mina skills i pant slåt photoshop skillsen ^^ hmm vi får se hur det hela slutar, kanske slutar med att det är en bubbla on opel ^^ ;P härligt du får pma mig hur det vart sen då
hehe.. ja grymma paint skills, tänk om man va lika vass själv haha.. en bubbla on opel.. skulle se kul ut ja de ska jag göra.. fan e grymt taggad inför imorgon kan du tro
D_Carlsson - har köpt ekonomiplåt så jag kommer fortfarande ha raka skärmkanter bak lite ballare, lite snyggare jo en 3000 vinge skulle inte sitta helt fel samt evo500 kittet skulle man vilja ha ;P jo jag har varit sugen på en saab motor bra länge, men pengarna räcker inte till en sådan tyvär de e ju inte lite pengar som går åt till motor och turbokit samt det elektriska till.. tyvär men om någon har en saab ståendes med fungerande motor så hojta till med bilder o riktpris så kanske man kan lösa något ^^ eller det kanske rent av finns någon som vill skänka bort en hel saab (A) * doggey eyes * ^^ inga krav på att bilen ska vara fräsh så länge motorn är det ;P ^^
MVH
ja just det glömde att saab kostar pengar i andra delar av sverige, jag bor ju typ 2 mil ifrån trollhättan så här omkring är det tjokt med saabar. men köp en röten eller smälld saab ta motorn sälj resten i delar typ växellådan får du ju bra betalt för inredningen brukar la vara lite extra i turbon osv. kolla tex www.lowbudgetrides.com där finns mycket saab+opel.
MVH Daniel
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Angående SAAB-motor bolton osv, är inte bara att slänga i precis, lär vara ett jäkla slit med styrsystem osv. Men det låter ju enkelt i alla fall Ta en sak i taget, motor kan du greja med när bilen är klar i övrigt tycker jag
Tycker för övrigt du ska satsa på en clean look med nerlackade 3000-kjolar (som min gamle vita), dom kan gå att hitta billigt, 1000-lapp kanske. sedan att jag är skadad och gillar original bakskärmar är ju en smaksak Du fixar med så mycket detaljer att det kan bli ruskigt fränt helhetsbygge utan några hej-kom-och-hjälp-mig-kjolpaket!
SpikeHead - ah jag får nog fan ta o göra det nångång när man har tråkigt ^^
D_Carlsson - får tacka så hjärtligt för tipset den där sidav ar sjukt bra!
milleN - jo det lär ju ta ett tag innan en ny motor trillar ner men det hade varit bra om man redan hade en motor innan det ens börjar närma sig " i skjut " ^^ jo man vill ju ha det cleant men ändå det där XXX-tra ^^ tack ska du ha man får mycket mer sug till att bara fortsätta när man får riktigt hyggliga kommentarer
fan liten update om dagens händelser då ^^ inte mycket men lite iaf ;P
testade nya slipmaskinen på mitt konsolen dryga 4 minuters slipande
halva överdelen o halva vä sidan slipad dock för grovt sli ppapper så måste slipas igen
cirka 1 o timmes slipande med3 olika slip storlekar först 80 sen 120 sen 240 len som en barn rumpa överallt innan grundlacken lades på vem fan vill ha en grå mittkonsol?! ( inte jag iaf (A) ska bli matt svart
oj så fin den vart ska kanske försöka ta fram en bild på mittkonsolen ur den andra omegan som står så får ni se skillnad
vet inte säkert än ^^ det får bli lite utav en överaskning för mig med ^^ kanske ska köra camo lack i rött o svart ;P haha ^^ fyfan va fult det skulle bli