Eftersnack kvissle by night

ghost_boy83 CREW
3 maj 2009 · 2 594 Inlägg

va tyckte alla om crusingen då? tyckte den va hyffsad om inte snutfan hade vart där å förstört, åkte in till stan vid 23 tiden va de rätt mycket bilar där med

synd bara att folk ska förstöra å härja så här såg de ut i morse efter träffen man kan inte tro de är kvissleby ser ut som nått krigsdrabbat land


https://www1.garaget.org/gallery/archive/12158/644199_a4yz84.jpg

Senast redigerat av ghost_boy83 (3 maj 2009)

Thorssa
3 maj 2009 ·

Förstår inte varför snuten skulle stänga av allt kl. 23. Jag var där från 22.15 ungefär och under den tiden hände det inte ett jävla dugg, inte ens en enda burn.

ghost_boy83 CREW
3 maj 2009 · 2 594 Inlägg

Thorssa skrev:
Förstår inte varför snuten skulle stänga av allt kl. 23. Jag var där från 22.15 ungefär och under den tiden hände det inte ett jävla dugg, inte ens en enda burn.

de va några som burnade rejält men sen kom snuten å förstörde allt de va minst 5snutbilar som cirkulerade så ingen våga ju göra nått sad

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
3 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Ja det gick ju rykten att det var 1000kr i böter för varje varv man tog också.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
ghost_boy83 CREW
3 maj 2009 · 2 594 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Ja det gick ju rykten att det var 1000kr i böter för varje varv man tog också.

Ja i början innan alla bilar kom så varnade dom folk me de

IceEyes Varningar: För många..
3 maj 2009 · 2 552 Inlägg

Stod ju parkerad mittemot den där Golfen ett tag men då var den vänd åt rätt håll tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Decibel
3 maj 2009 · 2 911 Inlägg

Kostnaderna för uppstädningen och bärgningen av bilen kan dom ju skicka till de uppblåsta poliserna.

När ska politiker och beslutsfattare inse att detta drar folk, gynnar lokala handlare och ger motorintresserade något att delta i.
Jag skulle tro att ICA sålt för 15-25.000kr mer igår än de normalt gör på en lördag, folk grillar, köper mat, dricka o.s.v.
Systemsbolagets omsättning lär ha klivit upp också.

Jag tror polisen kommer bli hårdare i sommar på just detta i sundsvallsområdet, det roliga är att det kommer bli lika hårt från andra hållet till en sådan gräns att polisen inte klarar av det.

Så räkna med fler avstängningar i sommar, det är polisens panikåtgärd när de inte kan hantera situationen...

Filthy
4 maj 2009 · 3 Inlägg

Decibel skrev:
Kostnaderna för uppstädningen och bärgningen av bilen kan dom ju skicka till de uppblåsta poliserna.

När ska politiker och beslutsfattare inse att detta drar folk, gynnar lokala handlare och ger motorintresserade något att delta i.
Jag skulle tro att ICA sålt för 15-25.000kr mer igår än de normalt gör på en lördag, folk grillar, köper mat, dricka o.s.v.
Systemsbolagets omsättning lär ha klivit upp också.

Jag tror polisen kommer bli hårdare i sommar på just detta i sundsvallsområdet, det roliga är att det kommer bli lika hårt från andra hållet till en sådan gräns att polisen inte klarar av det.

Så räkna med fler avstängningar i sommar, det är polisens panikåtgärd när de inte kan hantera situationen...

Japp så är det. De kan inte stoppa oss, hur mycke de än vill. Vi kommer alltid fortsätta. Att dom hittade på det där med 1000 spänn varvet var det fånigaste makt-missbruks-försöket jag hört.

Chevrolet Bel Air "ETANOLMONSTRET" (1955)
Tomten Tomten
4 maj 2009 · 1 065 Inlägg

kolla in Sibylla killen vid 01 tiden som ligger vid OKQ8 han måste ha hova in pengar för vid 1 tiden var det 20 stycken i kö där för att få lite fylle krubb.

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Hebbe83
4 maj 2009 · 1 Inlägg

Efter Ett varv så blev vi stoppad av snutfan och fick kommentaren "Du deltar i en olaglig cruising, kör du ett varv till så beslagtar vi bilen"

j0hanna
4 maj 2009 · 95 Inlägg

Hebbe83 skrev:
Efter Ett varv så blev vi stoppad av snutfan och fick kommentaren "Du deltar i en olaglig cruising, kör du ett varv till så beslagtar vi bilen"

Allvarligt? Det kan omöjligen finnas en paragraf som stödjer något sådant? Förstörde kvällen gjorde de vilket fall...

tjarniz
5 maj 2009 · 361 Inlägg

ska bli kul och se vad dom gör nästa gång..  (birsta träffen)
uppvärmning detta tro?

ghost_boy83 CREW
5 maj 2009 · 2 594 Inlägg

tjarniz skrev:
ska bli kul och se vad dom gör nästa gång..  (birsta träffen)
uppvärmning detta tro?

ja jag skulle tro de sad

volvoentusiasten
5 maj 2009 · 4 005 Inlägg

j0hanna skrev:

Hebbe83 skrev:
Efter Ett varv så blev vi stoppad av snutfan och fick kommentaren "Du deltar i en olaglig cruising, kör du ett varv till så beslagtar vi bilen"

Allvarligt? Det kan omöjligen finnas en paragraf som stödjer något sådant? Förstörde kvällen gjorde de vilket fall...

hehe vafan. Under vilken paragraf är detta. smile Löjligt! klart man får köra runt med bilen vart man vill, det är ju allmäna vägar!

te_wik Forummoderator
5 maj 2009 · 12 813 Inlägg

linuslinje skrev:

j0hanna skrev:

Hebbe83 skrev:
Efter Ett varv så blev vi stoppad av snutfan och fick kommentaren "Du deltar i en olaglig cruising, kör du ett varv till så beslagtar vi bilen"

Allvarligt? Det kan omöjligen finnas en paragraf som stödjer något sådant? Förstörde kvällen gjorde de vilket fall...

hehe vafan. Under vilken paragraf är detta. smile Löjligt! klart man får köra runt med bilen vart man vill, det är ju allmäna vägar!

Möjligen:
4 kap. Bestämmelser för trafik med motordrivna fordon

Gemensamma bestämmelser


8 § Med ett motordrivet fordon får onödig och störande körning inte äga rum vid bostadsbebyggelse. Föraren av ett sådant fordon skall i övrigt anpassa färdväg, hastighet och färdsätt så att andra inte störs i onödan.


http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19981276.htm



Polaren fick böter på det för några år sedan.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Tomten Tomten
5 maj 2009 · 1 065 Inlägg

tydligen hade polisen ringt till olika raggar klubbar runt om i stan o fråga vem som hade starta den här olagliga crusing då det inte fanns tillstånd.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Muhrarn
6 maj 2009 · 31 Inlägg

Polisen i sundsvall måste ha väldigt lite att göra! det var minst 6 polisbilar där vid 12 tiden. Vad skulle dom göra om det hände något riktigt någon annanstans. Dom sa att dom hade rätt att spärra av gatorna eftersom det inte fanns något tillstånd

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang