Eftersnack: Inofficiell Garaget medlemsträff I Hudiksvall 2/5.

PuttesPOV
2 maj 2009 · 504 Inlägg

Fan, jag tror att jag har lyckats bli lite röd i ansiktet efter dagens folkracetävling... Det har varit riktigt bra väder här i Ljusdal iaf. Gissar på att det är ungefär samma i hudik. big_smile Vi ses på Lidl. wink

HÅRDROCK
tal0n Mekaniker/Däckmontör
2 maj 2009 · 1 140 Inlägg

PuppPutte skrev:
Fan, jag tror att jag har lyckats bli lite röd i ansiktet efter dagens folkracetävling... Det har varit riktigt bra väder här i Ljusdal iaf. Gissar på att det är ungefär samma i hudik. big_smile Vi ses på Lidl. wink

haha bra de tongue., jo är fint och varmt ute nu big_smile

bushmyra
2 maj 2009 · 782 Inlägg

kommer jag så blir det senare,,

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Volvo 745 "Epan" (1990)
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
Adel_
2 maj 2009 · 6 Inlägg

Kommer jag åxå i Polarens S40, plus En till kompis med en 855 smile

MrVain
3 maj 2009 · 904 Inlägg

Jag måste tyvärr säga att de var en riktigt usel träff igår!
De var mer Fjortisfylla än de var bilintresserat folk där... Skit överallt å ölbukar över hela parkeringen när vi for.
Näe nästa gång blir de då inge hudik om träffarna ska se ut såhär

De ska va gött å leva
tal0n Mekaniker/Däckmontör
3 maj 2009 · 1 140 Inlägg

håller med.. vart riktigt besviken själv..

racer-putte
3 maj 2009 · 6 558 Inlägg

Va in en sväng vi å .....men tyckte inte heller det va så bra sad  Så vi for upp till kvissle på cruisingen ist... Där spärra polisen av hela kvissle kl 23.00 så det va ju heller inge bättre.... Men men fick ju en trevligt biltur iaf  big_smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Lo_row
3 maj 2009 · 154 Inlägg

Men det var väl nästan som väntat träffen ändå, tänkte på att så många anmälda var det ju inte.. Men vi får ha bättre lycka nästa gång smile

Kör automat så är du smart ;)
*_Slider_*
3 maj 2009 · 208 Inlägg

MrVain skrev:
Jag måste tyvärr säga att de var en riktigt usel träff igår!
De var mer Fjortisfylla än de var bilintresserat folk där... Skit överallt å ölbukar över hela parkeringen när vi for.
Näe nästa gång blir de då inge hudik om träffarna ska se ut såhär

sicken tur att man drog till gävle i rättan tid å tog sig en öl ist då big_smile

BMW 325 "Tysken" (2008)
Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
gamlingen
3 maj 2009 · 5 198 Inlägg

Läre aldrig bli bättre om folk inte ger fan i å skräpa ner å super skallen av sej.. Vad är vitsen med att kasta  omkring ölburkar å krossa flaskor ? kan ni som gör sånt svara på det ?  Inte undra på att motorfolket får dåligt rykte.

stellan_dahl svetsare
3 maj 2009 · 329 Inlägg

nä de va ju ingen höjdar träff direkt

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
fish Allfixare
3 maj 2009 · 1 475 Inlägg

Åkte dit, va in på parkeringen i kanske 5 min, sen ner på donken, tillbaks å då stannade jag inte ens på parkeringen bara åkte in å vände, sen åkte jag hem. Vilken skitträff. Bara en massa fjortisar å skit. Inget illa mot dom som försökte anordna något roligt, mest besviken på hudik-kickers som stog där å smutta folknäsor å spela allan.

LimitedJags
3 maj 2009 · 141 Inlägg

Jag skämdes när jag kom in på parkeringen. vart fan kom alla fjortisar å tattare ifrån!? dom var ju överallt!

Jag stanna bilen och kollade runt i 2 min, under dom 2 minuterna så såg jag en person med ett avgassystem runt halsen, en person med kockmössa, en person som stog å pissa i folkmassan med en öl i ena handen och en hel bunt med typ 13 åringar som drack 3,5:er.

Man blir ju inget annat är less hmm

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
tal0n Mekaniker/Däckmontör
3 maj 2009 · 1 140 Inlägg

var vart kom allt fjortisfolk från? vad fan ska dom upp på bilträffar och göra när det ända dom bryr sej om är att supa, och slänga allt skit runt ikring sej..

LimitedJags
3 maj 2009 · 141 Inlägg

tal0n skrev:
var vart kom allt fjortisfolk från? vad fan ska dom upp på bilträffar och göra när det ända dom bryr sej om är att supa, och slänga allt skit runt ikring sej..

det är ju tyvär så hmm men du försökte ju iaf!  jag kan garantera att det blir fjortisfritt på flygfältet den 23 iaf smile och om vi ser nån så kör vi över dom med bakänderna lol

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
tal0n Mekaniker/Däckmontör
3 maj 2009 · 1 140 Inlägg

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:
var vart kom allt fjortisfolk från? vad fan ska dom upp på bilträffar och göra när det ända dom bryr sej om är att supa, och slänga allt skit runt ikring sej..

det är ju tyvär så hmm men du försökte ju iaf!  jag kan garantera att det blir fjortisfritt på flygfältet den 23 iaf smile och om vi ser nån så kör vi över dom med bakänderna lol

ja men var bra tills typ halv 8, då börja allt cp folk komma.., jo då blir det fint iaf big_smile

ESTRANDBERG88 Hojmek
3 maj 2009 · 748 Inlägg

Tror nästan man får fixa några som står " vakt " så inte allt tattar folk kommer in på parkeringarna, lika på träffen i söderhamn, att folk orkar sitta å supa på en bilträff och svina ner.

Senast redigerat av Bodegan (3 maj 2009)

gamlingen
3 maj 2009 · 5 198 Inlägg

Bodegan skrev:
Tror nästan man får fixa några som står " vakt " så inte allt tattar folk kommer in på parkeringarna, lika på träffen i söderhamn, att folk orkar sitta å supa på en bilträff och svina ner.

Åssa sitter bilfolket å funderar varför så många är emot dom.. inte undra på

TMW-Performance Avstängd
3 maj 2009 · 914 Inlägg

tal0n skrev:
var vart kom allt fjortisfolk från? vad fan ska dom upp på bilträffar och göra när det ända dom bryr sej om är att supa, och slänga allt skit runt ikring sej..

Jag brukar kalla dom plåtluder.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
pars Operatör
3 maj 2009 · 346 Inlägg

Är riktigt besviken på detta. Iofs var det ingen överraskning, ingen träff i Hudik som jag vart på har vart så imponerande (Kanske de e mig de e fel på). Konstigt med tanke på att det finns ganska mycket fina bilar i omgivningarna.

Ne, nu håller jag tummarna för den 23e! Rastade kameran lite igår iaf. Den funkar wink

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang