SpikeHead - jodå taket är i men jag kommer få göra om det föreförsta för att jag inte fått tillbaka diod remsan ens engång... och för att jag orkade vänta så slängde jag ihop taket utan den.. men men de e ett framtida bekymmer ^^ då blire ett helt nytt tak som jag tänkte plasta så det är hårt o fint ^^ o så blire vlä nån/några tvskärmar ( bara ideér än sålänge
UPDATE!! varit ute en stund till nu fixat på anda spegeln, fixat vidare med instrumentpanelen... och lagt i mattan till passagerarna i bak ( om det kommer få plats )
sen har jag strular vidare med bakluckan.. går inge smidigt men få se hur jag gör
Okej.. hehe, då blire kanske du som får förklara hur de va att plasta Låter ju inte så dumt de där, ha en skärm i mittpanelen e så jävla nice Och dom som sitter i solskyddet i inte så pjlåkiga heller Kommer du köra orginal innredningen eller blire lite schyssta rallystolar?
SpikeHead - tyvär har det inte hänt något speciellt med bilen dom senaste dagerna, har dick hunnit med o städat lite i garaget och så har jag beställt ett omega 3000 bromskitt med slitsade och borrade bromsar 1200 med frakt asbra pris!
haha nja det är aldrig kul o städa^^ men man kan väl inte kalla det o städa heller när man bara flyttar undan så man kommer fram igentligen haha ^^ dom e asfina