Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

volvo_v40t4
6 juni 2009 · 6 Inlägg

nyman88 skrev:

volvo_v40t4 skrev:
Okey ja vi får hoppas på det.. Jag har iaf köpt en ny m90 låda idag en 96 då e det dubbla synkringar och jag öppna upp och förstärkte den direkt och imorgon ska jag iväg och hämta ny koppling med starkare tryckplatta..smile sen e det bara bakaxel kvar innan jag ska fortsätta med motorn.. Sen köpte jag nya däck idag mitt ena tog slut av rykaren på sopis..

fan va nice! och jag ska bara byta bil först.... sen kan vi ta ett race wink hehe

kör hårt med volvon, kul att se lite krafter på träffarna.
och det blir ännu lite mer roligare om man vet hur man använder sina krafter också big_smile

Haha.. Jag har inte så mkt pulver.. Men nu har jag bytt däck och sen satt i värre tryckplatta samt förstärkt lådan o satt dit.. ställde även upp laddet till 1.2 men måste skaffa en aussie locker diff så att det drar lite bättre för ettan till tvåan kan man inte vara så snabb då spinner det ju bara.. och det går inte ens på bredden.. sad Du nyman var du där i onsdags när jag var där?? Jag ska lägga mig nu tror jag klockan e fan lite över 3 och ska upp vid 7 tänkte jag o byta värmepaketet.. kan nog bli en återställare på morgonkvisten.. smile Imorgon blir det även norberg.. Tjejen ska köra åt en polare så vi glider röd camaro.. fan så mycket man kan skriva på fyllan.. hehe kanske skulle ha en egen blogg.. smile

och kom ihåg ju mera ladd desto bredare sladd  smile

Volvo 940 (946) limousine "Familjebilen Räsern" (1996)
nyman88
6 juni 2009 · 544 Inlägg

Hehe här har vi en kille som ligger i hör jag smile
en annan tog 2 månader på sig för motorbytet i min 525 e12, men då gjorde man iof inget haftsjobb och sedan vart det efter jobbet ett par timmar nästan varje dag typ.

Du får "aga" diffa den så länge då?
enhjular du då kanske jag har en chans i starten iaf, men det tivlar jag på...
tycker min är slö som fan i axet, vridet är det inget fel på smile

där ser man, och jag kör min silvriga bmw (sleepern). jag var där i onsdags med den. var det du som stog mitt på vägen som jag körde om? (röd volvo kombi)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
volvo_v40t4
6 juni 2009 · 6 Inlägg

Ja det kan ha vart oss du körde om.. nej fan aga diff suger.. Känns bättre att göra det ordentligt direkt.. Jag börjar jobba denna vecka 7 dagar i veckan och 12 timmar om dagen.. både bra o dåligt.. inge fritid men mycket pengar=) Nej nu e det dags för första groggen.. sen blir det norberg o regn..sad vi tar volvon dit istället..

Fan jag låg på sladd igår och sen la jag på en fet skarvsladd..smile

Volvo 940 (946) limousine "Familjebilen Räsern" (1996)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
10 juni 2009 · 5 092 Inlägg

antar att det blir dåligt med folk i avesta i dag?!! skit väder haha.

nyman88
10 juni 2009 · 544 Inlägg

jag blir så jävla less på det här vädret......... varenda förbannade onsdag har det vart dåligt väder nu yikes

jag ska ut och svina lite iaf! cool

Senast redigerat av nyman88 (10 juni 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
11 juni 2009 · 5 092 Inlägg

var det nå folk där då?

Höll på att koppla in ljud hela dagen till kl var typ 21:00 så jag orkade inte komma tongue

nyman88
11 juni 2009 · 544 Inlägg

Ja det var ju det smile och jag tycker det är kul att folk kommer trotts det dåliga vädret, riktigt kul att se smile
dok så var vi inte alls många, men det är huvudsaken att folk kommer tycker jag!

Men nästa onsdag hoppas vi på riktigt kalasväder!!

dark_angel: hehe okej, jag var där och tittade lite snabbt iaf smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Lost_Boy
17 juni 2009 · 5 Inlägg

Sol Sol Sol Idag Då Ses Vid Sopen Ikväll Kl 21:00 Ha Det Bra

nyman88
17 juni 2009 · 544 Inlägg

Jajamen ikväll är det för en gångs skull riktigt fint väder ute! Hoppas alla semesterfirare och resten för den delen dyker upp ikväll!

ses där, hej

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
volvo_v40t4
19 juni 2009 · 6 Inlägg

tja jag såg dig i sala igår.. kan det stämma?? kan ju inte finnas så många orange bmw av den karossen=)

Volvo 940 (946) limousine "Familjebilen Räsern" (1996)
nyman88
19 juni 2009 · 544 Inlägg

volvo_v40t4 skrev:
tja jag såg dig i sala igår.. kan det stämma?? kan ju inte finnas så många orange bmw av den karossen=)

åfan det säger du.
och det stämmer bra det, vi gjorde sala osäkert igår kväll smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
bumper
22 juni 2009 · 9 Inlägg

Vi får hoppas att det blir bra väder nu på onsdag.

Jag kommer över med min bil och tar med mig kompisen med sin Viper GTS.

Porsche 911 "993 RSR" (1983)
Porsche 911 GT3 "9FF GTurbo 1000" (2007)
nyman88
22 juni 2009 · 544 Inlägg

bumper skrev:
Vi får hoppas att det blir bra väder nu på onsdag.

Jag kommer över med min bil och tar med mig kompisen med sin Viper GTS.

Det hoppas vi alla på att det blir, det skulle tydligen bli bra väder över hela veckan som det såg ut nu.
bara att hålla tummarna!

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
22 juni 2009 · 544 Inlägg

Söker även efter någon som kan ta kort på träffplatsen med alla bilarna som man sedan skulle kunna lägga upp i första inlägget på den här tråden!

men vi får hoppas det blir en full parkering nu när värdet blir bättre, eller? så det blir nåra riktigt snygga kort att lägga upp smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
lego Rotaryhead
22 juni 2009 · 155 Inlägg

när jag väl får igång min bil och besiktigat den så ska jag också dyka upp tänkte jag, och då kan jag ta med kameran också. wink men det dröjer nog några veckor till...

Mazda RX-7 FD3S TYPE-R "Superior JDM" (1993)
nyman88
24 juni 2009 · 544 Inlägg

lego skrev:
när jag väl får igång min bil och besiktigat den så ska jag också dyka upp tänkte jag, och då kan jag ta med kameran också. wink men det dröjer nog några veckor till...

Det låter fint det tycker jag, det är bara att skruva på så du får ihop bilen nu mitt i sässongen smile
lite bilder hade vart nice som sagt.

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
24 juni 2009 · 544 Inlägg

Okej Gott folk.

Ikväll vill jag se en full parkering med mycket människor!
Och vädret kan inte bli bättre än så här smile

ses ikväll !!

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
24 juni 2009 · 5 092 Inlägg

är skuk men ska försöka komma iallafall. varm som fan på kvällarna har det varit i veckan oxå. smile

Ska ta med kameran isåfall och försöka få nå snygga kort. kommer du och pratar lite med oss i dag isåfall?? haha tongue

nyman88
24 juni 2009 · 544 Inlägg

Dark_Angel skrev:
är skuk men ska försöka komma iallafall. varm som fan på kvällarna har det varit i veckan oxå. smile

Ska ta med kameran isåfall och försöka få nå snygga kort. kommer du och pratar lite med oss i dag isåfall?? haha tongue

klart du ska komma, sjuk kan du vara imorgon istället wink hehe
haha jajamen om jag inte fryser så man blir kvar i bilen vill säga big_smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
24 juni 2009 · 5 092 Inlägg

haha nej då. det blir typ 15 - 20 grader i kväll ju tongue

Ska nog åka om en stund.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang