3466
Sök

Hur mycke kan min bil va värd vid eventuell försäljning?? bmw:n

svetsare
70 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
funderar på o sälja bilen.. vill höra vad andra tror den kan va värd

German Engineering
9 083 Inlägg
27 april 2009
Tror inte att du får mer än 15. Kolla på blocket vad de ligger i pris

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

517 Inlägg
27 april 2009
Vill du ha en lite mer exakt prisbild så borde du räkna upp miltal, ägare, import/Sv.såld, extra utrustad, renoverad, s.o.v, sk. och bes. etc

Men av att döma av bilderna skulle jag gissa någonstans mellan 10-15k om den inte är helt slut...

3 714 Inlägg
27 april 2009
mellan 10-15 000 gissar jag på

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Allfixare
1 475 Inlägg
27 april 2009
Den hade vart värd mycket mer om du hade haft originalfronten till M tech 2 paketet kvar... för det ser inge vidare ut med den fronten och M3 speglar på en E30... Men som den står kanske 15 papp??
Senast redigerat av fish (27 april 2009)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
27 april 2009
fish skrev:
Den hade vart värd mycket mer om du hade haft originalfronten kvar... för det ser onekligen ut att vara en IM om man ser till vingen och bak "kjolen" samt dom vidriga M3speglarna... Men som övriga säger ca 15000...

Mycket mer var väl endå o ta i tycker jag...
Det är bara en front. Simpelt att byta..

C H E V R O L E T <3

Allfixare
1 475 Inlägg
27 april 2009
Vet du hur eftertraktat det paketet är?? och svårt att få tag i ??

3 722 Inlägg
27 april 2009
hade ej givit mer än 10 000 för den bilen..

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
27 april 2009
fish skrev:
Vet du hur eftertraktat det paketet är?? och svårt att få tag i ??

Nej det vet jag inte för det intresserar mig inte.  Men det är fortfarande en front oavsett om den tillhör en rolls eller volvo..

C H E V R O L E T <3

Allfixare
1 475 Inlägg
27 april 2009
Ja men om en front är mycket mer eftertraktad och svår att få tag på så ökar väl den värdet på bilen mycket mer än en bil med billiga bodens bästa front?? Rätta mig gärna om jag har fel.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
27 april 2009
fish skrev:
Ja men om en front är mycket mer eftertraktad och svår att få tag på så ökar väl den värdet på bilen mycket mer än en bil med billiga bodens bästa front?? Rätta mig gärna om jag har fel.

Nej
även om den där fronten är svår att fåtag på så lär det inte öka värdet på bilen
vill du att värdet ska öka skaffa en orginal front och höj priset lite å skicka med den "fula" fronten wink
annars säljer du den löst om den är så svår/eftertrackad och tjänar på det istället

desto mer plast på bilen desto mindre värde i mångas ögon
mina me jag skulle aldrig köpa en bil med överdrivet mycket plast och ett jävla hutlöst pris
folk som slänger på en front några kjolar o en fläskig vinge och tror dom får flera hundra tusen lol
Senast redigerat av Team-Adolfsson (27 april 2009)

Allfixare
1 475 Inlägg
27 april 2009
Team-Adolfsson skrev:
fish skrev:

Nej
även om den där fronten är svår att fåtag på så lär det inte öka värdet på bilen
vill du att värdet ska öka skaffa en orginal front och höj priset lite å skicka med den "fula" fronten wink
annars säljer du den löst om den är så svår/eftertrackad och tjänar på det istället

desto mer plast på bilen desto mindre värde i mångas ögon
mina me jag skulle aldrig köpa en bil med överdrivet mycket plast och ett jävla hutlöst pris
folk som slänger på en front några kjolar o en fläskig vinge och tror dom får flera hundra tusen lol

Tror du missuppfattat mig, Jag menar ju att bilen skulle bli mer värd med en original Mtech 2 front än den som sitter på just nu. Då han har Mtech 2 vingen och bak kjolen... Håller helt med dig att en bil med en mega front på och super vingen from hell sjunker i värde mot för en med originalgrejjer.

Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
357 Inlägg
27 april 2009
Du får nog max 15 tusen för den där. Tror inte att det spelar speciellt stor roll vilken front du har på.. Någon kanske kan ge en tusenlapp extra

439 Inlägg
27 april 2009
hade max gett en 7 tusen

old,low and slow....

Forummoderator
10 576 Inlägg
27 april 2009
Tråd låst då de flesta inte känner personen i fråga och inte vet vad för bil han ämnar sälja.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök