2370
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

3 968 Inlägg
4 juli 2009
Mina bilder kommer inom några dagar, det blev en hel del foton cool

3 968 Inlägg
4 juli 2009
Jill skrev:
Jag och Andreas kom även fram till att vi kör på VärldensÄnde från och med nu som en fast plats. Dessa två test omgångar har visat väldigt bra resultat big_smile

Japp absolut vi kör på det som vi pratade om igår, blir kanonbra tonguecool

Mycket trevlig, härlig stämning o bra miljö o.s.v med Världens Ände, och som
sagt väldigt kul att det kommer mer och mer folk.

Jag kommer fortsätta sätta upp lappar som jag gjort på flera orter/städer redan,
både i kiosker, bensinmackar, butiker o.s.v...
Senast redigerat av Andreas79 (4 juli 2009)

Hamster
817 Inlägg
4 juli 2009
Ang retur för racen, sätt isåfall ut nån som kan visa var fan man ska köra. T.ex dom som inte känner till Ystad har itne en aning om var dom ska köra!

100% Skåning
358 Inlägg
4 juli 2009
Andreas79: Jag har märkt att det finns lappar uppe, köpte dricka på Bertils Kiosk i Tomelilla igår, och där satt en lapp ang. Ystad Bilträff, mycket bra initiativ tycker jag, fortsätter vi växa så som vi har gjort på 1 vecka nu så krävs det snart större plats big_smile

12 Inlägg
4 juli 2009
Keller skrev:
Ang retur för racen, sätt isåfall ut nån som kan visa var fan man ska köra. T.ex dom som inte känner till Ystad har itne en aning om var dom ska köra!

så svårt är det inte att leta sig runt området... mitt lokalsinne är inte bra men 3 vänstersvängar klarar jag av iaf... wink

Hamster
817 Inlägg
4 juli 2009
Hugoson skrev:
Keller skrev:

så svårt är det inte att leta sig runt området... mitt lokalsinne är inte bra men 3 vänstersvängar klarar jag av iaf... wink

Fortfarnade är det folk som inte ens kommer från Skåne som är på träffarna. Dom ska ju helst inte hamna i kön för polen färjorn tongue
Sen så kan det ju skyllas lite på den icke fungerande ljuskorsningen..

Så i fortsättningen röstar jag flör att det står en gubbe i slutet och pekar vidare.. för säkerhetsskull
Senast redigerat av Keller (4 juli 2009)

Pro Painter
449 Inlägg
4 juli 2009
Keller skrev:
Hugoson skrev:
Keller skrev:

Fortfarnade är det folk som inte ens kommer från Skåne som är på träffarna. Dom ska ju helst inte hamna i kön för polen färjorn tongue

Så i fortsättningen röstar jag flör att det står en gubbe i slutet och pekar vidare.. för säkerhetsskull

Tror vi kör på de nästa vecka!
Nu e de helg! *psscchhtt*

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

Hamster
817 Inlägg
4 juli 2009
Fidde_A4 skrev:
Keller skrev:
Hugoson skrev:

Tror vi kör på de nästa vecka!
Nu e de helg! *psscchhtt*

/Fidde

Låter bra smile
Nån som kanske kan få tag i nån typ av pil-aktiga skyltar?

119 Inlägg
4 juli 2009
Väldigt trevlig träff, eller kom precis när alla race började.. (Som vanligt) Några böter på någon när harry-haffa kom?

Ska det va så ska de va på skånska!

3 968 Inlägg
4 juli 2009
reggae skrev:
Väldigt trevlig träff, eller kom precis när alla race började.. (Som vanligt) Några böter på någon när harry-haffa kom?

Polisen dök inte upp förrän cirka kl 23.05, de checkade bara läget smile

119 Inlägg
4 juli 2009
Andreas79 skrev:
reggae skrev:

När dom kom så körde väl alla? En hel del körde iväg när dom kom rullandes längs med vägen...

Hamster
817 Inlägg
4 juli 2009
Vi var ett gäng Cossisar som stannade på Elgiganten efteråt och då kom dom trevliga poliserna dit. Nån fick böter men dom stod mest å snackade. Ritkigt trevliga faktiskt smile

3 968 Inlägg
4 juli 2009
smile Nu ligger mina bilder uppe i följande tråd från igår 3 Juli 2009; kommentera här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p1756567
Senast redigerat av Andreas79 (4 juli 2009)

119 Inlägg
4 juli 2009
Okok.. såg när dom kom körandes vid racet.. dom körde upp framför en, men sen avvek dom helt plötsligt... och körde vidare neråt mot "starten"..

3 968 Inlägg
4 juli 2009
reggae skrev:
Andreas79 skrev:
reggae skrev:

När dom kom så körde väl alla? En hel del körde iväg när dom kom rullandes längs med vägen...

Nope för ovanlighetens skull körde inte alla iväg igår kväll då de dök upp smile

Vissa stod o snackade en stund efter

529 Inlägg
5 juli 2009
Andreas79 skrev:
reggae skrev:
Andreas79 skrev:

Nope för ovanlighetens skull körde inte alla iväg igår kväll då de dök upp smile

snygga bilder som vanligt tummen upp smile

Volvo fore life :)

HobbyFotograf och Blivande Biolog
310 Inlägg
5 juli 2009
Här kommer mina bilder från kvällen, inte så många dock

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 3#p1758213

Catch the moment, soon It'll be over

3 968 Inlägg
5 juli 2009
Mrc30 skrev:
Andreas79 skrev:
reggae skrev:

snygga bilder som vanligt tummen upp smile

Tackar smile

1 517 Inlägg
7 juli 2009
Ja då är det ny vecka, längtar redan till fredag, hehe hoppas på lika fint väder som vi hade föra gången smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Tubbex skrev:
Ja då är det ny vecka, längtar redan till fredag, hehe hoppas på lika fint väder som vi hade föra gången smile

Håller med dig .. och vädret ser lovande ut !! smile

Sök