1748
Sök

Vad gör dig glad just nu?

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
19 juni 2010
tanken av att mörda min kompis som sitter brevid mig

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

50 Inlägg
21 juni 2010
Att jag får en feeet lön på torsdag! big_smile

12 Inlägg
21 juni 2010
Att jag har underbara vänner. Och min stora kärlek, SNUS! <3

152 Inlägg
21 juni 2010
Lön på torsdag, och mindre rost i golvet på oplan än vad jag trodde big_smile

246 Inlägg
22 juni 2010
Att trots att jag är yngst och enda tjejen på företaget så är jag bäst av alla på att blästra cool Blev lite lätt mallig idag när chefen skickar upp mig för att blästra och lät pojkarna städa. big_smile
Senast redigerat av HighVoltage (23 juni 2010)

Människor med smak kör bilar med flak!

108 Inlägg
23 juni 2010
Att jag har flyttat till en stor lägenhet och endast har 20min fram och tillbaka till jobbet i stället för 3-4 timmar... sen är det ju lön på torsdag och det är ju inte helt fel. smile

RBejbi
26 juni 2010
Att jag har haft en underbar midsommar..! big_smile big_smile big_smile

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
26 juni 2010
Att jag har semester till den 2 augusti big_smile

108 Inlägg
30 juni 2010
1. Att jag ÄNTLIGEN efter 3 månaders tjat och telefonsamtal har fått tillbaka mina pengar + lite extra från ett företag.

2. Att jag lyckades med det omöjliga... som vanligt smile Den här gången fick jag tag på exakt det soffbord jag ville ha, som slutade tillverkas för 1,5 år sen och inte finns att få tag på längre. smile

3. Att jag snart har semester och då kan jag jobba dygnet runt med min lägenhet istället för att sitta på kontoret och surfa... smile
Senast redigerat av ITS_CUSTOM (30 juni 2010)

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
30 juni 2010
Att jag idag tar bilen och lämnar trista Sunne för att köra sista lasset i flytten och sedan blir jag kvar på min nya bostadsort i Hälsingland big_smile och att jobbet börjar på måndag.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

2 337 Inlägg
1 juli 2010
BankID i mobilen. Helt jävla underbart smidigt.

3 354 Inlägg
1 juli 2010
Att jag e norsk. Eller ja, Jag har fått mitt D-nr samt skattekort så nu kan man få lön

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

825 Inlägg
5 juli 2010
Att jag har 3 veckors semester nu

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

825 Inlägg
5 juli 2010
Att det bara är 2 månader kvar till September och den efterlängtade hösten så man ska få svalka och lugn och ro och börja fungera normalt och må bra igen

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

\m/(><)\m/
742 Inlägg
5 juli 2010
Att det inte är många dagar kvar till Gatebil Rudskogen

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
6 juli 2010
En rolig historia, är aldrig fel om man kan få någon å dra på smil banden: 

--:--

Den nyskilda mannen möter ex-frun på stan med den nya kavaljeren och
säger spydigt, Jasså du har tagit över det slitna gamla hålet mitt? -
Tja säger kavaljeren, De va bara de 3 första centimetrarna
Längre in var de som nytt!

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

<3 Japs
680 Inlägg
6 juli 2010
Att jag har blivit erbjuden ett jobb i Milano (Italien för er som sov på geografi-lektionen, haha) inom IKEA. Ett kontrakt på 2-3 år. Och att bruden (som jag endast träffat i ett par månader och som jag är SJUKT kär i!) är sugen på att följa med! Så har börjat plugga Italienska, flyttar i April som det ser ut nu smile

Ska man ställa av Supran och låta han stå kvar i Sverige 2-3 år, eller köra ner han hela vägen? hmm

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
6 juli 2010
HighVoltage skrev:
Att trots att jag är yngst och enda tjejen på företaget så är jag bäst av alla på att blästra cool Blev lite lätt mallig idag när chefen skickar upp mig för att blästra och lät pojkarna städa. big_smile

Yeah! Bra jobbat! wink

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

-utan 940
1 728 Inlägg
6 juli 2010
Arcangelus skrev:
Att jag har blivit erbjuden ett jobb i Milano (Italien för er som sov på geografi-lektionen, haha) inom IKEA. Ett kontrakt på 2-3 år. Och att bruden (som jag endast träffat i ett par månader och som jag är SJUKT kär i!) är sugen på att följa med! Så har börjat plugga Italienska, flyttar i April som det ser ut nu smile

Ska man ställa av Supran och låta han stå kvar i Sverige 2-3 år, eller köra ner han hela vägen? hmm

Låter härligt, vete fan om man skulle våga ha en fin bil i Italien, har hört att de kör som idioter där så de kommer säkert krascha in i dig.
Köp en 960 Turbo när du flyttat, de kostar inte mycket där sen kan du sälja den med vinst i Sverige.

754 Inlägg
6 juli 2010
Att jag precis har fått köra en Ferrari 430 F1!big_smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

Sök