Att man överlevde studenten igår. Dock ännu mer deprimerande att man börjar jobba direkt på måndag och aldrig mer sovmorgon. Sen blir ja nästan mörkrädd när ja tänker att man måste ha matlåda varje jävla dag..
Att man överlevde studenten igår. Dock ännu mer deprimerande att man börjar jobba direkt på måndag och aldrig mer sovmorgon. Sen blir ja nästan mörkrädd när ja tänker att man måste ha matlåda varje jävla dag..
Välkommen till vuxenlivet
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Välkommen till vuxenlivet
Tackar men men när lönen kommer njuter man ju och nu blir bil intresset roligare då det är rätt segt nu när man inte kan göra precis vad som helst Glad iaf att få jobb direkt.
Så en till sak som gör mig glad är att jag kommer kunna lägga mer kulor på mitt intresse
Jag ska snart ut och mecka , sen ska jag äta grillade fläskfiléer och sen ska jag in och fota bilarna i Stockholm ikväll! Helt awesome kväll enligt mig sånt gör mig glad!
Telenors reklam när "familjen" är ute och seglar.. Pappan ropar på barnen som inte hör honom pga underhållning i telefonen, då sätter han själv igång musik i sin telefon och sonen försöker genast nå honom för det börjar bli grunt...
Slutsatsen jag drar: Telenor fungerar inte att ringa med ute på sjön för då kunde han ha ringt barnen eller sonen ringt honom.
Telenors reklam när "familjen" är ute och seglar.. Pappan ropar på barnen som inte hör honom pga underhållning i telefonen, då sätter han själv igång musik i sin telefon och sonen försöker genast nå honom för det börjar bli grunt...
Slutsatsen jag drar: Telenor fungerar inte att ringa med ute på sjön för då kunde han ha ringt barnen eller sonen ringt honom.
Haha, fan va skönt att det inte bara är jag som hänger upp mig på sånt!
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...