JDMCRAZE skrev:
1. Ja men jag har inte påstått jag har en räcer direkt

finns ett fåtal fina ska jag säga,din impreza inräknad,elias S14A + en del till men dem vet jag inte namn på ^^
kommer ändå dit för och träffa alla som e där..
Sant .. men att sitta o klaga på andra det kan du ...
Min är "pretty" original ... men men ... Som sagt, vi är där för att umgås och fina bilar är en bonus!
JDMCRAZE skrev:
2. Du,för förra gången så körde jag FÖRST av alla med just det, saaben

mot en S80 T6 och loosade, men lik förbannat körde jag då, va 2-3 helger sen minns inte exakt men kört har jag

!! Du kan ju fråga Danne med den gråa Type R'n han som var starter då

kan tillägga det e mer än jag som tycker så här, men dem e väl för fega för och säga det? jag säger det iaf.. det e ju kul när folk kör

Grattis att du har kört en repa. Jag har tappat räkningen på mina...
Klart det är skoj när folk kör, men min erfarenhet säger att det brukar lossa efter ett tag .. som igår var där cossie, nissan silvia, nissan 200, EVO, supra, 2 Skyline R32 GTR, Musse med över 400hk

, små snabba civicar, flertalet saabar och ett par original bilar...
bland annat som körde!
Jag är skit nöjd, klart att man alltid vill ha mer ... men att
gnälla är fel, för
det är en bra lineup vi har!JDMCRAZE skrev:
3. Ja visste att jag skulle få skit för detta, men ändå,.. bara sa som det va, tycker Ystad e bra.. men d finns bättre
4. Nej vår raka duger men ur säkerhetspunkt är den inte så bra, det kan du inte säga emot?
Jo, det hjälper inte att skapa ett nytt "nick" och tro att folk inte ska känna igen ditt gnäll .. Gnäller du inte på folket så är det vädret, så är det bilarna, så är det rakan...
Är det så dåligt så kom inte då(o sluta gnäll)...
Jag diggar Ystad stenhårt, trevligt folk, härlig blandning av bilar och trevliga Poliser !!

haha