SAAB_DUDE
8 maj 2009 · 162 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Förjävligt, Dom hade varit på Polarens T5'a här i Göteborg i helgen, Han märkte att bilen voblade när han kom ut på motorvägen, Då hade dom alltså bara hunnit få av ett par muttrar sedan hade dom fått smita, Det var väll någon som kom eller ngt. Får man tag i sådana så ska dom slås på utan hänsyn till något.

håller helt med dig där, cool

Jag har 7 intressen: Bilar å sex
Saab ng900 turbo "10 sekuders saab" (1995)
seebs
8 maj 2009 · 67 Inlägg

så jävla irriterande med denna svartsjuka i sverige.. att folk inte kan skilja på mitt och sitt! hoppas de går bra och att du får tillbaka något på försäkringen!

TTR - Team Toxic Racing
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
16 maj 2009 · 946 Inlägg

PointMan skrev:
Eller om man tar fast tjuven själv, så som en dam gjorde för ett tag sedan, höll kvar personen tills polisen kom. Han var rätt person, men hon blev stämd för olovlig frihetsberövande... helt sjukt.

Nu ska vi reda ut lite här tror jag... Den som är efterlyst eller anhållen i sin frånvaro får gripas av envar och skall utan skäligt dröjsmål överlämnas till polisen. Det kan ingen åka dit för.

Har du däremot blivit drabbad av, låt oss säga, bilinbrott. Du hör inifrån huset/lägenheten att någon håller på att bryta sig in i bilen. Du springer ut och ser att t ex dörren är bruten, 15 meter bort står en kille som du "kan anta" har begått brottet. I detta läge får du inte gripa honom.

Låt oss sen säga att du ser någon göra inbrott i bilen, du börjar springa efter honom men han "försvinner". Efter en kvart ser du en person som du "vet" är han som gjorde inbrottet, inte heller här får du gripa honom. Iom att du inte har ett kontinuerligt försvinner din rätt till envarsgrip.

Även om killen i båda fallen är skyldig får du inte gripa honom och det har bara med rättsäkerheten att göra. Enligt lagen skall hellre 99 skyldiga frias än en oskyldig dömas.

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Porsche_power
4 november 2009 · 229 Inlägg

Fyfan va tråkigt när andra tar andras grejer.. ja blev av me min moppe.. ja vet hur de känns fyfan!

hoppas polisen fick tag i förövarna!

Audi A4 1.8T "Rs4 look alike" (1999)
CrilleD
7 november 2009 · 831 Inlägg

Som många andra funderat över men tydligen inte fått något svar undar jag också; hade du låsbultar på dom stulna hjulen?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang