Eftersnack: Mantorpskaravanen till Elmia

Japs-Jens
17 april 2009 · 1 503 Inlägg

Jokern023 skrev:
Jens DÅLIG puts du har;) tänkte ta en bild där man såg stänken på bakskärmarna wink

Haha, jaaa! big_smile Blev ju massa vax kvar. Usch usch usch..

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Jokern023 The Joker,
17 april 2009 · 463 Inlägg

bättre tills nästa gång hoppas jag;)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
RayRayADT Sportcar for Life
18 april 2009 · 315 Inlägg

Jokern023 skrev:
känner mig skyldig till nånting iaf.


http://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/626817_r82bdm.jpg


http://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/626822_8ol5p3.jpg


http://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/626825_pq8ves.jpg


http://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/626829_l7tnch.jpg


http://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/626836_ppz852.jpg
väldigt kameraglada killar så har ett par bilder på den dock vart många lite halv kassa men duger iaf om man inte är för KRÄSEN;D

haha titta där va ju jag på första bilden..smile

silverkillen Avstängd
18 april 2009 · 18 Inlägg

Ekjavel skrev:
Måste beröma Oboy6 och dem andra som skötte allt detta med planeringen bra! Jag var dock en av dem som gick med strömmen då alla ca 5 minuter innan började åka och såg att det blev totalkaos åt det hållet alla stod parkerade, tog därför andra hållet ut från parkeringen och försökte hänga på dem jag trodde var karavanen, men låg ca 140 men dem åkte ifrån så slutade med att jag kom till Jönköping med någon Evo och subaru och någon 745.

Ångrar att jag inte stannade och väntade på att jag såg Oboy6 åka först, precis som det stod i planeringen, ber om ursäkt för detta!

Men den lilla "träffen" på Mantorp tyckte jag var kul om man bortser från den silvriga M3 an!

//Ekjavel

vad va de för fel på den silvriga m3 an'?????

folk som har en m3 och inte kör den är horer
Marroe
18 april 2009 · 197 Inlägg

Är det bara jag som tror vi hittat vår man med M3an? roll

Senast redigerat av Marroe (18 april 2009)

silverkillen Avstängd
18 april 2009 · 18 Inlägg

Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

folk som har en m3 och inte kör den är horer
syabo
18 april 2009 · 1 278 Inlägg

silverkillen skrev:

Ekjavel skrev:
Måste beröma Oboy6 och dem andra som skötte allt detta med planeringen bra! Jag var dock en av dem som gick med strömmen då alla ca 5 minuter innan började åka och såg att det blev totalkaos åt det hållet alla stod parkerade, tog därför andra hållet ut från parkeringen och försökte hänga på dem jag trodde var karavanen, men låg ca 140 men dem åkte ifrån så slutade med att jag kom till Jönköping med någon Evo och subaru och någon 745.

Ångrar att jag inte stannade och väntade på att jag såg Oboy6 åka först, precis som det stod i planeringen, ber om ursäkt för detta!

Men den lilla "träffen" på Mantorp tyckte jag var kul om man bortser från den silvriga M3 an!

//Ekjavel

vad va de för fel på den silvriga m3 an'?????

du förstörde bara allting annars är de nog inget fel.

Street Knight
camaro67 Meister
18 april 2009 · 6 763 Inlägg

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

Hehe bra skrivet... roll

Jag kan förstå om folk klagar när du burnar vid deras bilar så de sprutar skit på dom. Jag tror inte att du skulle uppskatta om jag drog en burnis vid din bil så de sprätter små sten

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
silverkillen Avstängd
18 april 2009 · 18 Inlägg

Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

folk som har en m3 och inte kör den är horer
camaro67 Meister
18 april 2009 · 6 763 Inlägg

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

Haha du är för jävla härlig.... jag kommer inte ihåg att de var några som klappade och filmade för att du skulle burna där...

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
silverkillen Avstängd
18 april 2009 · 18 Inlägg

camaro67 skrev:

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

Haha du är för jävla härlig.... jag kommer inte ihåg att de var några som klappade och filmade för att du skulle burna där...

Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

folk som har en m3 och inte kör den är horer
camaro67 Meister
18 april 2009 · 6 763 Inlägg

silverkillen skrev:

camaro67 skrev:

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

Haha du är för jävla härlig.... jag kommer inte ihåg att de var några som klappade och filmade för att du skulle burna där...

Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

Nördar och horor.. Jag måste säga att du är bra jävla trevlig..

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
PG Avstängd
18 april 2009 · 298 Inlägg

"folk som har en m3 och inte kör den är horer"

horer och nördar alltså
tur man kör med M3an då annars hade man varit en hor nörd wink

dags att coola ner dig grabben
alla gör misstag
vissa lär sig av dom andra inte

JockeRX7 KTM 660
18 april 2009 · 537 Inlägg

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

Redigerat då mod tog bort det ja svara på så ser det bara konstigt ut.

Senast redigerat av JockeRX7 (18 april 2009)

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
Team-Adolfsson Gödseldräng
18 april 2009 · 4 529 Inlägg

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

det är folk som dig som ger invandrare och BMW dåligt rykte neutral

Japs-Jens
18 april 2009 · 1 503 Inlägg

Kom igen "silverkillen"! Jag hoppas du förstår varför alla klagar..

1. Du bröt mot regeln att lek skulle inte förekomma på samlingsplatsen. Jag hade tyckt att det var sjukt nice att se den leka på A6 på kvällen. Men på samlingsplatsen var det bara dumt..
2. Du åkte innan bestämd avfärdstid, vilket sabbade hela karavanen.

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
silverkillen Avstängd
18 april 2009 · 18 Inlägg

Oboy6 skrev:
Kom igen "silverkillen"! Jag hoppas du förstår varför alla klagar..

1. Du bröt mot regeln att lek skulle inte förekomma på samlingsplatsen. Jag hade tyckt att det var sjukt nice att se den leka på A6 på kvällen. Men på samlingsplatsen var det bara dumt..
2. Du åkte innan bestämd avfärdstid, vilket sabbade hela karavanen.

men ditt lilla mongo,, om ja åker eller ej faan har ni med de att göra????

folk som har en m3 och inte kör den är horer
silverkillen Avstängd
18 april 2009 · 18 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

det är folk som dig som ger invandrare och BMW dåligt rykte neutral

passa dig jävligt noga för dom orden ok,,,,

folk som har en m3 och inte kör den är horer
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
18 april 2009 · 607 Inlägg

silverkillen skrev:

Team-Adolfsson skrev:

silverkillen skrev:
Nästa gång du kallar någon annan medlem på forumet för hora, nörd eller något annat nedsättande åker du på en varning. / Mod

det är folk som dig som ger invandrare och BMW dåligt rykte neutral

passa dig jävligt noga för dom orden ok,,,,

Men seriöst, nu får du väl ge dig.

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Japs-Jens
18 april 2009 · 1 503 Inlägg

silverkillen skrev:

Oboy6 skrev:
Kom igen "silverkillen"! Jag hoppas du förstår varför alla klagar..

1. Du bröt mot regeln att lek skulle inte förekomma på samlingsplatsen. Jag hade tyckt att det var sjukt nice att se den leka på A6 på kvällen. Men på samlingsplatsen var det bara dumt..
2. Du åkte innan bestämd avfärdstid, vilket sabbade hela karavanen.

men ditt lilla mongo,, om ja åker eller ej faan har ni med de att göra????

Vad har JAG gjort dig egentligen?! Det är väl jag som borde vara sur på dig som sabbade karavanen som jag har lagt ner x antal timmar på!

Syftet med träffen var ju att samla alla innan vi tillsammans begav oss mot Jönköping i karavan. Varför ens komma om du inte vill åka karavan..? Olyckligtvis trodde vissa att vi skulle åka när du åkte och karavanen sket sig..

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang