Ja nåt regn kan jag inte se heller på någon prognos. Men eftersom jag ska köra dit imorn så blir det väl nåt skit. Antingen polis eller oväder. Har varit så alla gånger jag varit där i år.... Tyvärr....
Näe, inte på samma sätt. Igår var först gången dom titta in, men åkte lika fort som de kom. Dök förbi 3ggr väldigt snabbt... Så det är kanon bra !!
Precis innan/när regnet kom och alla stack, gick ett par civilare och rabblade bilplåtar i en mikrofon!!!
/Nema
va det civilare? såg också det, men frågan är va dom kan göra?
Kan vara försäkringsnissar oxo. Som går o tar reg.nr för att sedan ta kontakt med bolagen så man får betala högre avgifter på sin försäkring eftersom ens bil har förekommit vid illegala streetrace. T ex på Mantorp när jag var där på Gatebil så körde där runt polisbilar och bara matade in reg.nr på en laptop. Vad de sen gjorde med nummerna vet jag inte.
Nästa gång någon ser eller hör någon som tar reg.nr så ta foto på personen ifråga. Eller helt enkelt gå fram till den/ dem o fråga vad de håller på med o be o få se leg. Är garanterat mullvadar som går runt o kollar på bilarna först när det är ljust o sen följer upp vad bilarna gör under kvällen.
Mvh Tomas
PS Om någon tar foto på min bil så förväntar jag mej att mitt reg.nr raderas.
Nästa gång någon ser eller hör någon som tar reg.nr så ta foto på personen ifråga. Eller helt enkelt gå fram till den/ dem o fråga vad de håller på med o be o få se leg. Är garanterat mullvadar som går runt o kollar på bilarna först när det är ljust o sen följer upp vad bilarna gör under kvällen.
MYCKET BRA FÖRSLAG!
Smhi lovar bra väder i kväll, så jag hoppas att det håller vad de lovar
Paying someone to do all of the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby
Kors i taket!!! Du har vaknat till liv på riktigt nu Då får du förmodligen se dina fälgar på min ikväll då Tror jag är så fräck faktiskt för där e lite kvar på de däcken hahah
Jag har två bilder från Peter iaf, tog bilderna i mörkret m blixtar när alla stod på "rakan"
Kul de där att fota med blixtar av kameran, jag kan ta med mig en blixt ikväll ( EF-530DG Super ) så kan vi kanske testa att slava med flera blixtar när det börjar skymma?